Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä "gynenpöydissä" on kantapäille vaan sellaiset rinkulat eikä sellasia kunnon tukia joihin pohkeet laitetaan?

Vierailija
16.02.2024 |

Mun mielestä ne on todella ärsyttävät ja vaikea olla rennosti niissä, joihin saa vain kantapään tuettua. Kuin jos olisi ne sellaiset kunnon jalkatelineet johon pohkeet lasketaan, voin kuvitella että siinä asennossa rentoutuisi jo automaattisesti. Niin tietääkö joku miksi niitä ei ole?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, minulle kun tehtiin papa, niin oli kauhean vaikea kokea oloni rentoutuneeksi kun kuitenkin piti jalkoja vähän jännittää 🤔

Vierailija
2/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pullukoilla vaikeeta siinäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, en ole kyllä ikinä kokenut ongelmaksi

Vierailija
4/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh varmaan vaikeampaa meillä hoikilla kun ohuet tikkujalat heiluu sivulta toiselle ja ne pitäisi yrittää kannatella tietyssä asennossa. Ap

Vierailija
5/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh varmaan vaikeampaa meillä hoikilla kun ohuet tikkujalat heiluu sivulta toiselle ja ne pitäisi yrittää kannatella tietyssä asennossa. Ap

Öö, onko sulla jotenkin olematon lihaskunto..? /eri

Vierailija
6/7 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, onko sulla jotenkin olematon lihaskunto..? /eri

No ei, tarkoitin sitä etten osaa samalla pitää jalkoja tietyssä asennossa(käyttää pieniä lihaksia) ja samalla rentouttaa alavatsan seutua. Kun jos rentoutan koukkujalat niin ne kallistuu toisiaan vasten lepäämään. Ap

Vierailija
7/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten syynä lihavuuden yleistyminen? Olen siis läski ja mulla ei ole ollut mitään ongelmia sen asennon kanssa. Olisko tuo läskeille helpompi?