Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö ensitreffeille ilman meikkiä, jos niin sovittaisiin?

Vierailija
16.02.2024 |

Siis suostuisitko?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaisin treffeille samalla tavalla kuin normaalistikin kaikkialle eli sävyttävä päivävoide ja peitevoidetta näppyihin ja tummiin silmänalusiin, kulmaväriä ja ripsiväriä. Mies siinä sitten toteaisi että olipa kiva kun en meikannut, koska miehet ei todellisuudessa erota kevyttä meikkiä meikittömyydestä, ja sen jälkeen nauraisin hänet pihalle ja estäisin kaikkialta. 

Vierailija
22/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä juuri koskaan eli tottakai menisin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos samalla sopisimme, että mies tulee paikalle ilman vaatteita. Kahvilaan tietysti.

Menisitkö oikeasti sinne kahvilaan, jos mies lupaisi tulla ilman vaatteita?

Vierailija
24/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi treffeille ollenkaan, niin omituinen ja spesifi pyyntö että miehellä ei varmasti ole kaikki inkkarit kanootissa.

No entä jos mies pyytäisi ensitreffeille uimahalliin? Ap

Mene treffeille tutustakseni toiseen. Uimahallissa se ei onnistu.

Vierailija
25/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta se ei johdu siitä ettenkö ilkeäisi näyttää naamaani ilman meikkiä - olen suurimman osan ajasta ilman meikkiä - vaan siitä, että tällainen pyyntö antaisi miehestä hyvin epämiellyttävän kuvan. Heti yrittämässä kontrolloida ulkonäköäni ja tyyliäni, ja epäilys että tämä on niitä salaa naisvihamielisiä ns. kilttiksiä, joiden mielestä naiset huijaa meikkaamalla. Joten sanoisin että ei käy meikittömät treffit, eikä varmasti tarvi muutenkaan tavata.

Miten meikkaaminen EI ole huijaamista? J

Jos mies tulisi treffeille iho meikkivoiteella peitettynä, tekoparralla, nenäcontourilla ja piirretyillä kulmakarvoilla, eikö se olisi naisen huijaamista?

Vierailija
26/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku mammanpoika nysvä kyselee kun haluaa mammoilta huomiota😂

Vierailija
27/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menen joka paikkaan ilman meikkiä, mutta se että sitä erikseen pyydettäsiiin olisi kyllä aika paha red flag. Mietin ap mikö sun ongelma on, miksi on pakko nöhdä nainen heti ekoilla treffeillä ilman meikkiä? Etkö ole kiinnostunut treffikumppanin henkisestä puolesta lainkaan?

Vierailija
28/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos samalla sopisimme, että mies tulee paikalle ilman vaatteita. Kahvilaan tietysti.

Menisitkö oikeasti sinne kahvilaan, jos mies lupaisi tulla ilman vaatteita?

Tietysti. En kyllä kertoisi tuntomerkkejäni hänelle. 

Vierailija
29/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi treffeille ollenkaan, niin omituinen ja spesifi pyyntö että miehellä ei varmasti ole kaikki inkkarit kanootissa.

Uimahalli lienee aika huono treffipaikkana ylipäänsä. Samaa sukupuolta olevien kesken vähän parempi, kun voisi istua yhdessä saunassa mutta silloinkin pitäisi erikoisena ehdotuksena.

Vierailija
30/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menen joka paikkaan ilman meikkiä, mutta se että sitä erikseen pyydettäsiiin olisi kyllä aika paha red flag. Mietin ap mikö sun ongelma on, miksi on pakko nöhdä nainen heti ekoilla treffeillä ilman meikkiä? Etkö ole kiinnostunut treffikumppanin henkisestä puolesta lainkaan?

Mutta minähän olen nainen! Olen vain kiinnostunut ihmisten suhtautumisesta meikkaamiseen. Ap

Vierailija
31/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan hän pyytäisi ensitreffeille uimahalliin eikä ensitreffeille ilman meikkiä. Ihan eri pyyntö. Toki en menisi ensitreffeille uimahalliinkaan, en pidä uimisesta ja tuntuisi hirveältä keikkua käytännössä alusvaatteisillaan tuntemattoman miehen arvosteltavana.

Vierailija
32/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minähän olen nainen! Olen vain kiinnostunut ihmisten suhtautumisesta meikkaamiseen. Ap

Älä Jalmari ilkeä.

Vierailija
33/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies haluaisi musta jonkun näyttelyesineen jolla buustata haurasta egoaan kun on noin tärkeää nähdä naisen näyttävän kauniilta myös meikittä. Ei todellakaan treffejä tuollaisen tollon kanssa 😵💫

Vierailija
34/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi, koska en liiemmin pidä uimisesta eli en käy muutenkaan uimahalleissa. Uimahallissa on hankalaa jutella eli senkin takia se on surkea treffipaikka. Avantosaunaan voisin lähteä, mutta jos yhtään tulee olo, että miehen motiivina on nähdä minut vähäpukeisena, en lähtisi treffeille lainkaan, mihinkään. 

Vierailija
35/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta itse en lähtisi. Minä haluan ensitreffeillä tutustua ja jutella, mutta uimahallissahan tätä ei voi tehdä, kun ollaan eri saunatiloissa ja uidessa ei oikein voi puhua. En myöskään menisi uimahalliveteen seisomaan ja palelemaan jutellakseni siellä vain siksi, että toinen haluaa arvioida vartaloani. Ymmärrän ulkonäön merkityksen, ja ulkonäkö ja kumppanin keho on minullekin olennainen asia, mutta treffit eivät voi mennä vain toisen intressien mukaan. Jos toiselle kelpaa vain uimahallitreffit ja minulle toisenlaiset, silloin on paras kun etsimme muuta seuraa. Itselläni on vielä sekin syy, että haluan tietää, miltä mies näyttää, mutta tukka märkänä ja jossain uimahousuissa en saa riittävän hyvää käsitystä hänen ulkonäöstään, tyylistää, yms.

Myös vaatteet päällä näkee, onko toinen esim. normaalipainoinen. Vaatteilla ei merkittävästi pysty kiloja peittelemään. Ja meikillä ei niin radikaalisti pysty ulkonäköä muuttamaan, jos ei nyt ihan jostain goottimeikeistä tai muuten todella raskaasta meikistä ole kyse - mutta tältähän mies välttyy kun alunperin hakee seuraa niistä, joilla meikkiä on kohtuullisesti eikä mitään tekoripsiä tms ole. Opetelkaa tunnistamaan tekoripset, jos nyt on epäselvää, miten ne eroavat oikeista!

Vierailija
36/36 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua kiinnostaa, miten ihmiset suhtautuu meikkaamiseen, kannattaa kysyä meikkaamisesta. Nyt kysyit kontrolloiimisesta ja saat tietää vain, miten sutaudutaan siihen, jos mies pyrkii kontrolloimaan naisen ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä