Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välinpitämätön mies - miksi silti riipun hänessä

Vierailija
14.02.2024 |

Kertokaa ihmiset vinkkejä miten pääsen eroon ihastuksesta mieheen jota ei vaan kiinnosta. Käytös on välinpitämätöntä. Pitää yhteyttä vaan kun hänelle sopii. Miksi silti olen ihastunut ja roikun ajatuksessa meistä. Miten voi ihminen olla näin typerä ihastuneena.

Miten muut olette päässeet yksipuolisesta jutusta irti? Mikä siinä on että järki ei voita? Miksi kiusaan itseäni tälläisella tilanteella kuukaudesta toiseen. Aikuinen kuitenkin jo olen.

Parhaat vinkit, kiitos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska hänen välinpitämättömyytensä osoittaa tavalla tai toisella, että hän on yläpuolellasi, ja nainen aina haluaa itseään ylempänä olevan miehen. Naiselle on vastenmielistä kokea edes hetkeksi olevansa mitään muuta kuin miestä alempana. Kun tuo hetki saapuu, nainen läksii ovesta ulos. 

Vierailija
2/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lisko aivot nniinkuin kaikilla nisäkkäillä ja ne lisko aivot yrittää kertoa että se mies on laadukas koska sillä on valinnanvaraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Dua Lipan biisi

Vierailija
4/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? 'Saalistanko' koska hän on saavuttamaton. Mikä järki? Itse en ymmärrä tätä järjellä.

-Ap

Vierailija
5/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? 'Saalistanko' koska hän on saavuttamaton. Mikä järki? Itse en ymmärrä tätä järjellä.

-Ap

No biologia....

Vierailija
6/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen käytös tuntuu sinusta tutun turvalliselta ja toisaalta myös tuollaiseen mieheen ihastuminen on sinulle turvallista, koska itsekin tiedät ettei teistä ikinä tule haaveilemaasi paria.

Se on siis sinulle kuin teini-iän kaukorakkaus poppariin sillä erotuksella, että tämä ihastus tyhjentää kassinsa sinuun säännöllisen epäsäännöllisesti jos muualta ei irtoa.

Vierailija
7/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi roikut? Tätä sun pitää miettiä ihan kuule ite. Ei me täällä voida tietää. Ei tunneta sua eikä sitä ukkelia.

Vierailija
8/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ja jos sä saisit sen niin et sä enää sitä haluaisi, koska sehän on oikeasti ihan m*lkku.

Vierailija
9/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet liian yksin ja epätoivoinen. Muru murulta itsetuntosi huononee lisää koko ajan niin kauan kun roikut tyypissä.

Vierailija
10/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mutta jos joku osaisi antaa vinkkiä miten 'opetella' pois tästä..lopettaa. 

Mietin kyllä itsekin, enkä ymmärrä, koska kaikki viittaa siihen että ei pitäisi roikkua. 

En koe olevani heikko, mutta heikkona häneen.

Vierailija
11/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lopeta itsesi psykoanalysointi ja hommaa itsekunnioitusta.

2) Lopetat tuon typerän säädön typerän kuspään kanssa.

Vierailija
12/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta jos joku osaisi antaa vinkkiä miten 'opetella' pois tästä..lopettaa. 

Mietin kyllä itsekin, enkä ymmärrä, koska kaikki viittaa siihen että ei pitäisi roikkua. 

Sun pitää päättää, että ansaitset parempaa kuin olla jonkun tautipatukan hätävarapano. Koska sitähän sä olet, et mitään muuta. Etkä tule ikinä olemaankaan.

Vierailija
13/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä siltä seuraavalla kerralla rahaa kassien tyhjentämisestä. Eiköhän ongelma poistu sillä. Jos ei poistu niin jatkossa saat edes jotain.

Vierailija
14/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy ettei se halua sua.

Muuten vaikea sanoa,kun en tiedä yhtään mitä olette puhuneet tai oletteko kavereita tms.

Itse en ole ikinä kokenut vaikeaksi katkaista suhteita lyhyisiin juttuihin/ihastuksiin.

Eri asia,jos kyseessä monen vuoden tuttu. Voi kiinnostaa silloin ihan puhtaasti kaveripohjallakin.

Vierailija
15/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen miehen käytös tuntuu sinusta tutun turvalliselta ja toisaalta myös tuollaiseen mieheen ihastuminen on sinulle turvallista, koska itsekin tiedät ettei teistä ikinä tule haaveilemaasi paria.

Se on siis sinulle kuin teini-iän kaukorakkaus poppariin sillä erotuksella, että tämä ihastus tyhjentää kassinsa sinuun säännöllisen epäsäännöllisesti jos muualta ei irtoa.

Olen eri, ja pakko sanoa tähän että vaikka joskus voi ollakin näin, niin ei kuitenkaan aina. Ihmisen tunteet eivät tuosta noin vain sammu napinpainalluksella, eli kyllä ihan terveenkin kiintymyssuhteen omaavalla ihmisellä voi kestää jonkin aikaa, että pääsee yli ihastuksesta, jonka kanssa ei tule mitään suhdetta, tai suhteesta, joka meni pieleen. Itseäni aina häiritsee, että jos kukaan vähänkään kaipaa jotain tai ihastuu onnettomasti, heti tulkitaan, että kyse on jostain tuollaisesta, mitä sinäkin kirjoitit - ihan kuin ainoa terve käyttäytymismalli olisi sellainen, jossa mikään ei tunnu missään, mikään ei kosketa tai liikuta, ja ihastuksen, rakastumisen tai halun voi tuosta noin vain omalla päätöksellä sammuttaa. Aika monella on joskus elämässä kokemus epäonnisesta ihastumisesta - ei se sen kummempaa ole kuin elämää. Mutta kyllä noista ajan kanssa pääsee yli, mutta kyllä se hetken aikaa voi ottaa. Eikä se sitä tarkoita, etteikö voisi jonkun toisen kanssa päätyä ihan suhteeseenkin.

Vierailija
16/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti toisinpäin, naisena minulle ainakin tuttua. Jotkut miehet vain roikkuvat, ilmeisesti ajattelevat minun leikkivän vaikeasti tavoiteltavaa. Olen tietty tykännytkin saamastani huomiosta osalta näistä miehistä. Joskus olen ylläpitänyt flirttailemalla tasaisin väliajoin ylläpitääkseni joidenkin kiinnostusta, mikä tietenkin on väärin. En ole mitään fyysistä heidän kanssaan tehnyt. Sinä et maininnut että teillä olisi mitään ollut (?). Varmaan tuotakin miestä imartelee huomiosi ja boostaat hänen itsetuntoaan/egoaan. Henkistä hyväksikäyttöähän se on tavallaan. Yritä nähdä kuinka itsekäs hän oikeastaan on, niin alkaa kiinnostus hiipua.

Vierailija
17/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama homma. Olen ihastunut minua melkein 20 vuotta vanhempaan mieheen, joka on tosi välinpitämätön ja kylmä suhteeni. Ei ole kiinnostunut elämästäni, ei viestittele tai soita. Seksi joskus kelpaisi, mutta ei halua aina sitäkään. En tiedä mitä tekisin. Minulla on aina ollut itsekunnioitukseni, nyt kaikki on hävinnyt mieheen tutustumisen myötä. Olen surullinen ja masentunut. Ap, jos osaisin auttaa ja neuvoa, niin auttaisin, mutta kun en osaa. Olen pahoillani.

Vierailija
18/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kavereita oltu. Ihastun harvoin joten tuntuu vaikealta luopua. Mitä sen jälkeen, kuinka kauan joudun odottamaan että saan uusiksi tämän ihastumisen tunteen. Jos sanon että lopetetaan hän ei tule minua takas pyytämään. Minä sortuisin varmasti siihenkin että uudelleen koittaisin lämmitellä..ja tuntisin itseni vaan huonommaksi. Hänelle olisi varmasti helppo luopua, joten en halua ehdottaa sitäkään. Riipun ja roikun.

Järki ei toimi, sen tajuan sentään myös itse.

Vierailija
19/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kavereita oltu. Ihastun harvoin joten tuntuu vaikealta luopua. Mitä sen jälkeen, kuinka kauan joudun odottamaan että saan uusiksi tämän ihastumisen tunteen. Jos sanon että lopetetaan hän ei tule minua takas pyytämään. Minä sortuisin varmasti siihenkin että uudelleen koittaisin lämmitellä..ja tuntisin itseni vaan huonommaksi. Hänelle olisi varmasti helppo luopua, joten en halua ehdottaa sitäkään. Riipun ja roikun.

Järki ei toimi, sen tajuan sentään myös itse.

Olet ihastunut haavekuviin miehestä. Et vaan tajua sitä nyt. Pääsisit parhaiten eroon kun löytäisit uuden rakkauden tai kun saat tarpeeksesi kynnysmattona olemisesta. Siihen voisi auttaa oman itsetunnon vahvistaminen. Kun arvostat itseäsi niin et anna itseäsi kohdella huonosti. Kokemuksesta puhun

Vierailija
20/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toimin niin et hankin Tinderistä korvikkeen ja sillä sain sanottua, et tää oli tässä. 

Kävi sit niin hyvä tsägä, että korvike osoittautuikin helmeksi ja ai että oon arvostanut sen normaalia huomioivaa käytöstä tunnekylmän mulkeron jälkeen. 

Tän uuden avulla sain komtrolloitua itseni silloinkin, kun mulkero seksinpuutteessaan laittoi ikävä-viestin. 

Myönnettäköön, että vieläkin mietin tätä välinpitämätöntä miestä - kosketus ei unohdu koskaan, mutta voimaa tuo e, että jätin hänet. Ai että se varmasti kävi hänen narsistiselle minäkuvalleen. 

Mutta tätä nyt ei tuetenkään voi suositella. Rumaa laastarille, mutta kerroin nyt vinkin kuitenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän