Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi yliarvostettua.

Vierailija
15.02.2024 |

Näin neitsyt miehen näkökulmasta en koe menettäneeni mitään. Muutaman minuutin nautinto ei ole vaivan arvoista. Minulla hermot hyvässä kunnossa enkä tarvitse kassien tyhjennyksiä aika ajoin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute ap.

Vierailija
22/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja todella hyvä seksi on aivan aliarvostettu juttu josta iso osa ei osaa edes haaveilla kun on saanut vaan  ei niin hyvää, syistä tai toisista

Tämä on varmaan totta. Joskus käy niin hyvä onni, että tapaa seksuaalisesti täydellisen mätsin ja seksi on huikeaa. Muistan sellaisen menneisyydessäni. Suhde ei edennyt, koska itse en ollut itse valmis vakiintumaan . En ole koskaan sen jälkeen kokenut lähellekään vastaavaa. Jos minulla ei olisi tuota kuvaamaani periodia menneisyydessäni, voisin myös todeta, että seksi on yliarvostettua. Mutta ehkä tosiaan on niin, että hyvä seksi on aliarvostettua. Siitä kielivät lukuisat seksikumppanit, random-seksikumppanit, joiden kanssa nopeasti yhdytään ja sitten häivytään paikalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa AP:n kokeilla minkälainen ero on runkkaamisella, ja  naimisella, eli naihan joskus, niin jäät vielä koukkuun.

Vierailija
24/25 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ja todella kulunut sellainen.

Olkoonkin, mutta aivan oikeassa. T. Nainen joka on saanut seksiä paljon enemmän kuin olisi halunnut ja toivottavasti ei sitä koskaan enää joudu harrastamaan

Miten voi saada seksiä enemmän, kuin haluaa?

Vierailija
25/25 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde se vasta yliarvostettu juttu onkin. Molemminpuoleisesti oikein hyvä ja rentouttava seksi on ihana kokemus, mutta ikävä kyllä hyväkin parisuhde on 99%-sesti kotitöitä ja tavallisen tylsää arjen suorittamista. Jos se ei sisältäisi edes hyvää ja tyydyttävää seksiä, vain hullu jäisi suhteeseen, ainakin alkuhuuman jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme