Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ovulaatio aiheuttaa KIPUJA!?

Vierailija
13.01.2007 |

Ovulaation pitäisi nyt olla käsillä, ja alavatsassa on munasarjojen alueella kovia kipuja. Aika paljon samantyyppisiä kuin kuukautiskivut. Voiko tämä olla ihan normaalia, ja voiko liittyä muutamia kuukausia sitten hoidettuun kohdunulkoiseen raskauteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin 29:llä ja samaa olen pohtinut... Sattuu kyllä ja tuntuu että koko alavatsa kohtuineen kaikkineen tuntuvat tosi aroilta.

Joku mietiskeli, että onko pillerien aikana noita oviskipuja niin mulla ei ollut. Vauvan saannin jälkeen ne tosiaan alkoivat ja olivat niin kauan kunnes aloin taas syömään pillereitä. Nyt taas kun jätin pillerit, alkoivat kivut.

Tästä ketjusta olen muuten saanut tosi hyvää tietoa itselleni! Kiitos kirjoittajille! :)

T. 11 ja 13

Vierailija
22/23 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on sattunut jonkun verran aikaisemminkin aina ovulaation aikoihin. Kivut ei siis ole 4 päivää oleet mitenkään hirmu kovat, vaan sellaiset menkkamaisen juilivat, välillä tuntuu pistoksia. Mutta kovat siis verrattuna siihen että ennen ei ovis ole tuntunut millään tavalla. lääkäriin en mene, koska kohdunulkoisen jälkeen mulla on ollut enemmän tai vähemmän kipuja joita on tutkittu ja lääkärit ei osaa sanoa mitään, tuskin osaavat tähänkään. ajattelin vain että voiko tuo kohdunulkoinen raskaus tehdä sen että ovikset muuttuvat kivuliaiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oviskivut ovat yleisiä. Joillakin kipuja aiheuttaa ennen varsinaista ovulaatiota munasolun kypsyminen, ja ovulaation jälkeen keltarauhanen saattaa kipuilla.

Ensimmäiseksi ei siis kannata endoa itsellään epäillä, vaan ottaa huomioon tuo mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi