Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä sienistä mutta eukko tunkee sitä joka ruokaan.

Vierailija
16.02.2024 |

Oon sanonu sille. Ei usko. Onko ainoa keino ottaa ero? t. aviomies

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä eukko pihalle.

Vierailija
2/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu tekemään ruuat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille muijallesi että sinulla sattuu olemaan sellainen suolisto mikä ei pysty käsittelemään sieniä ja siitä seuraa kuvottava olo. Kaikilla sitä ongelmaa ei ole ja jos ei tiedä ei ymmärrä. 

Vierailija
4/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet  sisältävät runsaasti ravinteita kuten proteiinia, kuitua, vitamiineja ja hivenaineita. Ne voivat myös sisältää bioaktiivisia yhdisteitä kuten antioksidantteja, joilla voi olla terveydelle hyödyllisiä vaikutuksia. 

Vierailija
5/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ite ruokasi niin saat sellaista, kuin haluat. Olen sitä mieltä, että jos aikuinen ihminen saa aina istua valmiiseen pöytään ja jonkun muun tekemän ruuan ääreen se syödään vinkumatta ja valittamatta.( Allergiat erikseen) Naurettavaa, että aikuinen ihminen vinkuu ruuasta, jonka joku hänellä jaksaa/viitsii laitaa. Mutta olen  satavarma, että tämä aloitus on provo, eikä tälläkään ukolla ole mitään "eukkoa" :D  Aina näitä samoja vastakkainasettelu aloituksia.  Mutta  joo, tee ruokasi itse (ja niinhän teetkin koska asut yksin tai sitten elät niillä roiskeläpillä ja saarioisten äitien tekemällä ruualla. tarkista vaan, ettei niissä ole sieniä :DDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
6/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, niin eukkokin pääsee vähemmällä, kun ei tarvitse ruokapöydässä kuunnella aikuisen miehen kitinää :DD Heittäisin kyllä itsekin ruuasta kitisevän puolison pellolle. Tehkööt itse , jos ei ruoka kelpaa.

Vierailija
7/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ruokasi, niin teen minäkin. Avovaimo ei pidä ruuanlaitosta ja itse koen sen ns aivot narikkaan hommaksi. Hyvä vastapaino vaativalle työlle. Teen suht hyvää ns perusruokaa keitot, laatikot, kalaruuat jne. Punaista lihaa ei paljoa käytettä, tosin tänään kokeilen cowboy keittoa. M50.

Vierailija
8/8 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali... Ettäs kehtaat