Miksi erittäin vaarallisiksi todettuja vankeja ei pidetä lukkojen takana koko elämänsä?
Heitä on vain 45 tällä hetkellä elossa Suomen kokoisessa maassa, ja ainakin yksi taitaa olla vielä vaille lopullista tuomiota. Eli alle viisikymmentä, heidät olisi kyllä varaa pitää linnassa loppuelämänsä.
Mikä puolue kannattaisi tätä?
Kommentit (20)
Eivätkö Koskelan pojatkin ole nyt vapaalla? Kukaties jo kaikki 3?
Näitä tällaisia halutaan paapoa ja "ymmärtää". Viime kädessä kai se on äänestäjien tahto. Hehän valtaapitävät valitsevat. Katse peiliin siis!
Olisitko samaa mieltä, jos itse olisivat erittäin vaarallinen vanki tai sen perheenjäsen?
Asiaa kannattaa miettiä monelta kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko samaa mieltä, jos itse olisivat erittäin vaarallinen vanki tai sen perheenjäsen?
Yksi noista tappoi äitinsä ensimmäisenä, että siltä pohjalta.
Mulla on sukulaisia, jotka ovat istuneet linnassa, mutta eivät ole yleisvaarallisia. Yksi heistä otti oikeuden omiin käsiinsä, kun sisarusta kiusattiin ja istui siitä.
Liian kallista. Siksi nämä nelivuotiaan kiduttajatkin päästettiin vapaaksi.
Ei suomella ole varaa pitää vankeja... tulee halvemmaksi päästää ne vapaaksi. Vähäksi aikaa laitetaan kaltereiden taakse että kansa pysyy tyytyväisenä eikä ala mellakoimaan tai ottamaan oikeutta omiin käsiinsä.
Yksi vankilavuorokausi maksaa 250e/vanki. Orpo varmasti innostuu, kun ehdotat veroäyreihin tuntuvia korotuksia.
Se olisi Euroopan ihmisoikeussopimuksen vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vankilavuorokausi maksaa 250e/vanki. Orpo varmasti innostuu, kun ehdotat veroäyreihin tuntuvia korotuksia.
Onhan muitakin vaihtoehtoja, jotka eivät montaakaan satasta maksa.
ei suomella ole varaa pitää halutuimpia jännämiehiä lukkojen takana näin matalan syntyvyyden aikana
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa myös miettiä kannattaako rikollisuus. Ihan omia valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeita vaan niin paljon, että varmasti kaikille riittää ja vetäköön niitä siellä ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voisit edes kerran ajatella uhreja ja heidän omaisiaan. Vaikeaa, ymmärrän kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeita vaan niin paljon, että varmasti kaikille riittää ja vetäköön niitä siellä ihan keskenään.
Eutanasiaa ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Koskelan pojatkin ole nyt vapaalla? Kukaties jo kaikki 3?
Tunkekaa se Koskela jo sinne minne aurinko ei paista.
miten suomalaiset lisääntyisivät, jos kaikki jännämiehet pidettäisiin vankilassa? ei kilttimiehet naisille kelpaa
Liian kalliiksi tulisi yhteiskunnalle, raha se on aina joka määrää..
Siksi kun he ovat arvokkaita lähimmäisiä.