Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet miehestä, joka kerjää suudelmaa ensitreffien päätteeksi?

Vierailija
14.02.2024 |

Nainen, mitä ajattelet miehestä, joka kerjää suudelmaa (tai halia) ensimmäisten treffien päätteeksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kerjätä. Jos on treffit menny hyvin niin kyl minä halaan ja pussaan ihan oma-aloitteisesti. 

Vierailija
22/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pussailin miehen kanssa jo ennen kuin edes oli pyytänyt mua treffeille. En edes menisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa, johon en tunne mitään vetovoimaa.  

Tiesitkö että se, ettei halua heti suudella, ei todellakaan tarkoita ettei vetovoimaa olisi? Osa meistä vain haluaa varmistaa ensin että mikä mies on miehiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pussailin miehen kanssa jo ennen kuin edes oli pyytänyt mua treffeille. En edes menisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa, johon en tunne mitään vetovoimaa.  

Oot helppo. Kiva petikaveri mutta ei jatkoon vaimon haussa.

Vierailija
24/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa lukea nonverbaalista elekieltä - ei jatkoon. Olen joskus ollut kerran tällaisen väkisinlopuksihalaajanrutistelijan kanssa treffeillä. Toisen tyypin kanssa väistelin huulet törröllä väkisin kohti tulevaa. Puistattaa ajatellakaan tämmöistä kaveria samaan huoneeseen "anna ihan vähän". Molemmilla kerroilla tapailu loppui siis siihen. 

Vierailija
25/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa lukea nonverbaalista elekieltä - ei jatkoon. Olen joskus ollut kerran tällaisen väkisinlopuksihalaajanrutistelijan kanssa treffeillä. Toisen tyypin kanssa väistelin huulet törröllä väkisin kohti tulevaa. Puistattaa ajatellakaan tämmöistä kaveria samaan huoneeseen "anna ihan vähän". Molemmilla kerroilla tapailu loppui siis siihen. 

Nonverbaalinen ei ole riittänyt muutenkaan enää pitkään aikaan. Pitää saada suullinen tai kirjallinen suostumus tai kyse on AINA seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
26/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt jälleen kerran kyse siitä kuuluisasta kemiasta, joko sitä on tai ei ole. Eikä kyse ole siitä pyytääkö mies suudelmaa vaiko ei.

Vierailija
27/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen käveleen. Ja monesti lähtenykkin. Hyi hitto. 

Vierailija
28/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla kerjää? Jos treffit ovat menneet mukavasti niin ihan hyvin voin halata. Suudella en ole koskaan halunnut ensitreffien päätteeksi, kerran mies yritti mutta sain aika smoothisti väistettyä. Tavattiin vielä monta kertaa sen jälkeen.

Tähän vielä lisäys, päädyin siis tämän kyseisen miehen kanssa parien treffien jälkeen lopulta suutelemaan ja siinä samassa sänkyynkin. Eli vaikka ei heti ekalla tapaamisella suuteloitu niin vetovoimaa oli.

Vierailija
29/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko suudelman? 

Eivät uskalla enää pussata, kun joku ei oo oikein varmaan tykännyt.

Näin se on nykyään tehtävä. #metoo tappoi myös romantiikan. Ei miehet uskalla enää pussailla kysymättä lupaa, vaikka se luvan kysyminen pilaisi tunnelman

Minä arvostan sitä, että kysytään.

Vierailija
30/35 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kuin Suomi-leffojen sihteerin puristelua eli hirveän huono meininki. Ihan takuulla ei jatkoon.

Vierailija
31/35 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kerjätä vaan rohkeasti vain suudella, kun näkee siihen olevan sopivat merkit ilmassa.

Pyytely, kerjäys ja kysely ovat aina naisille turn offeja.

Itsehän en osaa suudella enkä osaa olla miehekkään itsevarma. Siksi varmaan en ikinä toisia treffejä ole nähnyt.

Yhdellä kerralla nainen pussasi minua, mutta se oli lähinnä noloa, koska olin silloin yli 40-vuotias.

Vierailija
32/35 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjää? 

Miten vammaisen aloituksen voikaan tehdä 😂

Vierailija
33/35 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäämiseen loppuisi kaikki mielenkiinto, hyi.

Vierailija
34/35 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap kerro nyt miten hemmetissä se Kerjäsi? 😆

Vierailija
35/35 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsi tai ei , en varmasti ekalla tapaamisella suutele.. Mistä tiedät vaikka on aids , eikä muutenkaan.. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme