Havaintoja ja vitsejä Wille Rydmanista
Ihmettelen näitä "testosteroni/äiä/sovinisti" juttuja. Vaihdevuosi-ikäisessä naisessakin on enemmän testosteronia (ja munaa) kuin Rydmanissa.
Jos Wille Rydmania voidaan käyttää kommarien kalibrointiin, myönnän olevani kommari.
Hyi että inhottaa koko WR, teinityttöjen vikittelijä-pervo.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat ihmiset jotka tommosta äänestää... 😄... Varmaan yhtä hölmöjä kun ketkä äänesti pystymetsästä remontti Reskan ja Kike Elomaan.... 🤭😄
Ja Bergbomin, Huhtasaaren, Junnilan, Keskisarjan, Koposen, Sheikki Laakson, Mäenpään, Peltokankaan, Tynkkysen jne. Näitä riittää persuissa. Hulppeaa korvausta ja muita etuja nostavat hönöt.
Niin tuokin palikka on lähes nelikymppinen, ei mikään nuori siis ko. pedo
Voihan ryydänän ryydänä... Mihin pedofiilijuttuun Wille liittyy? Ja tiedoksi aikaisemmalle kommentoijalle: Remontti-Reiska on mukana eka kauttaan mutta Kike on ollut aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
On oikein viedä rahat vasemmisto-olioilta.
Ja tet-harjoittelijat kotiin?
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset äänestävät ja paljon ääniä saikin.
Tietysti äänestäjiä on, sillä jonkunhan tällekin palstalle on pitänyt kaikki suojaikärajaa koskevat ketjut suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ryydänän ryydänä... Mihin pedofiilijuttuun Wille liittyy? Ja tiedoksi aikaisemmalle kommentoijalle: Remontti-Reiska on mukana eka kauttaan mutta Kike on ollut aikaisemminkin.
Siis ei se "liity" vaan hän on se ainoa pedari siinä jutussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8772028a-d2d9-4dbe-b41e-911ffd572…
Vierailija kirjoitti:
Mistä WR saa ne puvut? Teettää räätälillä ja ostaa hm:n lastenosastolta? Mun 11v pojallakin on leveämmät hartiat.
Eihän tietysti ulkomuotoa saisi ivata, sori siitä, mutta onhan se naurettavan näköinen lapsenaikuinen. Ei ihme, että teinip:t kiinnostelee, eihän tuo oikeaa naista saisikaan.
Halpaa spandexia näyttäis olevan :D
Säälittäviä ressukoitahan miespoliitikot järjestään ovat. Ei kyvykäs mies lähde muutaman tonnin kuukausipalkkiolla koko kansan haukuttavaksi ja kusitolpaksi.
Riikka Purra nimitti Rydmanin ministeriksi ihan vittuillessaan. Se kertoo paljon Riikasta ihmisenä.
Siinä on taas oikein umpipersu: suomenruotsalainen ja vasemmistolaista kulttuurisukua.
Hän on vasemmistolaissäveltäjä Kari Rydmanin pojanpoika.
Rydman totesi City-lehdelle 2011: "Kaksi miestä voivat olla erinomaisia vanhempia."
Kyseisten luopioiden kampeaminen pois viroistaan on vain ajan ja kohtalon kysymys.
Kysymyksessä on sama henki, kuin itänaapurin johdossa.
"Mua voi ihan hyvin haukkua poliittiseksi broileriksi, kyllä sitä monella tapaa olen. Tämä on ammatti siinä missä muutkin."
"Kasvoin ensiksi vasemmistolaiseen arvomaailmaan. Teini-iässä tajusin, etten voinut jakaa vasemmistolaista ihmiskuvaa tai kyennyt ymmärtämään progressiivisen verotuksen oikeudenmukaisuutta."
Väitettä äärioikeistolaisuudestaan hän ei niin ikään allekirjoita.
"Se, mistä yleensä puhutaan äärioikeistona, ei ole itse asiassa oikeistoa ollenkaan. Skinit ja vastaavat. Jos ajatellaan, että oikeistolaisuus on yksilökeskeinen tai korostetun lakia kunnioittava tapa ajatella yhteiskunnallisista asioista, niin äärioikeistolaisiksi kutsutut ilmiöt ovat usein lähempänä vasemmistoa kuin oikeistoa."
Voi Wille, Wille...
Vuonna 2011 sinun mielestäsi äärioikeistoa olivat skinit ja muut vastaavat, mutta nyt olet itse äärioikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
"Mua voi ihan hyvin haukkua poliittiseksi broileriksi, kyllä sitä monella tapaa olen. Tämä on ammatti siinä missä muutkin."
Vaikea keksiä mitään positiivista tai mielenkiintoista aspektia poliitikon urassa. Haukut saat teet niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on batman ja Ryydman robin 😎
Se 60-luvun versio ja varustevyöstä löytyy ay-suihketta!
Rydmanin gmail-osoite on gmail@willerydman.com