Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä, treffien sopimisen jälkeen kiinnostus lopahtaa heti, toistuva ilmiö

Vierailija
16.02.2024 |

Mistä tää johtuu? Ja onko muilla samaa? Mulle on käynyt nyt viis kertaa peräkkäin, että useampi päivä viestittelyä miehen kanssa, kaikki on ollut niin kohdallaan ja on vaan odottanut että milloin pääsee miehen tapaamaan. Sit otetaan puheeksi treffit, ja sovitaan milloin nähdään. Sen jälkeen onkin yks tai kaks viestiä ja kumpikaan ei enää laita mitään. 

Mitä tää on? Miten super kiinnostava ihminen yhtäkkiä heittää kiinnostamasta noin? Mua vähän lannistaa. Eikö mulle kelpaa kukaan eikä mikään? Ja ilmeisesti tää siis on toisinkin päin kun ei ne miehetkään mitään laita. Surullista!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jonkinlaiselta defenssiltä. Ehkä sua pelottaa tavata ne oikeasti livenä ja siksi mukamas kiinnostus lopahtaa. Pelko voi kohdistua sekä siihen että mies ei pidäkään sinua viehtättävänä tai että mies ei vastaa sinun odotuksiasi. 

voi olla- mutta Ukon defenssi-ei aapeen.

Ap ilmeisesti puhui nimenomaan oman kiinnostuksensa loppumisesta, vaikka ilmaiseekin asian todella epäselvästi. 

Joo. Huomasin sit kun olin kirjottanut.

Pelkoja kummallakin ja haluavat kumpikin pelata. 

Oliski tylsää, jos löytyis joku tavis, nii  ku ite itekin on- ja se vielä alkais kiinnostaa.

Pelaaminen kummallakin se pohtii tällä hetkellä. Saahan sitäkin harrastaa. Siitä on ehkä turha ahdistua. Saa rauhassa luoda mielikuvia ja elää niissä mielikuvissa.

Vierailija
22/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä surullista tossa? Te kumpikin pelaatte.

Tosin se laji on ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle kelpaa kukaan eikä mikään?

Kyllähän sulle kelpaisi, jos sä ulkaltaisit tulla sieltä kuplasta. 

Se tututuminen oikeesdaa elämässä on oikeasti pelottavaa.

Ei kannata luoda niitä mielikuvia, kannattaa aloittaa tutustumisesta ihan livenä.

Mulle ei sopisi tommonen mielikuvan luominen. Oin niin kriittinen ja arka, vaikka näytän ihan reippaalta. Kyllä meinaan pelotti kohdata ja näyttää itseni ja haavoittuvuuteni, kun olin kohdannut sen merkittävän tyypin. Kyllä mulla leuka väpätti.

Se oli livenä.

Miks te haluatte ja pelaatte sitä sitä peliä? 

Vierailija
24/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia ne treffit mahdollisimman pian kun joku mielenkiintoinen henkilö on löytynyt ja mieluusti jopa samalle tai viimeistään seuraavalle päivälle, niin ei tarvii lähetellä niitä viestejä väkisin. Lisäksi on enemmän puhuttavaa siellä tapaamisessakin.

Vierailija
25/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet nyt vaan sinne deiteille. Itse tunnistan myös tuon, että aluksi on kiva kirjoitella, sitten sovitaan treffit ja koko homma vähän niinkuin latistuu siihen. Olen itse rampannut lukuisilla treffeillä ja lähes yhtä monta kertaa saanut pettyä, kun livenä sitä kemiaa ei sitten olekaan ollenkaan. Jos itse kiinnostunkin, ei miestä kiinnosta. Tulee fiilis, että ihan turhaan niitä tapaamisia sopii, kun niistä ei tule kuitenkaan mitään. Kai tämä on jonkinlaista treffiväsymystä myös. 

Pari kuukautta sitten kävi niin, että juttelin Tinderissä erään tyypin kanssa, hän sitten ehdotti tapaamista aika nopeasti. Treffipäivänä olin jo ihan hilkulla perua, tuntui vaan just siltä, että en jaksaisi nyt taas tätä. Menin kuitenkin ja tyyppi olikin tosi kiva. Ollaan tapailtu siitä asti ja hyvältä vaikuttaa. 

Vierailija
26/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sopia ne treffit mahdollisimman pian kun joku mielenkiintoinen henkilö on löytynyt ja mieluusti jopa samalle tai viimeistään seuraavalle päivälle, niin ei tarvii lähetellä niitä viestejä väkisin. Lisäksi on enemmän puhuttavaa siellä tapaamisessakin.

Muutama viesti kannattaa kyllä vaihtaa, moni idiootti on ilmiantanut itsensä. Periaatteessa kyllä samaa mieltä, mutta ainakaan minun kohdallani tapaaminen samalle tai seuraavalle päivälle ei ollut realistista. Viikon parin sisään hyvinkin. Ja ei mitään hysteeristä viestittelyä. 

