Onko 32 olutta normaalia miehen käyttäytymistä perjantaina=!==?
ostaa aina sen 18 packin fosteria töiden jälkeen ja pian se on juotu ja hakee vielä "varastoon pari" eli toisen 18 packin
ja juo senkin jo kello 21 mennessä
tätäkö elämä on =
Kommentit (54)
Sitä kutsutaan alkoholismiksi. Suosittelen, että yrittäisit ohjata miehesi hoitoon.
Pakonomainen joka viikkoinen juominen on selkeää alkoholismia. Nuo kuvailemasi määrät ylittävät kohtuukäytön rajat moninkertaisesti. Miehesi ei hallitse alkoholin käyttöään ja tarvitsee apua.
Tuo määrä tarkoittaa sitä että juoja viettää aikaa vessassa yhtä paljon kuin on juomassa. Tuntuun aika mahdottomalta.
Mitä tarkoittaa 18 pack fosteria? Mitä tuo on litroissa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo määrä tarkoittaa sitä että juoja viettää aikaa vessassa yhtä paljon kuin on juomassa. Tuntuun aika mahdottomalta.
Alkoholistille normisettiä.
Olen ollut paikalla kun eräs sankari joi päivän aikana 2 niinsanottua lavaa eli 48 tölkkiä eikä kuulemma ollut mitään ongelmaa olla juomatta jos vaan niin haluaa. Niinpä.
Naiset piilottaa jokaisen kysymykseen jonkun ansan, joka antaa heille vapaan passin. Itse olen mielestäni hyvä mies ja kaikki muut hyvät miehet tietää mistä puhun. Työkyky meni ja rahan tulo loppui samalla, mutta naisen pystyn tyydyttämään edelleen. Jännä että samalla poistui nainen jota rakastin ja jonka kanssa halusin viettää loppuelämän. Miehenä minulla ei ole ikinä ollut vaikeaa päätellä kenen kassa viettää elämäni. Miten teillä naisilla? Raha loppuu, niin rakkaus katoaa?
Jos aloitan vaikka 12.00 juomisen ja lopetan klo 04.00 niin kyllä se 30 juomaa helposti menee.
Jahas, että 16 litraa olutta yhdessä illassa, se on aika paljon trolliksikin.
Vai onko Fostersia 0,33 tölkeissäkin? Sekin olisi 10,5 litraa nestettä.
12 l nestettä...saa piissiä urakalla.Tuntemieni alkoholistien perusteella tuo ei vielä ole täysi alkoholisti jos kestää tuon määrän. Nuo jotka tunsin kestivät mielestäni huonosti alkoholia mutta sitä piti saada heti kun vähänkin vapaata töistä.
Eihän tuo tee kuin 200€ kuukaudessa kun tuo on jotain halppis kaljaa. Sinänsä pieni menetys jos sillä saat iloisen miehen itsellesi koko viikonlopuksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Naiset piilottaa jokaisen kysymykseen jonkun ansan, joka antaa heille vapaan passin. Itse olen mielestäni hyvä mies ja kaikki muut hyvät miehet tietää mistä puhun. Työkyky meni ja rahan tulo loppui samalla, mutta naisen pystyn tyydyttämään edelleen. Jännä että samalla poistui nainen jota rakastin ja jonka kanssa halusin viettää loppuelämän. Miehenä minulla ei ole ikinä ollut vaikeaa päätellä kenen kassa viettää elämäni. Miten teillä naisilla? Raha loppuu, niin rakkaus katoaa?
Ei naiset rakasta kuin rahaa, se on se juttu. Tämän kun ymmärtää niin osaa ymmärtää naisia täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikonloppu perjantaina ja lauantaina juon tuon 25-30 olutta per päivä ja tähän vielä 5-6 litraa vettä päivässä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei illassa vaan aikaisesta aamusta iltaan ja kyllä se vaan ne joi.
32 olutta, tuossa on oluen osalta varmaan 8 vuoden oluet tai kahden vuoden alkoholin kulutukseni. Huh huh.
En ole alkoholia vastaan, juon aina kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut paikalla kun eräs sankari joi päivän aikana 2 niinsanottua lavaa eli 48 tölkkiä eikä kuulemma ollut mitään ongelmaa olla juomatta jos vaan niin haluaa. Niinpä.
2 lavaa ei ole 48 tölkkiä vaan 2112 tölkkiä kaljaa. Joten vahvasti epäilen että on juonut päivän aikana.
Viisaampi juo 2 pulloa Kossua, ettei maha veny.
Mulle tuo on melkoinen määrä kun en juo kuin 2 kertaa vuodessa perskännit. Jouluaattona ja äitienpäivänä. Ei se ole mies eikä mikään jos ei ole jouluaattona kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitan vaikka 12.00 juomisen ja lopetan klo 04.00 niin kyllä se 30 juomaa helposti menee.
Siis kuinka paljon nuo juomat ovat litroissa? Ihan eri asia, jos juo 0.33 kaljaa vai 0.5 kajljaa. Toinen juo noin 10 litraa kaljaa ja toinen juo 15 litraa kaljaa. Tuo on jo huomattava ero vuorokauden aikana.
Onko tuo 0,33 vai 0,5. Itse juon 40 0,5 tölkkiä viikossa.