Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden hengen viikon loma Madeiralla maksoi yli 3100 euroa ilman aterioita lennolla

Vierailija
16.02.2024 |

Hotelli on puolihoidolla ja vissiin ihan laadukas, joten ehkä hinta ei nyt ole niin paha? Kuitenkin on suora lento Helsingistä, 5 ja puolituntia, jonka vielä jaksaa istua kerralla eikä vaihdossa suurta ideaa. Mutta se ihmetyttää, että lennolla ei ole mitään ilmaista tarjoilua mustikkamehun ja kahvin lisäksi. "Suosittelemme tilaamaan lisämaksullisen aterian etukäteen. Lennon aikana on mahdollista OSTAA juotavaa ja pieniä välipaloja rajallisesta valikoimasta." Minusta tämä on hävytöntä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on pitkä matka lentokentälle. Voi olla myös useita peräkkäisiä kotimaan tai Euroopan sisäisiä vaihtolentoja, eikä yhdelläkään lennolla saa oikein mitään ruokaa, eikä aina ehdi vaihtokentälläkään syömään. Olen itse kokenut, miltä tuntuu kun oma alkuperäinen lento peruuntuu, sitten reititetään uudelleen ja koko päivä menee noilla pikkulennoilla ja nopeilla vaihdoilla. Koko päivänä et saa mistään ruokaa. Sitten kun pääset lopulta iltamyöhällä Helsinkiin, siellä on jo ravintolat kiinni, mutta onneksi on Alepa.

Eikä omien eväittenkään mukaan ottaminen ole niin yksinkertaista, esimerkiksi omassa tapauksessa etukäteen ei ollut tiedossa, että lento perutaan, ja vaikka olisi ollutkin, niin Helsingin kenttä on poikkeus noiden nesteiden kuljettamisessa, monessa muussa paikassa se ei onnistu samalla tavalla. Minusta olisi kyllä hyvä, jos lentokoneessa olisi mahdollisuus ostaa ruokaa.  

Siellähän on mahdollista ostaa ruokaa jollei aivan lyhyt tunnin lento ole. Kyse oli siitä että ap:n mielestä ruoan pitäisi kuulua lipun hintaan. 

Vierailija
62/62 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä maksaisi viikosta Madeiralla noin paljon, mutta hyvä jos sinä olit kohtuullisen tyytyväinen kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla