Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikä tätä, että menee yöunille klo 20? Olen 40v enkä jaksa valvoa

Vierailija
15.02.2024 |

Mitä tämä on 10 vuoden päästä?

Klo 18 nukkumaan?

Joko ikäväsymys alkaa? Kokemusta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jaksan valvoa jos ei aamulla ole aikaista herätystä, toki valvon vaikka olisi. Olen yli 50 

Vierailija
2/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on mahdollista.

Tulee pätkittäiset yöunet vessassa ramppaamisineen, herää liian aikaisin aamulla ja päiväväsymystä pitäen ottaa päikkäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan, ikää 49 ja unentarve on tosi paljon pienempi kuin nuorena, eikä esim. aamuväsymystä ole enää ollenkaan. Yleensä työpäivinä nukun noin klo 2-3 - 8 ja se riittää mainiosti, olen pirteä koko päivän. Nuorena tarvitsin 9 tunnin unia ja sittenkin aamuherääminen oli vaikeaa. Muutenkin oli nuorena enemmän vireystilaongelmia, esim. lounaan jälkeen alkoi unettaa helposti, enää sellaista ei tapahdu oikein koskaan.

Vierailija
4/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelkästään keski-ikä vaan joku sairaus.

Vierailija
5/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ei onnistunut päiväunet millään.

Nyt nukun melkein päivittäin 2h päikkärit

Ap

Vierailija
6/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä on sitä, ettei jaksa tehdä mitään huonosti nukutun yön jälkeen.

Vierailija
7/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin sun elämäntavoistasi, rytmistäsi ja terveydestäsi. Myös vuosia jatkuva tylsyys voi lamauttaa.

Vierailija
8/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ei onnistunut päiväunet millään.

Nyt nukun melkein päivittäin 2h päikkärit

Ap

Kannattaisi käydä lääkärissä. Ei nelikymppinen ole mikään 80-v, eikä vanhuksetkaan yleensä nuku tuollaisia määriä.

Vierailija
9/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ikäväsymykseltä vaan ylipainolta ja huonoilta elintavoilta, mahdollisesti jopa kakkostyypin diabetekseltä. Olenko oikeassa?

Vierailija
10/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain luontainen aamuvirkku. Mutta jos väsyttää huomattavasti enemmän kuin aiemmin, mene lääkärille. Mittauta esim. ferritiini. Voi olla myös muita syitä, esim. alkavat vaihdevuodet, uniapnea jne. jne.  Terkuin N48

Vierailija
11/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä talvi väsyttää. Jos ei ole mielenkiintoisia virikkeitä ympärillä vaan elät ns tavallista elämää olet myös tylsistynyt ja se väsyttää. Tarkasta vitamiinit, ettei ole puutteita rauta, b jne.

Vierailija
12/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Keski-ikä on sitä että nukut aina huonosti, pätkissä ja olet aina väsynyt, ja vaikka kerran vuodessa saisit nukuttua 12h, silti heräät väsyneenä. Mikään ei kiinnosta.

Vierailija
13/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan aikaisintaan klo 23.

N57

Vierailija
14/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleton. Vanhemmiten sinua vaivaa unettomuus.

Vierailija
15/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta ikäväsymykseltä vaan ylipainolta ja huonoilta elintavoilta, mahdollisesti jopa kakkostyypin diabetekseltä. Olenko oikeassa?

Jo 10 vuotta on ollut ylipainoa. Ei siitä johdu. Vain paastoarvo hieman koholla.

Nyt vanhetessa alkanut väsyttää.

Ap

Vierailija
16/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Elämähän vasta alkaa noihin kellonaikoihin, kun pienet lapset menevät nukkumaan! Sen jälkeen tehdään ruokaa ja syödään se rauhassa ja itse menen ruuan jälkeen vielä salille. Sitten pääsee jatkamaan omia projekteja.

Vierailija
17/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma unirytmi on täysin pielessä tällä hetkellä ja nukahdan keskimäärin neljältä yöllä. Ei ole töitä tai muuta kriittistä tehtävää aamulla. Pitää saada tämä kuriin asap. M32

Vierailija
18/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee ja sitten kun lähestyt 60 vuotta niin taas alat kukkumaan uudestaan iltaisin 

Vierailija
19/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan! Elämähän vasta alkaa noihin kellonaikoihin, kun pienet lapset menevät nukkumaan! Sen jälkeen tehdään ruokaa ja syödään se rauhassa ja itse menen ruuan jälkeen vielä salille. Sitten pääsee jatkamaan omia projekteja.

Huh,miten on jaksat? 

Minulla silmät menee väkisin kiinni klo 21

Ap

Vierailija
20/28 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen nukkumaan yleensä klo 21, jotta jaksan herätä viideltä salilla treenaan ennen työpäivän alkua. 😊 Ikä 48v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi