Voiko yö juoppoputkassa estää työllistymisen
Minulle tehdään ennen uuden työn aloitusta suppea turvallisuusselvitys ja mietityttää tuo putkassa vietetty yö. Putkaan joutuminen on siis seurausta siitä, että olen ollut liian tukevassa humalassa. Ei mitään rähinää eikä rikosta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itse en päässyt siiviustöihin kun olin pöllinyt sidukkaa noin kuusi vuotta sitten
Päihtymyksen vuoksi putkaan joutuminen on varsin eri asia kuin varastaminen.
Jos toistuvaa niin aseluvatkin lähtee. Voi vaikuttaa jo kertakin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en päässyt siiviustöihin kun olin pöllinyt sidukkaa noin kuusi vuotta sitten
Sakkorekisterin (rikosrekisteri on eri asia, näpistyksestä tuomio kirjataan sakkorekisteriin) tiedot teosta poistetaan 5 vuoden jälkeen.
Kuten sanoin, olin unohtanut koko asian. En muista tarkkoja vuosia mutta se kuitenkin oli este työnsaannille (poliisilaitos)
T.Sidukkavaras
Jos on toinen työ alla ja tehdään niiin se tarkoittaa, että siitä toisesta työstä lahjotaan/savustetaan ulos, vaikka ei ole mitään takeita vielä, että on a) valittu töihin ja b) suostuu ottamaan tarjotun työn vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakkorekisterin (rikosrekisteri on eri asia, näpistyksestä tuomio kirjataan sakkorekisteriin) tiedot teosta poistetaan 5 vuoden jälkeen.
Kuten sanoin, olin unohtanut koko asian. En muista tarkkoja vuosia mutta se kuitenkin oli este työnsaannille (poliisilaitos)
T.Sidukkavaras
Paskanpuhuja
Eikös niitä turvallisuusselvityksiä ole kolmella eri tasolla. Ainakaan suppeassa turvallisuusselvityksessä ei tuollaisia käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy tuosta mitään merkintää suppeassa, tai edes laajassa.
Onko varmaa tietoa? Itsekkään en jaksa uskoa, että tuo vaikuttaisi, mutta se että kertooko supo tuota eteenpäin määrittelee aika paljon. Sen valinnan saattaa tehdä muutamat hr puolen ihmiset ja heidän tulkinta liiallisesta humaltumisesta varmaan riippuu heidän omista juomistavoistakin. Supo tosiaan ilmoittaa, että se harkitsee jokaisen turvallisuusselvityksen kohdalla erikseen mitä ilmoittaa. En jaksa uskoa, että yksittäinen juoppoputkareissu on niin merkittävä, että se pitäisi ilmoittaa. Mutta kyllä se silti mietityttää.
Siis lopullisen päätöksenhän tekee työnantaja. Supo on vaan siinä välissä joka antaa faktat pöytään mutta ei tee mitään suosituksia mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sut siis valittu? Eihän sitä mun mielestä tehä kuin valitulle. Toki siinä voi sitten ilmetä joku este, mut jos oot pärjännyt hyvin haastiksessa ni ei joku tollainen kenties(?) vaikuta.
Tehdään kaikille töihin hakeneille ja tehdään vaikka ei ole hakenut edes töitä.
No jopas 😂😂😂 Siihen kuitenkin tarvitaan suostumus.
Itse olen pöllinyt vaikka ja mitä eikä ole koskaan ollut este. Tosin en aina ole jäänyt kiinni 😆 Mutta en koskaan ole pöllinyt työpaikalta, sen verran osaa pysyä poissa omalta tontiltaan että pysyy leivän syrjässä kiinni.
Epäilen että sairastan kleptomaniaa, mutta hoitoon hakeutumiseen iso kynnys kun Suomessa ei oikein tuota sairautta tunneta ja ahdistaa hieman millaisen vastaanoton saisi
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pöllinyt vaikka ja mitä eikä ole koskaan ollut este. Tosin en aina ole jäänyt kiinni 😆 Mutta en koskaan ole pöllinyt työpaikalta, sen verran osaa pysyä poissa omalta tontiltaan että pysyy leivän syrjässä kiinni.
Epäilen että sairastan kleptomaniaa, mutta hoitoon hakeutumiseen iso kynnys kun Suomessa ei oikein tuota sairautta tunneta ja ahdistaa hieman millaisen vastaanoton saisi
Epävakaus, ahdistus, masennus, ADHD yleensä tuollaisen takana ja apua on kyllä saatavilla. Jotainhan sinä pakenet varasteluaddiktioosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaus, ahdistus, masennus, ADHD yleensä tuollaisen takana ja apua on kyllä saatavilla. Jotainhan sinä pakenet varasteluaddiktioosi.
Ei ADHD tee varastelijaksi eikä mikään muukaan noista. Sinänsä en usko, että tätä vastaajaa on supotettu, koska varkaudet tulee siinä ilmi.
Itseni on supotettu (myös perusmuotoinen) eikä tullut sanomista teini-iän toilailuista. En tosin ole varastanut, mutta putkassakin ollut.
Näin juuri. Itse joudun usein soittamaan hätänumeroon ulos nuupahtaneista juopoista (kylmään vuodenaikaan) jos ja kun heitä ei saa kotiinsa ohjattua syystä tai toisesta. Ja sinne putkaan he ikävä kyllä päätyvät vaikka olisivat ihan kiltisti. Koska kotiosoitteesta ei saada mitään selkoa ja omin avuin ei enää pääse kuin takaisin sinne hankeen kaatumaan.
Enpä usko. Lääkärin lusikkatestissä useammat juopot narahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat. Tuollainen näpistys vanhenee rikosrekisteristä 5 vuodessa
🤣🤣🤣
Ei näpistyksestä edes tule rikosrekisterimerkintää
#1 puhuu paskaa
https://www.oikeusrekisterikeskus.fi/fi/index/palvelut/rikosrekisteriot…