Kahden hengen viikon loma Madeiralla maksoi yli 3100 euroa ilman aterioita lennolla
Hotelli on puolihoidolla ja vissiin ihan laadukas, joten ehkä hinta ei nyt ole niin paha? Kuitenkin on suora lento Helsingistä, 5 ja puolituntia, jonka vielä jaksaa istua kerralla eikä vaihdossa suurta ideaa. Mutta se ihmetyttää, että lennolla ei ole mitään ilmaista tarjoilua mustikkamehun ja kahvin lisäksi. "Suosittelemme tilaamaan lisämaksullisen aterian etukäteen. Lennon aikana on mahdollista OSTAA juotavaa ja pieniä välipaloja rajallisesta valikoimasta." Minusta tämä on hävytöntä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin reilu 900€ lapista Helsinin kautta Bangkokiin ja takaisin ja hintaan kuului ruoat ja pari juomaa. Ikinä en maksaisi tuollaisia hintoja pelkästä lyhyestä lennosta.
Siis tuossa on viikon majoitus puolihoidolla (aamiainen + illallinen) mukana. Katsoin juuri äsken, että pelkkä suora lento oli n. 900 euroa, joten majoituksen osuus on jotain 600-700 euroa. Ei se paha ole minusta, varsinkin kun hotelli ainakin näyttää hyvältä ja arvosteluissakin harva haukkui mistään minulle oleellisesta. Vaihdollinen lento TAPilla kestää yli 16 tuntia. Ei järkeä.
AP
No jos ei ole paha niin mikäs tässä oli se ongelma? Vai halusitko vain kerroilla reissuistasi?
Jätitkö aloitusviestin lukematta? Ap ihmetteli sitä että lennolla ei enää saa ruokaa ilman lisämaksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin reilu 900€ lapista Helsinin kautta Bangkokiin ja takaisin ja hintaan kuului ruoat ja pari juomaa. Ikinä en maksaisi tuollaisia hintoja pelkästä lyhyestä lennosta.
Siis tuossa on viikon majoitus puolihoidolla (aamiainen + illallinen) mukana. Katsoin juuri äsken, että pelkkä suora lento oli n. 900 euroa, joten majoituksen osuus on jotain 600-700 euroa. Ei se paha ole minusta, varsinkin kun hotelli ainakin näyttää hyvältä ja arvosteluissakin harva haukkui mistään minulle oleellisesta. Vaihdollinen lento TAPilla kestää yli 16 tuntia. Ei järkeä.
AP
No jos ei ole paha niin mikäs tässä oli se ongelma? Vai halusitko vain kerroilla reissuistasi?
Ihmettelen tuota lentojen heikkoja tarjontaa. Mutta kaipa
Niin, se on Finnairin linja. Turkin lentoyhtiöllä on se ruoka lisätty jo lipun hintaan niinkuin sulle on kerrottu. Joten jos sulla on valittamista niin ota suoraan yhteyttä Finnairille ja kerro että sun mielestä niiden pitää nostaa hieman lipun hintaa ja tarjota safka.
Nyt tulee ap: ltä sellasta settiä, että hänen on parasta lomailla vaan kotisuomessa ja mieluiten ihan kotona. Provoksi epäilen viimeistään siinä, kun alkaa vertailla ja ihmetellä eri lentoyhtiöiden käytänteitä tarjoilujen suhteen lennoilla. Terveisiä matkatoimistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jätitkö aloitusviestin lukematta? Ap ihmetteli sitä et
Lentoyhtiö halunnut vähentää ruokailua ja matkustajat ottavat mieluummin halvemman lipun hinnan. Osa tykkää mallista, osa ei.
Nyt on paha mieli. Mulla ei ollut varaa lainkaan reissuun. Epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paha mieli. Mulla ei ollut varaa lainkaan reissuun. Epäreilua.
Mene Tallinnaan hyvään hotelliin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat noin paljon?? Olisit varannut itse lennot ja hotellit erikseen, olisit säästänyt ainakin tonnin.
Ei onnistu Madeiralle, jos haluaa suorat lennot. Lennot ovat kalliit ja niitä vaikea saada, koska ainoat suorat on samat, jotka matkatoimistot ovat buukanneet täyteen. Jos haluaa ottaa lennot ja majoituksen erikseen, kannattaa mennä Teneriffalle tai Grant Canarialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jätitkö aloitusviestin lukematta? Ap ihmetteli sitä et
Kuten ketjussa on jo todettu, ei se ruoka koskaan ilmaista ole, asiakas sen maksaa joka tapauksessa. Miksi se nyt olisi joku ongelma että ruoan saa halutessaan jättää ottamatta ja maksamatta? Ap:llä joku ajatusjumi ton lisämaksuasian suhteen.
