Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söit tai syöt tänään?

Vierailija
13.02.2024 |

Itse söin päivällä kahvin kanssa laskiaispullan. Kohta olis tarkoitus syödä borssikeittoa raejuuston ja ruisleivän kanssa.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niitä jotka ei tykkää ruuasta ja syömisestä. 

Yhden leipäviipaleen homejuustolla ja jugurtin kaurahiutaleilla. Niin ja kahvia. Näin menee kaikki päivät. Leivänpäällinen vähän vaihtelee.

Olet sielun sisko/veli. Minulle syöminen on niin pakkopullaa kuin vaan voi. En edes tunne näläntunnetta kunnolla. 

Tänään keitin kikhernepastaa ja söin sellaisenaan sekä 10% turkkilaista jugurttia hieman myöhemmin aamulla. 

Minulla on emetofobia ja se vaikuttaa myös syömisiini. Siihen mikä ruoka ja sen valmistus on "turvallista" 

Vierailija
82/83 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entrecote pihviä!

Ihmisen luontainen ruokavalio on liha ja eläinrasva eikä muuta ravintoa tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenan söin aamulla ennen lähtöä. Viinerin kahvilla lounasaikaan. Iltapäivällä söin puolikkaan suklaalevyn ja suklaapatukan. Mitään oikeaa ruokaa ei ole vielä syöty ja koko viime yö on valvottu ilman ruokaa. Syy: On ollut kiire touhottaa ja liikkua eteenpäin. Lakon takia sai ravata pari tuntia ristiin rastiin, kun ei kulkenut oikein mikään kulkuväline. 

Niin että aikaa on kuitenkin ollut syödä viineriä ja suklaata, sillä terveellisemmän vaihtoehdon syöminen veisi enemmän aikaa. Niinpä tietenkin.

Milloinka tämä henkilö muka väitti että oli yrittänyt syödä terveellisesti. Hän vain sanoi että oli kiire joten ruoka sen mukaista ja ehkä teki mieli suklaata eikä hedelmiä ja myslipatukoita. Miksi sitä pitäisi jotenkin erillisesti perustella.