Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra laittoi bilettämiseen yli 30 000 euroa veronmaksajien rahoja

Vierailija
15.02.2024 |

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö valtion työntekijöille järjestää enää edes pikkujouluja? Ei nuo rahat Riikan biletykseen mennyt.

Olen valtiolla töissä ja meille edes tarjottu joulukahveja ja ihan itse joudutaan ostamaan kahvit ja muut kahvitauolle. En muista, että yhtää kahvikuppia, ateriasta puhumattakaan työnantaja oli tarjonnut ikinä. Päinvastoin, ei saada edes asianmukaisia työvaatteita. 

Näin poliisissa, pelastuslaitoksessa, verohallinnolta jne. 

Olin valtiolla aikoinaan töissä ja minulle ei koskaan kertaakaan tarjottu pullaa, kahvia, ei mitään. Pullakori kiersi aina kaikilla muilla, mutta sattumalta aina hyppäsi minun ohi. Minua ei myöskään koskaan tervehditty vaan puhuttiin ohi ja kohdeltiin kuin ilmaa. Ilmapiiri oli muutenkin perseestä, kiimaisia, varattuja, rikollisia ukkoja hipsuttelemassa muniaan naisten nähden. Työntekijöistä tuli sellainen vahva mielikuva, että kaikki ovat enemmän tai vähemmän vakoojia suuntaan jos toiseen, harrastavat laittomuuksia ja stalkkaavat&vainoavat vapaa-ajalla.

Meitä myös ohjeistettiin, että jo yhden euron ilmainen kahvitarjoilu on lahjontaa.

Vierailija
142/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö valtion työntekijöille järjestää enää edes pikkujouluja? Ei nuo rahat Riikan biletykseen mennyt.

Olen valtiolla töissä ja meille edes tarjottu joulukahveja ja ihan itse joudutaan ostamaan kahvit ja muut kahvitauolle. En muista, että yhtää kahvikuppia, ateriasta puhumattakaan työnantaja oli tarjonnut ikinä. Päinvastoin, ei saada edes asianmukaisia työvaatteita. 

Näin poliisissa, pelastuslaitoksessa, verohallinnolta jne. 

Olin valtiolla aikoinaan töissä ja minulle ei koskaan kertaakaan tarjottu pullaa, kahvia, ei mitään. Pullakori kiersi aina kaikilla muilla, mutta sattumalta aina hyppäsi minun ohi. Minua ei myöskään koskaan tervehditty vaan puhuttiin ohi ja kohdeltiin kuin ilmaa. Ilmapiiri oli muutenkin perseestä, kiimaisia, varattuja, rikollisia ukkoja hipsuttelemassa muniaan nai

Ja naiset olivat hirveän tympeitä, töykeitä, kiukkuisia ja tiuskivia tiukkapipoja tai sitten pari viikkoa muuten vaan huvin vuoksi putkeen saikuttavia vain saikuttamisen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naurettavat 100€ per pää voi v. mitä köyhäily, eihän Riikka mitään pippaloita osaa näköjään järkätä. Sanna olisi pistänyt kunnolla bling blingiä, joku suosittu bändi, luxusmerkkejä tottakai Kämp ja sviitit kaikille shampanjaa ja kunnolla jauhoa, demareilla on aina paremmat bileet!!!

Jauhojengi jee jee!!!

Vierailija
144/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te epätoivoisia. Sanna Marin pisti 40mrd sileeksi ja täällä itketään 30000e XD Mä oon iloisesti kiitollinen, että vasemmisto on olemassa. Te ootte tietyllä tapaa tosi kiehtovia ihmisiä ja tuotte mun elämään iloa, vaikka oikeistolainen olenkin. Tuotte väkisinkin hymyn huulille. Samanlainen hymy kuin Rydmanilla:)

Vierailija
145/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa per lätty,tosi tuhlausta.