Satanen lisää lennon hintaan ja saat kympin valmisaterian. Ei kiitos minun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat noin paljon?? Olisit varannut itse lennot ja hotellit erikseen, olisit säästänyt ainakin tonnin.
Ei onnistu Madeiralle, jos haluaa suorat lennot. Lennot ovat kalliit ja niitä vaikea saada, koska ainoat suorat on samat, jotka matkatoimistot ovat buukanneet täyteen. Jos haluaa ottaa lennot ja majoituksen erikseen, kannattaa mennä Teneriffalle tai Grant Canarialle.
Madeiralle on kyllä huonosti lentoja, siellä tullut muutamia kertoja käytyä. Olen lentänyt Lontoon tai Lissabonin kautta. Hieno paikka, todella huikeita patikkareittejä ja upea luonto.
Kyllä se pitää ainakin 2 viikkoa minimissään olla reissussa, jos sille päälle sattuu. Tuossa viikossahan menee jo 2 päivää matkusteluun. Ja säät voi olla mitä vaan viikon aikana. 2 viikossa niitä hyviä säitä mahtuu mukaan varmemmin. Toki en 6000e maksaisi 2 viikosta ja silloinkin all exclusive pitäisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitää ainakin 2 viikkoa minimissään olla reissussa, jos sille päälle sattuu. Tuossa viikossahan menee jo 2 päivää matkusteluun. Ja säät voi olla mitä vaan viikon aikana. 2 viikossa niitä hyviä säitä mahtuu mukaan varmemmin. Toki en 6000e maksaisi 2 viikosta ja silloinkin all exclusive pitäisi saada.
All exclusive :D
Kyllä kanatti,se on meikäläisen 14 kuukauden vuokrarahat kunnan omistamasta kämpästä.Joo matkailu köyhyttääääääääää.
Vierailija kirjoitti:
All exclusive on helppo toteuttaa kun vain ei sinne ravintolaan mene. Tai jättää kokonaan menemättä! 😂
Minäkin olen nyt all exclusivella lomalla kun teen kotona töitä!
Me olimme tammikuussa Eden Mar hotellissa kolme viikkoa kaksiossa. Maksoi kahdelta lentokenttäkuljetuksineen kaikkineen 3650€. Ei aterioita. Varaan aina matkat heti, kun tulevat myyntiin, saa halvemmalla.
Ystävät ovat nyt Duas Torres hotellissa ja heidän 3vk matka maksoi alle 3000€, ei aterioita.
Siitä pitää maksaa, mitä haluaa ja on valmis satsaamaan. Itse jouduin maksamaan pelkästään meno-paluu lennoista Malesiaan 4700 euroa business-luokassa. Vaihto Dohassa mennen tullen.
En valittanut, koska halusin tilaa ja yksityisyyttä lennoilla, vaakatasossa nukkumista, hyvää ruokaa ja juomaa. Sama juttu loungeissa lentokentillä.
Vierailija kirjoitti:
Me olimme tammikuussa Eden Mar hotellissa kolme viikkoa kaksiossa. Maksoi kahdelta lentokenttäkuljetuksineen kaikkineen 3650€. Ei aterioita. Varaan aina matkat heti, kun tulevat myyntiin, saa halvemmalla.
Ystävät ovat nyt Duas Torres hotellissa ja heidän 3vk matka maksoi alle 3000€, ei aterioita.
Laadukkaammissa hotelleissa viikko ilman lentoja maksaa jo tuon verran vaikka varaisi suoraan...
Tuohan on aivan kiinni siitä missä haluaa majoittua, ja myös ajankohdasta. Kiireisinä aikoina on kalliimpaa ja hiljaisempina halvempaa.
Mietikää ihan ite,kymmen reissua,sillä ostaa omaksi savimajan afrikasta,mietikää ite,sitten riittää lämpö,ja saa kuuk..i wit..ua halvalla ,mietikää ite.
Vierailija kirjoitti:
Suite Hotel Eden Mar - PortoBay
Rua do Gorgulho, 2, Sao Martinho, 9004-537 Funchal, Portugali
Tuoko? Viikko näyttäisi olevan 1500 euroa. Aika hyvä tarjous on ollut sitten. Joskus tietysti onnistaa. Tosin kolme viikkoa on minulle liikaa yhdessä paikassa/hotellissa.
AP
Ja ajattelit, että tällä typerällä keskustelupalstalla voidaan lentojen määrään vaikuttaa? Ihanko totta.