Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä 100% etätyömahdollisuus ja palkka yli 3000€/kk?

Vierailija
15.02.2024 |

Kertokaa jos teette itse tällaista työtä. Itse pohdinnassa alanvaihto ja kiinnostaisi työt mitä voi tehdä missä vaan ja palkka olisi ihan suht ok. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on erilaisia (ulkoistettuja) palveluita, joita voi tehdä myös etänä. Tarkoitan esim. erilaisten firmojen asiakastukea/ ajanvarauksia/ chat-palveluita jne.

Osa vaatii enemmän osaamista/kielitaitoa tmv. osa taas vähemmän.

Esimerkkinä vaikka lääkärin sähköinen ajanvaraus (chatin/puhelimen kautta) =yleensä pitää olla hoitajan koulutus että pystyy tekemään työtä missä hoidontarpeen arviointia ym.

Vs.

Vaikka jonkun verkkokaupan asiakaspalvelu, missä suurin osa kysymyksistä suht simppeleitä/koskee esim. tilausta/paketin palautusta/ reklamaatioita tuotteesta jne. mitkä usein vain 'ohjeistusta' miten asiassa edetään tmv.

Palkka noissa ei välttämättä oöe kovin hyvä, MUTTA toisaalta jos saa alalta kokemusta on helpompi hakea vaativampiin =paremmin palkattuihin hommiin.

Osassa voi olla myös myyntiä mukana, ja noissahan sitten usein (jos osaa myydä) helposyi tienaa hyvin. Esim. vaikka vakuutusyhtiöillä, on usein asiakaspalvelua ja/tai myyntityötä joko yhdessä tai erikseen. Eli jos joku vaikka soittaa/chattaa kolarista, niin saa rahaa jos saa asiakkaalle samalla kun neuvoo auton korvaushakemuksessa myytyä henkivakuutuksen jne.

Vierailija
22/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso tekee töitä etänä. 8200e/kk. Johtaja erikoisteollisuudessa, toimisto ulkomailla. Käy toimistolla nykyisin 3kk välein

Eli ei ole 100% etätyö

No jos nyt saivarrellaan niin työ Suomessa on 100% etätyötä. Toimistolla ulkomailla 6-8 pv vuodessa. 

Riittävän etä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suunnittelija. Esim. Rakenne, sähkö tai LVI. Riippuu toki työnantajasta myös. Ja luultavasti vaatii myös hieman kokemusta alasta, että saa tehdä etänä.

Ja näin yli 90% etätöitä tekevänä sanoisin, että ei se 100% ole välttämättä edes tarpeellista. Toimistolla on ihan mukava käydä muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
24/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä

Vierailija
25/25 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447

Tässä työ jossa voit itse tekemällä panostaa ansioon. Työ ei vaadi aikaisempaa kokemusta. Voit tehdä vaikka vain ansaiten pientä lisä tuloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi