Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 28-vuotias nuori?

Vierailija
14.02.2024 |

Mielestäni ei

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla saattaa toki tulla harmitusta, kun nelikymppisille palstavalaille kerrotaan, etteivät ole nuoria.

Tai nelikymppisille poikamiehille, jotka sitä naista ei vain löydä. Vaikka ovat komeitakin.

Vierailija
22/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla saattaa toki tulla harmitusta, kun nelikymppisille palstavalaille kerrotaan, etteivät ole nuoria.

Tai nelikymppisille poikamiehille, jotka sitä naista ei vain löydä. Vaikka ovat komeitakin.

Kyllä!

Vierailija
24/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko itse 18 vai 38.

Ei kai se riipu siitä, yksinkertaisesti 28 v ei ole enää mikään teini. Toki 40 v on ajatusmaailmaltaan teini usein.

Kysymys ei ollutkaan siitä onko 28 teini, vai onko yleisesti ottaen nuori. Ja tottakai on, suhteutettuna ihmisen keskimääräiseen elinikään. 

Vierailija
25/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Useimmilla on jo lapsia tossa iässä niin ei voi sanoa nuoreksi. Alle 18 vuotias on nuori.

Ei ole useimmilla jos keski-ikä on yli 30zz

Vierailija
26/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä on kyllä nuori, ja lapsetonkin yleensä, mutta kaikkihan sen tietää että palstalaiset on vieraantuneita todellisuudesta :D

Vierailija
27/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko itse 18 vai 38.

Ei kai se riipu siitä, yksinkertaisesti 28 v ei ole enää mikään teini. Toki 40 v on ajatusmaailmaltaan teini usein.

Kysymys ei ollutkaan siitä onko 28 teini, vai onko yleisesti ottaen nuori. Ja tottakai on, suhteutettuna ihmisen keskimääräiseen elinikään. 

Toki nuorempi kuin esim 50 v, mutta ei enää mikään teini, eli ei ole nuori millään tavoin

Vierailija
28/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä on kyllä nuori, ja lapsetonkin yleensä, mutta kaikkihan sen tietää että palstalaiset on vieraantuneita todellisuudesta :D

Palstalla nuoruuden raja on 50 vuotta!

Vierailija
29/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreksi aikuiseksi voi vielä kutsua. Ja toisin kuin joku väitti, suurimmalla osalla ei tuossa iässä ole lapsia, jossei liikuta jossain lahkopiireissä.

Vierailija
30/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pointtihan tässä lienee se, että "nuoruus" on ikävuodet 11-80, ja juntit eivät tajua, ettei näin ole.

Vierailija
31/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti ihmettelen ketä nämä kehitysvammaiset täällä palstalla ovat. Oikeassa elämässä ei törmää noin tyhmiin ihmisiin.

Vierailija
32/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti ihmettelen ketä nämä kehitysvammaiset täällä palstalla ovat. Oikeassa elämässä ei törmää noin tyhmiin ihmisiin.

Oikeasti, katso peiliin!

Vierailija
33/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamummelilla menee ikänsä hieman tunteisiin näköjään!

Vierailija
34/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon asiayhteydestä. Esim. ihmisen elinikää ajatellen on vielä aika nuori. Politiikassa ja taiteilijana on vielä nuori. Jne. Mutta esim. rikosoikeudellisesti, avioliittoon menevänä, lasta odottavana ei ole enää nuori.

Vierailija
35/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, katso peiliin!

Varmaan jotain botteja, ei ihminen voi olla noin tyhmä kuin sinä? 

Vierailija
36/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 ja mun mielestä 28 on vielä nuori! 

Vierailija
37/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, katso peiliin!

Varmaan jotain botteja, ei ihminen voi olla noin tyhmä kuin sinä? 

Katso peiliin! Juntti, 40 v 150 kg mummeli!

Vierailija
38/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
39/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolain mukaan alle 30v on nuori. 28v on toki nuori aikuinen.

Vierailija
40/73 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, nuorisolain mukaan siis allw 29-vuotiaat ovat nuoria. Mut 28v on joka tapauksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi