Onko 32 olutta normaalia miehen käyttäytymistä perjantaina=!==?
ostaa aina sen 18 packin fosteria töiden jälkeen ja pian se on juotu ja hakee vielä "varastoon pari" eli toisen 18 packin
ja juo senkin jo kello 21 mennessä
tätäkö elämä on =
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut paikalla kun eräs sankari joi päivän aikana 2 niinsanottua lavaa eli 48 tölkkiä eikä kuulemma ollut mitään ongelmaa olla juomatta jos vaan niin haluaa. Niinpä.
2 lavaa ei ole 48 tölkkiä vaan 2112 tölkkiä kaljaa. Joten vahvasti epäilen että on juonut päivän aikana.
Niin no nämä tyypit kutsuvat 24 päkkiä lavaksi että sellaset pilkun n.....
Kittaa menemään 2500€ vuodessa. Melko maltillinen summa, turhaa kitinää jos omiaan juo. Ja ONKO SE SULTA POIS?! HÄH?
Omastamielesäni on alkoholisti jos juo alkoholia joka kuukausi, mutta kohtuuden rajana lienee pari saunaolutta. juhlissa snapsi yms.
mutta perus perjantai iltaan ei alkoholi kuulu, ja tuossa määrässä on hirveästi liikaa A) energiaa b) alkoholia, mikä on sitten humalahakuista, tuo alkamiseen on ollut joku syy, mutta syy voi olla jo unohtunut, seuraus jatkuu alkoholismina.
Vaikeasti parannettavissa, helpompaa on jättää mokoma.
Muutenkin ihmeellistä miksi ihmiset roikkuu väkisin epäinhimillisissä suhteissa, itselle ehkä perustellen että pitää joku olla, kun ei muutkaan saa, mutta kun ei mitenkään tarvitse olla jonkun kanssa ollakseen.
se että perustelee itselleen että rakasta henkilöä ei halua jättää, kannattaa miettiä sitä rakkautta, mikä sen saa tuntumaan todelta, tai mitä se oikeastaan edes on, tai onko semmoista, käytännössä kuitenkin vain pitkittynyttä ihastumis reaktiota mihin on tullut adigtio.
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Montako naista on antanut syyn miehelle juoda? Olut ja musiikki ei ole koskaan pettänyt tai imenyt toisen miehen kalxx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut paikalla kun eräs sankari joi päivän aikana 2 niinsanottua lavaa eli 48 tölkkiä eikä kuulemma ollut mitään ongelmaa olla juomatta jos vaan niin haluaa. Niinpä.
2 lavaa ei ole 48 tölkkiä vaan 2112 tölkkiä kaljaa. Joten vahvasti epäilen että on juonut päivän aikana.
siis vain täydelliset idiootit kutsuvat. On aivan eri asia tilata keissi kaljaa kuin lava kaljaa virosta. Voi lasku vähän yllättää jos ei moista eroa tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on pelkkiä amatöörejä jotka kutsuu 24 päkkiä lavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset piilottaa jokaisen kysymykseen jonkun ansan, joka antaa heille vapaan passin. Itse olen mielestäni hyvä mies ja kaikki muut hyvät miehet tietää mistä puhun. Työkyky meni ja rahan tulo loppui samalla, mutta naisen pystyn tyydyttämään edelleen. Jännä että samalla poistui nainen jota rakastin ja jonka kanssa halusin viettää loppuelämän. Miehenä minulla ei ole ikinä ollut vaikeaa päätellä kenen kassa viettää elämäni. Miten teillä naisilla? Raha loppuu, niin rakkaus katoaa?
Ei naiset rakasta kuin rahaa, se on se juttu. Tämän kun ymmärtää niin osaa ymmärtää naisia täydellisesti.
Olin onnellinen, kun erosin rahakkaasta miehestäni. Sen jälkeen olen viimeiset 17 vuotta kitkutellut taloudellisesti, ja se on ollut mukavampaa.
Saksasta kannattaa tilata oluet. 795€ lava eli 88x24 tölkin laatikkoa. Tilaa 2 lavaa kerralla ja myy toisen lavan hintaan 20€ laatikko niin se tekee 1760€ niin käytännössä saa toisen lavan ilmaiseksi. Tai no mikä estää sen toisenkin lavan myymisen. Vappuna ja koulujen päättymisen aikaan saa nopeasti myytyä .
2x18 = 36 olutta, toisin kuin otsikossa mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako naista on antanut syyn miehelle juoda? Olut ja musiikki ei ole koskaan pettänyt tai imenyt toisen miehen kalxx.
Kuka muka naisen takia juo saati itkee? Niitähän on pilvin pimein jokapaikassa saatavilla. Sen kun vaan ottaa rivistä mieleisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, että 16 litraa olutta yhdessä illassa, se on aika paljon trolliksikin.
Vai onko Fostersia 0,33 tölkeissäkin? Sekin olisi 10,5 litraa nestettä.
Joka viikonloppu perjantaina ja lauantaina juon tuon 25-30 olutta per päivä ja tähän vielä 5-6 litraa vettä päivässä päälle.
Siinä on munuaiset, maksa ja vatsalaukku melkoisen kovilla.
Pari pulloa viiniä ja kuoharia on silti terveellistä? Vain miesten juominen on epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka naisen takia juo saati itkee? Niitähän on pilvin pimein jokapaikassa saatavilla. Sen kun vaan ottaa rivistä mieleisensä.
Rakastuneet normaalit miehet itkee ja juo suruun. Toivottavasti panet minun ex muijaa ja vitut välität hänestä.
Noissa määrissä pitää alkaa jo säännöstelemään vessan vetämistä, niin säästää edes hieman vedenkulutuksessa.
Tuossahan saa olla pöntöllä jatkuvasti.
Siinä on munuaiset, maksa ja vatsalaukku melkoisen kovilla.