Vierailija
146/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te epätoivoisia. Sanna Marin pisti 40mrd sileeksi ja täällä itketään 30000e XD Mä oon iloisesti kiitollinen, että vasemmisto on olemassa. Te ootte tietyllä tapaa tosi kiehtovia ihmisiä ja tuotte mun elämään iloa, vaikka oikeistolainen olenkin. Tuotte väkisinkin hymyn huulille. Samanlainen hymy kuin Rydmanilla:)

Kysyppä vassarilta monta nollaa on miljardissa, niin kääntyvät 100% varmasti Googlen puoleen.

Vierailija
147/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat eivät taida olla itse paljoa työelämässä, jos tulee ihan puun takaa, että työnantaja tarjoaa työntekijöilleen pikkujouluja, virkistyspäiviä ja muita tapahtumia. Kunnat ja valtio on myös työnantajia.

Itse olen Helsingin kaupungilla töissä, ja meilläkin on ollut mm tuon talvigaalan tapaiset pippalot. Oli drinkkilippu, buffaillallinen, live musiikkia, stand upia jne. Ja nyyh, ihan veronmaksajien rahoilla! 

Kaverini on verovirastossa töissä (eli valtiolla) ja heidän taannoiset pikkujoulut ylitti uutiskynnyksen. Joidenkin ihan mahdoton käsittää sitä, että julkinen puoli ei voi olla pa*ka työnantaja, jos haluaa houkutella osaavaa työvoimaa. 

https://www.iltalehti.fi/talous/a/d8158fd2-b64d-4967-8ec5-6fd186ad6c4b

Vierailija
148/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 euroa per lätty,tosi tuhlausta.

160€

Vierailija
149/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, mutta mielestäni Purra on yksi pahimmista nykyajan vitsauksista. 

Vierailija
150/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan sen on bilettäjä ja samalla siirtää valmista vammaislakia.. 👿😝

Vierailija
151/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksityisellä puolella ole mitään juhlia henkilöstölle? 

Vierailija
152/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä mistä ottaa...

Vierailija
153/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä valtion ei tarvitsisi järkätä juhlia työntekijöilleen ollenkaan. Ei kunnatkaan yleensä järjestä. Ja varsinkin, jos pitää säästää, niin kaikki juhlat säästölistalle. Eiköhän noilla 4000-7000 palkoilla ole varaa maksaa omat viinat. Virkamiehenkin. 

Vierailija
154/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä otsaa. Tälläkin rahalla olisi joku vähäosainen saanut yhden tukipäivän lisää.

Mutta Riikkulin piti pelata monopolia.

Aika monta tukipäivää.

Vierailija
155/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee varmaankin järkytyksenä monille, mutta veronmaksajat todellakin maksavat julkisen sektorin työntekijöiden juhlat, edut, pikkujoulut yms. 

Vierailija
156/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksit kulkivat normaalisti. Kyllä ihmiset olisivat Purran bileisiin päässeet, jos olisivat halunneet. Tuskin ministeriön tyypit julkisilla ajelevat. Purra on todella nolo. 

Vierailija
157/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä valtion ei tarvitsisi järkätä juhlia työntekijöilleen ollenkaan. Ei kunnatkaan yleensä järjestä. Ja varsinkin, jos pitää säästää, niin kaikki juhlat säästölistalle. Eiköhän noilla 4000-7000 palkoilla ole varaa maksaa omat viinat. Virkamiehenkin. 

Kela järjesti pikkujoulut 25€/hlö. Ja Rikka järjesti 160€/hlö. Meillä valtio panosti 0€/hlö. Tasan eivät mene nallekarkit 

Riikka on käänteinen Robin Hood. Otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille.

Vierailija
158/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihdevuosi-ikäinen nainen haluaa bilettää? Onko joku ongelma? Eikö suvussakin ollut alkoholismia?

Vierailija
159/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säästöjä säästöjä". Itse tuhlaamassa rahaa. 

Vierailija
160/227 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus onkin orpoja purra. Rikkailla menee hyvin. Hyvä kun edes joillakin menee hyvin.