Ystävän kanssa järkiavioliitto?
Hei.
mitä mieltä olette järkiavioliitosta?
Olen 45 v. Nainen ja minulla on todella mukava samanikäinen miespuolinen ystävä.
olemme tunteneet 5v.
Mieleeni on tullut nyt karkauspäivän lähestyessä, että haluaisiko tämä mies mennä avioliittoon kanssani
Hän on ollut rinnallani kokoajan, ja pidän häntä yleisesti ottaen fiksuna miehenä. Pystyn kertomaan hänelle kaiken, ja hänestä on ollut minulle paljon apua ja iloa.
Pohdiskelen tässä nyt sitä, että voiko avioitua, jos ei tunne erityistä seksuaalista vetoa toiseen? Niin ja siis jos hän nyt ylipäätään haluaisi romanttisen suhteen.
Olemme jopa asuneet vähän aikaa hänen asunnossaan yhdessä, kun minulla oli kämppäongelma. Mutta vaikka viihdymme yhdessä, tämä ei ole muuttunut romanttiseksi.
Olen tapaillut muita miehiä tässä, mutta olen huomannut, että muut ovat tähän mieheen verrattuna aika surkeita ja en ole okein löytänyt yhteistä säveltä heidän kanssaan.
Mutta mitä mieltä olette? Mitä itse tekisit? ja olisiko sinun mielestä oikein mennä naimisiin?
Niin hän on siis myös uskova, että mikään s.suhde ei ole mahdollinen. Mies elää kuten pyhä kirja opettaa, ja on tietysti myös neitsyt
ainoa vika mikä miehessä on niin on hänen reilu ylipaino, noin 4x minun kokoinen.
Mutta joo, mielipiteitä ja kommentteja. Mitä kannattaisi ottaa huomioon. Ja onko kukaan tehnyt tällä tavalla, tai tiedättekö vastaavia tarinoita?
Kommentit (5)
No sehän tässä kuumottaa, jos olen ymmärtänyt väärin tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksei jos hänen kanssa loppuelämän haluat viettää. Toisaalta jos ei tunne samoin voi ystävyyskin mennä.
Minä ja mies oltiin kavereita n. 3 v ja sitten suhteeseen. Nyt yli 12 v yhdessä<3
Mikä teidät sai muuttamaan tilanteen? Siis mitä tapahtui, että ystävyys muuttui rakkaudeksi?
Kysy häneltä. "Älä nyt pelästy, mutta haluaisin kysyä sinulta jotain. En missään tapauksessa halua painostaa sinua, eli vastaa vain ei, jos siltä tuntuu. Minä pidän sinusta todella paljon ja viihdymme hyvin yhdessä. Mitäs jos menisimme naimisiin?"
Me oltiin naimisissa 34v ja sen jälkeen oltu kavereita.
Miksei jos hänen kanssa loppuelämän haluat viettää. Toisaalta jos ei tunne samoin voi ystävyyskin mennä.
Minä ja mies oltiin kavereita n. 3 v ja sitten suhteeseen. Nyt yli 12 v yhdessä<3