Oppilaani lähetti minulle viestin jossa avautui pahasta olostaan
Kertoi olevansa todella ahdistunut ja väsynyt elämään. En tiedä miten reagoisin tähän. Kyseessä siis ei niin tuttu yläkouluikäinen lapsi, jonka kanssa olen aina silloin tällöin keskustellut.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan juu. Millä oikeudella sinä toistuvasti kuuntelet vieraan lapsen murheita? Ja miksi haluat saada hänestä yhä uudelleen tietoa, vaikka et kykene tuntemaan häntä?
Olet trolli. POIKALAPSIHULLU. (Koska se on mädättäjä robotti, toimii 16/7.)
Sinä taidat olla itse hullu.
Kouluterveyden lisäksi kannattaa vinkata nuorille suunnatusta sekaisin chatista, nuorten mielenterveyttä varten. Tämä ei korvaa avun saamista kokonaan, mutta voi olla lisätukena kun odottaa muuta avun saantia.
POIKALAPSIHULLUN aloitukset ja kommentit ovat psykoottisia.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä lapsista muutenkaan. Eikä miehistä.
Pidä huoli vain omista asioistasi.
Hyvä, että avautui. Voisitteko sopia yhteispalaverin kuraattorin ta psykologin kanssa, jossa sinä olisit mukana parina ensimmäisenä kertana? Hän luottaa sinuun, koska avautui sinulle. Pyydä kuraattotia printtaamaan lista myös kaikesta mahdollisesta avusta. Ajankohta on myös Juuti nyt kun hiihtoloma alkaa, älä jätä häntä yksin kokonaan. Wilman kautta ohjeita viikolle. Kerro nupolista ja laita numerot. Älä viesti muuta kuin Wilman kautta, jotta tietty turvallinen etäisyys säilyy. Tämä on tärkeää nuoren kannalta, ei vain opettajan. Hän oppii näin missä menee hänen rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse 50+ mies.
Minusta parempi nimi, kuin POIKALAPSIHULLU, olisi MÄDÄTTÄJÄ. Mutta aika moni foorumin käyttäjä tuntee ko. trollin POIKALAPSIHULLUNA. Nimen isot kirjaimet tulevat kai siitä, että hänellä on ollut tapana kirjoittaa väkivaltafantasiansa isoin kirjaimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse 50+ mies.
Siitä en tiedä mitään. Ei ole muodostunut mielikuvaa.
Ei kai POIKALAPSIHULLU ole sukua Allulle?
POIKALAPSIHULLU yritti muotoilla sujuvammin kirjoitetun aloituksen, mutta sairas mentaliteetti paistaa siitä läpi.