Työttömille nettiyhteys joka sallisi vain pääsyn TE-palveluihin ja sähköpostin käytön
Työttömien elämästä on tehtävä mahdollisimman epämukavaa kuten Juhana Vartiainen jo aikoinaan totesi.
Kommentit (175)
Jos tarkoitus oli ärsyttää vaan hieman sitä naista tyyliin "sivistä itseäsi" niin kysyisin oikeasti, miten tekijöiden sivistyneisyyteen istuu sitten se että tässä on lapsetkin ollut tuon törlysaastaan uhri , mitä tulee esim. feikkiuutisiin mitä lähetetty perheelle. Ai niin tarkoitus oli vaan, että se nainen kärsii, mutta meni mönkään ja pahasti. Voitko oikeesti kutsua itseäsi sivistyneeksi, jos tietoisesti olet antanut lasten kasvaa ympäristössä, missä jokainen kodin laite on hakkeroitu ja syötetty väärää infoa ja feikkiuutisia? Tekijät ovat tienneet. Ei perhe itse.
Hah ja näiden lasten vanhempia kutsutaan vastuuttomiksi.
Kyllä tuollaiset lakikirjan mukaan rikokset, ne vasta ovat törkeän vastuuttomia. Lakikirja kouraan ja äkkiä!
Ai että kiellettäisiin työttömiltä masterpointi ??
Kyllä kiitos. Vois alkaa oikeesti taas harrastaa, ja LUKEE KIRJOJA.
Laskut jos maksais... ai hups, ollaan maksamatta sitten
Solidaarisuuden vuoksi olisi tehtävä myös niin että virassa olevat antaisivat työnsä työttömälle ja vaihtaisivat rooleja vuodeksi ja tarvittaessa ikuiseksi ajaksi, jos uusi työläinen osoittautuukin tehokkaammaksi tekijäksi.
Eli virat pois ja työelämään kiertoa. Jokainen joutuisi työttömäksi vähintään kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
ap:lle nettiyhteys jolla pääsee vain mielenterveyspalveluiden pariin.
Ja anomaan viisumia Pohjois-Koreaan
Anna, kun arvaan. Aloittaja on mesonut omista perusoikeuksistaan tällä palstalla monet kerrat. Mutta paskat välittää muiden oikeuksista.
Jokainen kansanedustaja voisi olla korkeintaan sen yhden kauden ja sen jälkeen ei enää koskaan pääsisi eduskuntaan tai politiikkaan töihin mihinkään tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Anna, kun arvaan. Aloittaja on mesonut omista perusoikeuksistaan tällä palstalla monet kerrat. Mutta paskat välittää muiden oikeuksista.
Aloittaja on korruptoitunut, lahjuksia ottanut paska, joka on aivopesty ajattelemaan, että valtion virastotyö on ainoa ja oikea ammatti naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on korruptoitunut, lahjuksia ottanut paska, joka on aivopesty ajattelemaan, että valtion virastotyö on ainoa ja oikea ammatti naiselle.
Ja naista tulee käskyttää, ohjailla, liikuttaa ylhäältäpäin ja naisella ei saa olla omaa tahtoa eikä omia aivoja eikä saa itse valita omaa ammattiaan.
No mitä siitä - työtön käyttäisi sitten teini-ikäisen lapsensa nettiä, tai esimerkiksi ottaisi langattoman nettiyhteyden läppäriin kännykästä. Myös jonkun toisen nimissä oleva matkamokkula toimisi oikein hyvin. Esimerkiksi jos minä olisin työtön, saisin helposti netin läheisteni avulla.
Lähinnähän tuollainen sääntö olisi markkinahäirikkö, jota etenkin operaattorit vastustaisivat.
Ai, et siis halua että työttömät työllistyy? Kyllä meitä on moneen junaan.
Ja selvennä mitä tarkoittaa "ihmisyyteen vihamielisesti suhtautuva". Mä sanon mitä se ei ainakaan tarkoita. Se ei tarkoita sitä , että suhtautuu vihamielisesti tai nuivasti ihmisiin, joiiden tietää olevan, mukana gang stalkingissa, näytelmissä, rikoksista. "Et voi olettaa että kaikki on." En oletakaan, mutta ainakin ne, jotka kaikkein täörkeimmissä mukana, kuten rikoksissa terveydenhuollossa, ne kyllä huomaa ja varsin normaalia, jos suhtautuminen voi olla lievästi nuiva. Tuskin vihamielinen koska buhahaa vaan, sehän on juuri tarkoitus, että näyttäytyisi tuollaisena. Ja huoh, älkää viitsikö, kun näistä tietää muutkin kun te, jotka väitätte erästä ihmisviaajaksi. Huh mihin sirkukseen jouduitte itse siinä vainossa. Buhahaa vaan.