Työpaikalla vatsatautia, kun jotkut pöljät tulevat oireisina
Töihin. Viddu mitä työnsankareita. Miten tartunnan pystyy välttämään? Pakko kuitenkin esim. käydä samassa vessassa. Ottaa niin päähän, kun on tärkeää ja ainutlaatuista menoa tiedossa, niin tollaset mulkvistit vaarantaa sen typeryydellään.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Paljonhan täälläkin on saikuttajia haukuttu. Nyt sitten joku stahanovilainen työn sankari tulee vähän puolikuntoisena töihin niin heti haukutaan.
En minä ainakaan aio jäädä maksulliselle saikkupäivälle vaan teen vaikka vähän lyhyempiä päiviä ja otan iisisti töissä jos nyt vähän lämpöä, kröhää tai vatsakipua. Samahan se on sairastella töissä kuin kotonakin ja säästää satasen. Se on iso raha.
Toki jos ihan mahdottoman sairaaksi tulee niin sitten on toinen juttu
Täsmälleen sama tilanne. En tule piittaaman tasan hevon v vertaa jatkossa siitä, sairastuuko töissä vaikka koko porukka tai moniko sairastuu vaikkapa siinä julkisessa liikenteessä takiani, jos se saikkupäivä on maksullinen.
Itse olin juuri norossa töissä,työnantaja painosti niin kauan että lopetin kotona sairastamisen.
Olin tosi huonossa kunnossa,oksensin toimiston roskikseen ja juosten välissä lähi vessaan vesiripulille.
Tärisin,palelin ja hikoilin..Voimat on edelleen kortilla.en meinaa jaksaa edes kävellä.
Ei työnantajaa kiinnostanut,kallis sairasloma.
Jatkossa kun sairaspäivä on palkaton, ei kiinnosta sinun tai kenenkään muunkaan paskasakin ulinat vastuuttomuuksista. Sen jälkeen ei nimittäin kiinnosta tasan hevon v vertaa sairastuuko muu porukka töissä. Itsepähän tätä työnantajat haluavat.