Missä työssä 100% etätyömahdollisuus ja palkka yli 3000€/kk?
Kertokaa jos teette itse tällaista työtä. Itse pohdinnassa alanvaihto ja kiinnostaisi työt mitä voi tehdä missä vaan ja palkka olisi ihan suht ok.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso tekee töitä etänä. 8200e/kk. Johtaja erikoisteollisuudessa, toimisto ulkomailla. Käy toimistolla nykyisin 3kk välein
Eli ei ole 100% etätyö
No jos nyt saivarrellaan niin työ Suomessa on 100% etätyötä. Toimistolla ulkomailla 6-8 pv vuodessa.
Riittävän etä.
Joku suunnittelija. Esim. Rakenne, sähkö tai LVI. Riippuu toki työnantajasta myös. Ja luultavasti vaatii myös hieman kokemusta alasta, että saa tehdä etänä.
Ja näin yli 90% etätöitä tekevänä sanoisin, että ei se 100% ole välttämättä edes tarpeellista. Toimistolla on ihan mukava käydä muutaman kerran vuodessa.
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447
Tässä työ jossa voit itse tekemällä panostaa ansioon. Työ ei vaadi aikaisempaa kokemusta. Voit tehdä vaikka vain ansaiten pientä lisä tuloa.
Aika paljon on erilaisia (ulkoistettuja) palveluita, joita voi tehdä myös etänä. Tarkoitan esim. erilaisten firmojen asiakastukea/ ajanvarauksia/ chat-palveluita jne.
Osa vaatii enemmän osaamista/kielitaitoa tmv. osa taas vähemmän.
Esimerkkinä vaikka lääkärin sähköinen ajanvaraus (chatin/puhelimen kautta) =yleensä pitää olla hoitajan koulutus että pystyy tekemään työtä missä hoidontarpeen arviointia ym.
Vs.
Vaikka jonkun verkkokaupan asiakaspalvelu, missä suurin osa kysymyksistä suht simppeleitä/koskee esim. tilausta/paketin palautusta/ reklamaatioita tuotteesta jne. mitkä usein vain 'ohjeistusta' miten asiassa edetään tmv.
Palkka noissa ei välttämättä oöe kovin hyvä, MUTTA toisaalta jos saa alalta kokemusta on helpompi hakea vaativampiin =paremmin palkattuihin hommiin.
Osassa voi olla myös myyntiä mukana, ja noissahan sitten usein (jos osaa myydä) helposyi tienaa hyvin. Esim. vaikka vakuutusyhtiöillä, on usein asiakaspalvelua ja/tai myyntityötä joko yhdessä tai erikseen. Eli jos joku vaikka soittaa/chattaa kolarista, niin saa rahaa jos saa asiakkaalle samalla kun neuvoo auton korvaushakemuksessa myytyä henkivakuutuksen jne.