Sildenafiili ja seksi
Voi helve77i miten vaikeaa on näin yli keski-ikäisenä seksi. Minulla on lievää potenssiongelmaa ja siksi sildenafiili. Ongelma on vain siinä, että vaikutusaika on sen joitakin tunteja eli vaikutus ei ole jatkuvaa. Aina kun vaikuttaa siltä että voisi olla seksi ja nappaan pillerin, niin vaimon ei teekään mieli. Käytännössä olen kohta syönyt koko resptillisen noita, mutta seksiä ollut vain pari kertaa. Ihan perseestä tämä touhu, lopetan pillereiden käytön kokonaan ja ollaan sitten ilman seksiä. Tietysti vaimolle kelpaisi sitten juuri silloin kun minulla ei toimi kunnolla.
Kommentit (27)
Siksi kun lääkäri ei halunnut kirjoittaa reseptiä tadalafiilistä, vaikka olisin itse halunnut. Syytä ei kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole aina niin yksinkertaista tuo keskustelu. Meillä rouvalla vaihdevuodet menossa ja seksi ei enää kiinnosta. Sitä on kuitenkin vielä minun mieleksi muutamia kertoja kuukaudessa, mutta eihän se kaksista ole kun toinen ei siitä enää perusta ja seksi on lisäksi mennyt tosi yksitoikkoiseksi. Ei halua aloittaa mitään hormoonikorvaushoitoja ja päätöksen noista tekee tietenkin yksin. Ei halua puhua asiasta tai seksistä enää mitään. Ei ole aikaisemminkaan kovin innokas keskustelemaan näistä petihommista. Siihen keskusteluun tarvitaan kuitenkin se toinenkin.
Patekin on aina täällä kirjoittanut, että olisi lähtenyt lätkimään jos seksihommat ei toimi kotona. Pakko kysyä, että olisitko oikeasti lähtenyt ja jättänyt lapsesi noin vain? Sinullakin niitä kuitenkin ollut useampia. Vaikka tilanne ärsyttää viriiliä miestä niin en minä lapsiani hylkää noin vain.
En ole Pate, mutta en tälleen 55-vuotiaana suostuisi luopumaan seksistä. Yleensä on ollut pari kertaa viikossa, nyt vaimo tiputti kertaan viikossa, mihin ehkä vielä tottuu. Jos tippuu kertaan kuussa, on vakavan keskustelun paikka. Vaimo todennäköisesti koittaisi hormoneja tai jopa voisi suostua, että minulla olisi seksisuhde. Mutta täytyy sanoa, etten haluaisi, että hänelle on rakastaja.
Jos näistä ei päästäisi yksimielisyyteen, niin kyllä silti avioeroon on matkaa. Mutta jatkuva puutostila vetää olon niin vittumaiseksi, että ero voisi siinä tilanteessa olla helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun lääkäri ei halunnut kirjoittaa reseptiä tadalafiilistä, vaikka olisin itse halunnut. Syytä ei kertonut.
Käy sitten yksityislääkärillä ja pyydä resepti. Kerro hänelle iha rehellisesti myös miksi haluat nimenomaan tadalafiiliä. Itsellenikin tarjosi (terveyskeskuksen ehkäisylääkäri) puhelinajalla mieluummin viag-raa kuin cia-lista mutta sanoin että haluan nimenomaan tuota pitkävaikutteista. Ei ollut ongelmaa.
Jos sulla on sydänoireita ja joudut usein käyttämään nitroja niin sitten tadalafiili on pitkävaikutteisena ongelmallisempi tapaus. Pikanitroa (dinit) ei voi käyttää silloin kun erektiolääkkeen vaikutus on päällä ettei verenpaine romahda. Viag-ralla vähäisempi ongelma koska tuo vaikutusaika on sillä lyhyempi.
Kannattaa joka tapauksessa tarkistaa mikä on verenpaine ja millaiset kolesteroli & triglyseridiarvot löytyy jos iän kertyessä alkaa tulla erektio-ongelmaa. Häpyvaltimot eli ne joista penikseen menee verta on halkaisijaltaan vain puolet siitä mitä sepelvaltimot ja mahollinen sepelvaltimotauti voi niitä tukkia ja lievänä erektiohöiriönä oireilla jo vuosia ennen kuin alkaa tulla sydänoireet ja infarkti ajankohtaiseksi. Itselläni kävi juuri näin.
Jos ei muijan kanssa voi sopia milloin nussitaan, kun syy on noinkin selvä, sitten pitää vaan olla ilman, tai alkaa tumputtelemaan! Meillä ainakin sovitaan pari tuntia ennen harrastetaanko sitä! Saatanan outoa, jos kotona pitää arvuutella, mitä tehdään!! Aikuiset ihmiset?? Nuorena ujostelemisen kyllä ymmärtää!
Minkä minä vaimolleni ja hänen ujoudelleen/estoisuudelleen voin? Ei se kuule tästä muutu, jos ei 30 vuoteen ole muuttunut. Ja ei ole sydänoireita, kolesteroli normaali, marginaalinen ylipaino ja verenpaine normaali. Veitikka toimii kyllä ilman pilleriäkin, mutta ei tuo oikein kova kanki enää ole. Toisaalta saattaa johtua siitäkin ettei emäntä kauheasti enää viisaria väräytä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä minä vaimolleni ja hänen ujoudelleen/estoisuudelleen voin? Ei se kuule tästä muutu, jos ei 30 vuoteen ole muuttunut. Ja ei ole sydänoireita, kolesteroli normaali, marginaalinen ylipaino ja verenpaine normaali. Veitikka toimii kyllä ilman pilleriäkin, mutta ei tuo oikein kova kanki enää ole. Toisaalta saattaa johtua siitäkin ettei emäntä kauheasti enää viisaria väräytä.
No sitten ei kun hopi hopi yksityislääkärille hankkimaan se tadalafiili - resepti. Kaikille sekään ei sivuvaikutuksiensa vuoksi sovi mutta kokeilematta ei tiedä. Ja jos se toimii niin pillerin ottamista ei erityisesti tarvitse mainita. Seksin ajankohdan määrääminen tarkalleen saattaa nimittäin viedä vaimoltasi halut.
Tuota, miksi et pyydä lääkärilä reseptiä tadalafiilille (cia-lis), jota sanotaan "viikonloppupilleriksi".? Jos erektion saamisen ongelma on vain lievä niin tadalafiilin pitkä vaikutusaika mahdollistaa yhdynnän vielä seuraavana päivänäkin kun sitä on edellisenä iltana otettu. Eli ei ole niin tarkka tuo ajoitus. Itse käytän puolta tablettia tadalafiilia (annos siis 10 mg) kun isommasta annoksesta tulee minulle vaikutuksen loputtua parin päivän ilkeä alaselän särky.
Jos ja kun on tiedossa että joutuu käyttämään erektiolääketä niin asia pitää olla myös vaimolla tiedossa.