Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina unelmoinut äitiydestä. Tunne siitä, että minussa kasvaa uusi elämä, on kiehtonut minua. Hetki, jolloin tajusin olevani raskaana 💕

Vierailija
15.02.2024 |

Olen aina unelmoinut äitiydestä. Tunne siitä, että minussa kasvaa uusi elämä, on kiehtonut minua. Hetki, jolloin tajusin olevani raskaana, oli taianomainen. Tunsin syvää onnea ja jännitystä sisälläni. Ajatus siitä, että minusta tulisi äiti, täytti minut kiitollisuudella. Katsellessani ultraäänikuvaa, näin pienen sydämen sykkivän. Kyynel vierähti poskelleni. 💕

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa

Onnea

Vierailija
2/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuatte että tämö on mies?

Vastaa itselleen, haluaa provosoida. Ilmiannoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt nurkkaan runkkaamaan. Sinut on ilmiannettu.  Ällöttävä rasvainen setä unelmineen.

Vierailija
4/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin kuin taikaa.

Vierailija
5/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin jaan ihan samat tuntemukset tai jaoin. Nyt on jo omasta tahdosta piuhat poikki laitettu vuosia siten.

Ja siis vaikka 2 aborttia nuoruudessa (hui kuinka kylmä ihminen joo) ja en ole synnyttänyt normaslisti alakautta (Hyi jäiks) lapset on ihania.

Raskaus ei niinkään viimeisellä kolmanneksella kivaa, vaikka itsellänä helpot raskaudet eikä jättivatsoja.Ei vaivoja enkä ollut sairiksella kertaakaan (ehkä pari flunssapäivää, mutta ei raskausvaivoja) ennen äitiyslomaa, jonka aloitinkin aina aikaisimpana ajankohtana, mitä pystyi.

"Kylläpäs sitä ollaan fiksuja ja filmaattisia." No joissain asioissa kyllä. Itseasiassa paljon parempia olisi oltu,ilman törky rikoksia ja sabotointeja, jopa ulkonäköön vaikuttaen. 

Vierailija
6/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teil on rahaa tarpeeksi ja taitoa kasvattaa sekä sivistää uutta ihmistä

Vierailija
7/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuatte että tämö on mies?

Vastaa itselleen, haluaa provosoida. Ilmiannoin.

Oho! Vasta toinen vastaus oli asiaton! 

Vierailija
8/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siinä onellisessa asemassa ,että vaikka eräs jengi käynyt mustamaalaamaan ja valehtelemaan vanhemmuuteen liittyen ei ole ollut mitään ongelmia viranomaisten kanssa eli lapsilla ei kontaktia terveydenhuoltoon eikä lastensuojeluun.

Mitä siitä,vaikka huhuja ja valheita olisi vaikka kuinka.

Noloa se on niiden levittelijöille, varsinkin kun lähes kaikille jengin ulkopuolisille paljastunut että kyseessä on mustamaalauskampanja, missä mukana törkyrikoksia perhettä kohtaan. Hävettävää tekijöille. Ei tuolle perheelle, vaikka jotain ongelmia heilläkin ihan oikeasti ollut, eikä kiitettävää arvosanaa voi antaa, mutta en ole kuullut että kaikki, jotka eivät täytä kansalaisvelvollisuuksuaan kiitettävästi pitäisi joutua vainotuksi tai rikosten kohteeksi. 

Vierailija
9/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomattomia nämä sun raskaustarinasi. Keksi näihin jotain raflaavaa, tämmösinään nää on kuivia ku Töysän korput.

Vierailija
10/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä. Onko Minällä muuta asiaa?

Vierailija
11/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko joku että tämmöisen sonnan spämmääminen saa jonkun haluamaan lisääntymistä?

Vierailija
12/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu. Tämä uuno onkin ollut ahkerana tänään.

Vierailija
13/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti teil on rahaa tarpeeksi ja taitoa kasvattaa sekä sivistää uutta ihmistä

Voin sanoa, että omat lapseni on sivistyneempiä kun koulutetumman ja varakkaamman, kuten myös monen huonommasta perheestä tulevan, ja myös paljon hyväsydämisempiä, reilumpia, verrattuna monen muun perheen lapseen. Eli eipä nuo ihan rahasta ja kasvatuksen taidoista näytä riippuvan. 

Ja hei ei kenenkään täydy olla kasvatus ja raha-asiat ysi-kymppi tasolla lasta odotellessa. Sinä voit olla jos haluat. Älä luule että voit vaatia muilta mitään tuollaista. Lasut sitten kimppuun vasn. Kyllä ne aiheesta tulee kimppuun virallista tietä, mutta ei muuten. 

Tiedän vaan tapauksia, joissa erään perheen lapsista on huhuttu heidän olevan ongemallisia, jotta olisi jotain hävettävää (jopa jostain sabotoinneista kuulin mitkä rikoksia) vaikka eivät ole. Ja jutut, että vanhemmilla ei ole ollut varaa välttämättömyyksiin..hehheh....Tai vanhemmuus pöyristyttävän huonoa hehheh

Niin että kato nyt kun lapsiasi väheksytään. Ettäs tiedät, mitä olla syrjitty nynnyyy. Ajattele köyhiä perheitä ja yksinhuoltajia ja muita vähemmistöjä mitä joutuvat kokemaan!  Kuulkaas nyt. Ainoat, jotka väheksyy on ne idarit, joilla ei hajuakaan niistä sabotoinneista ja valheista. Ja ne,jotka innolla mukana tuollaisissa.

Vierailija
14/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen maisterinkin lapsi voi olla aika ilkimys joskus. Eli se siitä tittelistä ja sivistyneisyydestä. 

Toki jos vaikka opettajan lapsi sehän jo itsessään tarkoittaa sivistynyttä lasta jooh!

Vierailija
15/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että omat lapseni on sivistyneempiä kun koulutetumman ja varakkaamman, kuten myös monen huonommasta perheestä tulevan, ja myös paljon hyväsydämisempiä, reilumpia, verrattuna monen muun perheen lapseen. Eli eipä nuo ihan rahasta ja kasvatuksen taidoista näytä riippuvan. 

Ja hei ei kenenkään täydy olla kasvatus ja raha-asiat ysi-kymppi tasolla lasta odotellessa. Sinä voit olla jos haluat. Älä luule että voit vaatia muilta mitään tuollaista. Lasut sitten kimppuun vasn. Kyllä ne aiheesta tulee kimppuun virallista tietä, mutta ei muuten. 

Tiedän vaan tapauksia, joissa erään perheen lapsista on huhuttu heidän olevan ongemallisia, jotta olisi jotain hävettävää (jopa jostain sabotoinneista kuulin mitkä rikoksia) vaikka

No nyt katosi punainen lanka. En tajunnut yhtään mitä tässä kommentissa yritettiin kertoa 😀 

Vierailija
16/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun perään järjestetään seuraaminen ja maalittaminen? Ai niin kun se on tyyppi joka luulee liikoja itsestään. Miten siis miten tuo ilmeni ennenkin lähetettiin ihmiset perään?

Olisi kiva tietää. Kai siinä vähän tähdeksi jo tuntee kun seurataan ja maqlitetaqn vuosikausia. 

Aika paradoksi. Luulee itsestään liikoja ja totuus on, että ollut kyseenalaisen vainon ja huomion kohde jo lapsesta saakka. 

No itse tietää, että on monia syitä ja ne eivät todellakaan ole johtuneet siitä millainen henkilö on.

Vierailija
17/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vaan tapauksia, joissa erään perheen lapsista on huhuttu heidän olevan ongemallisia, jotta olisi jotain hävettävää (jopa j

Olet siis idari?

Oletko tarkistanut mitä naapurustosi lapset harrastavat? Oletko tarkistanut paljon ulkoilevat? Miten sujuu koulu? Onko hyvät ulkokamppeet? Ovatkon kohteliaita muita ihmisiä kohtaan? Osaavatko olla kavereita muiden lasten kanssa? Mitä syövät? 

Vierailija
18/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vaan tapauksia, joissa erään perheen lapsista on huhuttu heidän olevan ongemallisia, jotta olisi jotain hävettävää (jopa j

lyhykaäisyydessään ei lapsia kavateta ja mahdollsiesta lapselle turvattua lapsuutta vain rahalla ja vanhemman koulutuksella.

Eri.

Vierailija
19/19 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vaan tapauksia, joissa erään perheen lapsista on huhuttu heidän olevan ongemallisia, jotta olisi jotain hävettävää (jopa jostain sabotoinneista kuulin mitkä rikoksia) vaikka

Mikäs apukoululainen sinä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä