Onko 28-vuotias nuori?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla saattaa toki tulla harmitusta, kun nelikymppisille palstavalaille kerrotaan, etteivät ole nuoria.
Tai nelikymppisille poikamiehille, jotka sitä naista ei vain löydä. Vaikka ovat komeitakin.
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko itse 18 vai 38.
Ei kai se riipu siitä, yksinkertaisesti 28 v ei ole enää mikään teini. Toki 40 v on ajatusmaailmaltaan teini usein.
Kysymys ei ollutkaan siitä onko 28 teini, vai onko yleisesti ottaen nuori. Ja tottakai on, suhteutettuna ihmisen keskimääräiseen elinikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Useimmilla on jo lapsia tossa iässä niin ei voi sanoa nuoreksi. Alle 18 vuotias on nuori.
Ei ole useimmilla jos keski-ikä on yli 30zz
Oikeassa elämässä on kyllä nuori, ja lapsetonkin yleensä, mutta kaikkihan sen tietää että palstalaiset on vieraantuneita todellisuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko itse 18 vai 38.
Ei kai se riipu siitä, yksinkertaisesti 28 v ei ole enää mikään teini. Toki 40 v on ajatusmaailmaltaan teini usein.
Kysymys ei ollutkaan siitä onko 28 teini, vai onko yleisesti ottaen nuori. Ja tottakai on, suhteutettuna ihmisen keskimääräiseen elinikään.
Toki nuorempi kuin esim 50 v, mutta ei enää mikään teini, eli ei ole nuori millään tavoin
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä on kyllä nuori, ja lapsetonkin yleensä, mutta kaikkihan sen tietää että palstalaiset on vieraantuneita todellisuudesta :D
Palstalla nuoruuden raja on 50 vuotta!
Nuoreksi aikuiseksi voi vielä kutsua. Ja toisin kuin joku väitti, suurimmalla osalla ei tuossa iässä ole lapsia, jossei liikuta jossain lahkopiireissä.
Niin, pointtihan tässä lienee se, että "nuoruus" on ikävuodet 11-80, ja juntit eivät tajua, ettei näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti ihmettelen ketä nämä kehitysvammaiset täällä palstalla ovat. Oikeassa elämässä ei törmää noin tyhmiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti ihmettelen ketä nämä kehitysvammaiset täällä palstalla ovat. Oikeassa elämässä ei törmää noin tyhmiin ihmisiin.
Oikeasti, katso peiliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamummelilla menee ikänsä hieman tunteisiin näköjään!
Riippuu paljon asiayhteydestä. Esim. ihmisen elinikää ajatellen on vielä aika nuori. Politiikassa ja taiteilijana on vielä nuori. Jne. Mutta esim. rikosoikeudellisesti, avioliittoon menevänä, lasta odottavana ei ole enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, katso peiliin!
Varmaan jotain botteja, ei ihminen voi olla noin tyhmä kuin sinä?
Mä oon 43 ja mun mielestä 28 on vielä nuori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, katso peiliin!
Varmaan jotain botteja, ei ihminen voi olla noin tyhmä kuin sinä?
Katso peiliin! Juntti, 40 v 150 kg mummeli!
Nuorisolain mukaan alle 30v on nuori. 28v on toki nuori aikuinen.
Anteeksi, nuorisolain mukaan siis allw 29-vuotiaat ovat nuoria. Mut 28v on joka tapauksessa
Tai nelikymppisille poikamiehille, jotka sitä naista ei vain löydä. Vaikka ovat komeitakin.