Nyt neljäs vuosi menossa, Tinderistä löysimme toisemme. Tapaamisen järjestämiseen meni pari viikkoa, kun asuimme eri paikkakunnilla. 

Vierailija
27/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tosi hyviä pohdintoja, kiitos! 

Tosiaan siis kumpikin on hiljentynyt, ja tää on nyt viides mies jonka kanssa näin käy. Tää viimeisin kyllä ehdottomasti sellainen, jonka oikeesti halusin tavata. Ehkä mä tosiaan sit menen! 

Toi mielikuvien syntyminen on kyllä harmillista mut ei sitä oikein voi välttääkään. En kuitenkaan jaksa lähteä treffeille vain toteamaan että mies on persu tms, joka olisi selvinnyt hetken pidemmällä viestittelyllä. 

Vierailija
28/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan siis kumpikin on hiljentynyt, ja tää on nyt viides mies jonka kanssa näin käy. Tää viimeisin kyllä ehdottomasti sellainen, jonka oikeesti halusin tavata. Ehkä mä tosiaan sit menen! 

Toi mielikuvien syntyminen on kyllä harmillista mut ei sitä oikein voi välttääkään. En kuitenkaan jaksa lähteä treffeille vain toteamaan että mies on persu tms, joka olisi selvinnyt hetken pidemmällä viestittelyllä. 

Mistä sen persun niinkuin tunnistaa? poliittinen kantahan voi olla mitä vain.

Vierailija
29/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut toi ei selitä sitä miks se kiinnostus loppuu Mulla 😯 Mä olen ihan tosimielellä parisuhdetta etsimässä. Ja tämä viimeisin nyt aivan Todella niin mun makuun oleva mies, kaikki kolahti niin kovin ja fantasioin ties mistä, ja helposti pystyin kuvittelemaan meille yhteisen elämän. Sit, sovitaan treffit ja kaikki mielenkiinto meni. Mua ahdistaa ja surettaa tää!

Kuulostaa siltä, että viestittelette liian kauan, tai sitten sulla lähtee odotukset lentoon vähän liian helposti. Mene treffeille mahdollisimman nopeasti. Sitten tutustu henkilöön. Sitten vasta mietit, että onko teillä mahdollisesti jatkoon rahkeita.

Vierailija
30/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen persun niinkuin tunnistaa? poliittinen kantahan voi olla mitä vain.

Li Anderssonin mukaan persut ajaa Mersulla tai sitten palstan havaintojen mukaan oikea käsi on yläviistossa jatkuvasti.

Vierailija
31/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut toi ei selitä sitä miks se kiinnostus loppuu Mulla 😯 Mä olen ihan tosimielellä parisuhdetta etsimässä. Ja tämä viimeisin nyt aivan Todella niin mun makuun oleva mies, kaikki kolahti niin kovin ja fantasioin ties mistä, ja helposti pystyin kuvittelemaan meille yhteisen elämän. Sit, sovitaan treffit ja kaikki mielenkiinto meni. Mua ahdistaa ja surettaa tää!

Kuulostaa siltä, että viestittelette liian kauan, tai sitten sulla lähtee odotukset lentoon vähän liian helposti. Mene treffeille mahdollisimman nopeasti. Sitten tutustu henkilöön. Sitten vasta mietit, että onko teillä mahdollisesti jatkoon rahkeita.

Joo mun odotukset lähtee kyllä lentoon saman tien jos hyvältä tuntuu, en mä sitä itsestäni pois saa. Mut se on myös tosi ihanaa😊 Mun mielestä muutaman päivän viestittely ei kyl ole liikaa. 

Mä olen nyt sitten taas jo aika innoissani menossa treffeille, ihan kohta mennään! 

Luulenpa että tässä taisi mun kohdalla olla oikeesti kyse siitä, että nyt kun on tuntunut niin hyvältä niin siks pelkäsin ettei hän sit tykkääkään musta, aivan loistava oivallus sinulla joka siitä kirjoitit, kiitos! Eihän hän todellakaan välttämättä tykkää, niin on käynyt monta kertaa muiden kanssa puolin ja toisin. Tässä oli ilmeisesti niin "isot panokset" kun hän kolahti oikeesti niin kovaa! 

Pitäkää peukkuja! 😄

Ap

Vierailija
32/32 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sieltä Tinderistä mitään parisuhdetta etsi, vaan mielihyvän tunteita siitä, että olet haluttu ja ihailtu, tykkäät niistä fantasioista, mutta vain oman mukavuusalueiden sisällä. Kun tapaatkin tuon miehen, niin lumous raukeaa, se toinen onkin ihan tavallinen mies ja lopulta, jos jatkaisit yhdessä, niin arki astuu kuvioihin vääjäämättä. Tinder onkin useimmille lopulta vain fantasioissa elämistä ja sitten niistä vetäydytään, kun homma alkaa mennä vakavaksi.