Avoero menossa ja paras ystäväni syömässä exäni kanssa
Emme ole naimisissa, mutta yhdessä oltu yli 12 vuotta ja minä alan nyt etsimään uutta asuntoa, mies jää tähän. Ero on aina vaikea, meillä on koiria ja yksi lapsi, niistä eripuraa riittää.
Nyt selvisi että minun paras ystäväni oli käynyt syömässä tulevan exäni kanssa.Eivät kertoneet etukäteen, vähän tuli ikävä olo. Olen avautunut kaikesta tietysti hänelle ja nyt en ehkä enää haluakaan..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä ikinä avaudu kellekään mistään. Miksi muuten exän pitäisi odottaa sinulta lupaa omiin menoihinsa?
Tuskin kukaan nainen odottaa miehiltä mitään kunniallista käytöstä. Kavereilta sen sijaan odotetaan lojaaliutta. Miesten kunnia ja lojaalius on kuin kissanpaska.
Sinähän kuulostat katkeroituneelta kissatädiltä. Selittää myös "kissanpaska"-heiton.
Kyynistynyt, se on vähän eri asia. Ei ole katkeruutta kun en odota keltään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä ikinä avaudu kellekään mistään. Miksi muuten exän pitäisi odottaa sinulta lupaa omiin menoihinsa?
Tuskin kukaan nainen odottaa miehiltä mitään kunniallista käytöstä. Kavereilta sen sijaan odotetaan lojaaliutta. Miesten kunnia ja lojaalius on kuin kissanpaska.
Joka naisen käsilaukussa on selkääniskupuukko.
Ei ole.
Suurin osa tuntemistasi "naisista" on kiertopalkintoja. Kertoo vaan, millaisissa porukoissa sinä liikut.
Joka naisen käsilaukussa on selkääniskupuukko.