Onko keski-ikä tätä, että menee yöunille klo 20? Olen 40v enkä jaksa valvoa
Mitä tämä on 10 vuoden päästä?
Klo 18 nukkumaan?
Joko ikäväsymys alkaa? Kokemusta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ikäväsymykseltä vaan ylipainolta ja huonoilta elintavoilta, mahdollisesti jopa kakkostyypin diabetekseltä. Olenko oikeassa?
Jo 10 vuotta on ollut ylipainoa. Ei siitä johdu. Vain paastoarvo hieman koholla.
Nyt vanhetessa alkanut väsyttää.
Ap
Eli johtuu ylipainosta ja huonoista sokeriarvoista. Kroppa ei vaan kestä niitä enää vaikka aiemmin kesti. Mutta voit toki vapaasti ajatella, että sillä ei ole mitään osaa eikä arpaa tässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta ikäväsymykseltä vaan ylipainolta ja huonoilta elintavoilta, mahdollisesti jopa kakkostyypin diabetekseltä. Olenko oikeassa?
Jo 10 vuotta on ollut ylipainoa. Ei siitä johdu. Vain paastoarvo hieman koholla.
Nyt vanhetessa alkanut väsyttää.
Ap
Eli johtuu ylipainosta ja huonoista sokeriarvoista. Kroppa ei vaan kestä niitä enää vaikka aiemmin kesti. Mutta voit toki vapaasti ajatella, että sillä ei ole mitään osaa eikä arpaa tässä..
No mikä avuksi?
Laihdutus on poissuljettu.(100x yrittänyt,ei onnistu)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ei onnistunut päiväunet millään.
Nyt nukun melkein päivittäin 2h päikkärit
Ap
No ei kuulosta oikein normaalilta. Oletko käynyt lääkärissä selvittämässä tuollaisen unen tarpeen?
Vaihdevuodet tehnyt mulle noi pakolliset päikkärit
Menen nukkumaan klo 22-23 ja herään viimeistään klo 7 ilman herätyskelloa.
Niin enkä ota mitään päiväunia. Kuulostat tosi uneliaalta.
N54
Vierailija kirjoitti:
Menen nukkumaan klo 22-23 ja herään viimeistään klo 7 ilman herätyskelloa.
Niin enkä ota mitään päiväunia. Kuulostat tosi uneliaalta.
N54
Olen lopettanut tissuttelun 4kk sitten, väsymys paheni..
Ap
Nukkuminen on mahtavaa mihin aikaan vaan. Myös töissä.
M52
Se muuttuu iän mukana. 38-40v menin ysiltä nukkumaan. Heräsin neljältä ja viideltä olin jo salilla tekemässä treeniä. Nyt 45v ei jaksa herätä millään. Rämpii seiskan maissa ylös ja valvoo kahteentoista. Mitään ei jaksa tehdä, kotityöt ja töissä just käydä. Ja jos yhtään tulen vanhempiini niin muutaman vuoden päästä nukun jo 10 asti.