Jääkö teillä sukanvarsista painaumat päivän mittaan?
Eli jääkö teillä nilkkoihin painauma sukasta päivän aikana? Itselläni jää ja ajattelin että pitääkö huolestua tästä turvotuksesta? Outo kysymys joo...
Kommentit (43)
Ei jää, mutta en käytä tennissukkia.
Jää oikeaan nilkkaan, sääriluu murtui poikki siitä jalasta 30v sitten.
Ihmisen kuonanpoisto toimii fyysisellä liikkeellä, eli sydän ei pumppaa sitä, vaan silloin kun liikut, siirtyvät kuona-aineet kehossa. Siksi istumatyö ja varsinkin liika löhöäminen on pahasta.
Voi olla ensioire 2 tyypin diabeteksesta tai munuaisten kuormittumisesta, kumminkin on yhteydessä nestetasapainoon.
Liika vedenjuonti ei välttämättä auta vaan vaatii elektrolyyttejä veden sekaan imeytymisen parantamiseksi sekä kevyttä liikuntaa 0,5-1h kävely/sauvakävely riittää.
Paras liike nestekiertoon istuallaan on eteenpäin kumarrus ja siitä lievä taaksetaivutus, vaikka n.8-10 kertaa joka aamu ennen töihin lähtöä ja töissä mahdollisuuksien mukaan. On kaiken lisäksi virkistävä liike.
Jää, mutta mulla onkin +15kg ylipainoo. -15kiloo sitten ei jääny nilkkoihi jälkii sukist.
Having a look at swiping statistics, it seems that how successful is Tinder depends on your gender
This explains a lot the fact that men are less successful on Tinder when compared to women.
According to the New York Times, 46% of the time men swipe right, meanwhile women swipe right 14% of the time.
Women tend to be more selective and, hence get more matches and eventually dates because of Tinder.
Minulle lääkäri sanoi, että mistään vaatteista ei saa jäädä painaumia.. Itselläni aina kiristämättömät sukat..
Mitäs pidätte sukkia jossa se kuminauha panta..
Käytän kiristämättömiä sukkia, kuluvat nopeasti mutta ovat mukavat.
Osta kiristämättömiä sukkia. Kulkee myös diabetessukan nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mistä edes voi löytää sukkia jotka pysyisivät jalassa ulkona liikkuessa. Pitäisi olla kauttaaltaan napakat, kosks jos on vain reunasta kireä, saan kramppeja. Lisäksi kenkiini mahtuvat vain ohuet sukat, koska omaa kengänkokoani sopivanmallisena ei ole yleensä saatavilla ja joudun ostamaan kengät pienehkössä koossa. Päälle sitten vielä tämä valuvien sukkien ongelma.
Joskus yhdistin toisista sukista varret, toimi hyvin.
Ei jää. Käytän kiristimättömiä sukkia.
Jää ja melkein kaikki sukat painavat.
Isäni leikkasi lopulta kaikki sukan suut saksilla rikki.
Pojallani oli useamman päivän kipeänä samat sukat, mitkä puristivat, niin toinen jalka halvaantui osittain. Palautuu nuorella varmaan, mutta melko vakava oire.
Ei jää sukanvarsista, vaan niistä setelikääröistä joita niissä pidän.
M 45
Jos on painoa liikaa niin turvotusta tulee helposti.
+ liikkuminen ei ole riittävää
Ei tule painaumia, koska käytän sukkahousuja, enkä sukkia.
Minä en ole löytänyt itselleni sukkia jotka eivät kiristäisi nilkkojen kohdalta, tai pohkeesta, jos varsi sinne yltää, enkä edes ole paksunilkkainen/pohkeinen.
Niinpä sitten leikkaan uusistakin sukista varteen v-aukon, ei kiva.
Ennen tuli, nykyään ei. Lopetin sukkien käytön ja pidän joko sukkahousuja tai olen kokonaan ilman sukkia.
Hauskoja nämä ketjut, joista tahattomasti ilmenee aloittajan olevan läski.
Minulla pysyy hyvin kiristämättömät sukat jalassa
Tukisukat pitää varmaan ottaa käyttöön, lennoilla olen käyttänyt. Ihan hirveää :(
Ap