Kysykää teidän miehiltä, että mistä ne tykkää eniten teidän vartalossa
Mun mies vastasi tylsästi, että kaikesta. Mitä teidän miehet vastaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin hoito kehui hiuksia ja sitä edellinen takapuolta, yksi sanoi että mulla on "törkeän kauniit kasvot" ja toinen että mun reidet on täydelliset, ja yksi vanha hoito kehui koko kroppaa sanoilla "ei tällaista saa ikinä".
Parisuhdetta en ole onnistunut saamaan.
Et kai, jos etsit vain hoitoja. Ja mitä ilmeisimmin ulkonäkö edellä.
En etsi vaan hoitoja vaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tykkäävät ylivoimaisesti eniten pillusta mutta eihän sitä voi teille sanoa kun pahoitatte mielenne. Ei kannata kysyä sellaista mihin ette halua kuulla vastausta ja pakotatte miehenne valehtelemaan.
Sehän on selvä asia että tykkäävät siitä. Mutta on muitakin kohtia naisessa mistä miehet tykkäävät.
99% vastaa saman, 1% kirjottaa tupla W:llä
Takapuolta hän usein kehuu, joten se varmasti.
Tyhmää esittää tuollainen kysymys puolisolle ja vielä tyhmempää olisi vastata siihen yhtään mitään. Vastaukseni olisi kuitenkin joku sellainen, johon ei voi puuttua mitenkään olisi se sitten totta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Peräreikästä kuulemma
Meillä sama, ei tarvitse edes kysyä niin kovasti sen on pepun perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tykkäävät ylivoimaisesti eniten pillusta mutta eihän sitä voi teille sanoa kun pahoitatte mielenne. Ei kannata kysyä sellaista mihin ette halua kuulla vastausta ja pakotatte miehenne valehtelemaan.
Sehän on selvä asia että tykkäävät siitä. Mutta on muitakin kohtia naisessa mistä miehet tykkäävät.
Pillujakin on erilaisia. Monella se on jopa suorastaan ällöttävä. Onneksi monella se on ihana ja täydellinen.
Aunuksesta.