Pahin haju, mitä olette koskaan haistanut?
Itselläni oli kerran kun lapsella oli vatsatauti ja hän oksensi koko vatsansisälmyksensä ulos, vatsahappoja myöten. Kiva siinä siivota lattiaa puhtaaksi, kun haju oli niin sanoinkuvaamattoman kamala, että silmiä kirvelsi eikä nenän kautta pystynyt hengittämään. Meinasin itsekin oksentaa useamman kerran hajun takia.
Ikinä haistanu yhtä kamalaa hajua.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen ihmisen haju. Appiukkoni löytyi kuolleena. Onneksi veljeni oli mukana, koska hän on rikospatologi. Mentiin minä, mieheni ja veljeni käymään miehen isällä hakemassa venetraileri. Terassin ovi oli auki ja se haju oli sellainen etten ollut ikinä haistanut, mutta se oli niin kuvottava, että en osaa edes kuvailla sitä. Veljeni huusi meille, että älkää menkö sisälle missään nimessä. Oltiin ai häh?, niin hän sanoi, että valitettavasti siellä on ruumis ja soitellaas poliisi ja samalla ambulanssi paikalle jne.
Poliisi ja ambulanssi tuli, niin veljeni näytti korttiaan ja sanoi, että voi katsoa ja sulkea rikoksen mahdollisuus, niin ei tarvitse turhaan soitella muita paikalle, jos on tarvis. Pari päivää oli ollut kuolleena.
Rikospatologi kortteineen 😆🤣😁😂😄
Kaukojunassa. Oli hirveä kusihätä ja suunnistin vessaan, josta tuli krapulaisen oloisen kaveri just ulos. Ja se vessa haisi aivan kamalalta, ei ole edes sanoja kuvata sitä hajua, ihan kuin joku mätänisi ja se mätä mätänisi ja pistävä oksennuksenhaju siihen päälle. Meinasi tulla yrjöt ja vaikka kusihätä halkaisi melkein rakon niin menin takaisin paikalleni ja odotin tunnin kunnes pääsin perille.
Olin sairaalla huoltomiehenä kesätöissä 80-luvulla. Meille kuului vainajakuljetusten avustaminen eli autettiin exi kuskin kanssa kyytiin kylmävaunuun. Kuljetukset tapauhtui siis Meilahden sairaalan tunneleissa. Tultiin ma aamuna duuniin ja heti ekana oli kuljetuksia ja kun avattiin jääkaappi niin taju meinas lähteä. En tiedä mitä oli tapahtunut mutta haju oli karmaisema. Meidän kokenut huoltomieskin oli aika vaikeena.
Eräs ihminen, jolla oli mielenterveyden kanssa ongelmia haisi niin pahalle, että meinasin oksentaa. Jouduin yökkäilemään ja juoksemaan pakoon. Se haju: vaatteisiin pinttynyt kusen ja pillun lemu, kakka (pidätysvaikeuksia) tupakka, likainen iho ja rasva, vanha alkoholi. Kaikki ne yhdessä oli jotain älytöntä. Lisäksi kun nainen oli iso kuin tynnyri, niin sitä lemua riitti yllinkyllin.
Toinen paha ihmisen haju oli kun mulla oli vakavasti ylipainoinen kämppis (koulun nimittämänä, ei vapaaehtoinen valinta) ja iltaisin kun hän heitti vaatteet pois, niin ilmeisesti niiden läskipoimujen välissä oleva "joku" haisi aivan hirveälle. Olin aivan epätoivoinen aina iltaisin, kun tiesin, että kohta taas haisee. Sellainen makea likainen ihmisrasva, jossa myös yököttävä alapäälemu mukana. Hyi hyi hyi ja hyi. Sain traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain pahempaa olen hetkellisesti toki haistanut, mutta sellainen melko toistuva haju lähti eräästä vanhasta lihavasta miehestä, jolla näytti aina olevan samat tosi likaiset vaatteet päällä. Tämä tuli silloin tällöin vastaan pienessä ostoskeskuksessa, jonka yhteydessä oli kuntosali, jossa viikottain kävin. Oletan ettei tämä mies peseytynyt koskaan ja hänellä oli tyyliin aina p*skat housuissa. Selvästi jotenkin mielenvikainen tai muuten vain kykenemätön huolehtimaan hygieniastaan. Tämän kaverin tunnisti monen metrin päästä jo hajusta, vaikka oli toisessa osassa ostoskeskusta. Ihan hirvittävä haju.
Mietipä terveydenhuollon ammattilaisia esim. apteekissa ja terveyskeskuksessa, kun tällaisia tapauksia käy siellä usein. Pitää olla kohtelias ja asiallinen ja yrittää parhaansa auttaa asiakasta, vaikka laatta meinaa lentää pahan hajun takia.
hesalaisen vihervassarin vegaaninen pieru
Naapurin mummon paskavaipat muhimassa / mädäntymässä kesäkuumalla umpinaisessa roskiskatoksessa muovisessa roskasäiliössä tai sitten läjä katkaravunkuoria kompostissa kannen alla kesäkuumalla.
Molemmat sellaisia hajuja, että ei ehtinyt edes kunnolla haistaa, kun oksennus lensi kaaressa.
Yleensä kestän vaikka mitä hajuja, mutta tuo reaktio oli tosi outo ja äkillinen
Vierailija kirjoitti:
Todella likainen ihminen, koiran tulehtuneet anaslirauhaset, mätä liha, kala jne..
Hyvin toimii ihmisen elimistö, ettei mätää voi syödä, oksennus tulee jo hajusta.
Noi anaalirauhaset 🤮Olen ollut nuorempana klinikka-apulaisena, ja muistan vieläkin sen hajun, kun rauhaset avataan ja neste valuu ulos.
Somaloinen iltapäivällä metrossa