Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku pitää itseään todellakin parempina ihmisinä

Vierailija
13.02.2024 |

Todella raskaita ihmisiä. Joka asiaan tulee kommentti ja he tietävät kaiken.

Rajojen laittoi ei auta vaan sen jälkeen kahta kauheammin alkavat painostaa. 

Tätä ei ulkopuolinen voi käsittää kuinka raskaita he ovat. Esim miehen piti lunastaa itselleen mökkikiinteistö. 

Emme ole mökki-ihmisiä ja varsinkin kun mökkeillessä saisimme *joutuisimme* viettämään automaattisesti aikaa myös suvun kanssa.

Heidän mielestä mökillä tehdään pihahommia aamusta iltaan. Yms yms

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ap:lla muita esimerkkejä miehen suvusta?

Vierailija
22/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppaan on merkitty käyttö/hallinta-oikeus vanhemmille?  

Nämähän ovat juuri niitä vaadittuja kuolinsiivousjuttuja.  Järjestäkää omaisuutenne kun jäätte eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mökki on jo lunastettu.  Nyt sitten appivanhemmat tuovat omia vieraita mökille. Kiva keskustella tuntemattomien ihmisten kanssa ja kun kyläilyt tulevat ilman sopimista.Ja kun ei ole sitten vieraille tarjottavaa niin tulee haukut.

Anoppikin oikein odottaa että pääsee moittimaan.

Miksi käyt mökillä? Mun miehellä on mökki, mutta en mä siellä juurikaan käy. 

Näin on. Ei pariskunnilla tarvitse samoja harrastuksia olla. Jos toinen tykkää tehdä mökkiremppaa niin antaa tehdä tai

muuten pitäköön mökkinsä jos haluaa.

En tykkää minäkään mökkeilystä mutta puoliso saa toteuttaa mökkeily haaveitaan ihan vapaasti. Kamalaa olisi alkaa estämään.

Vierailija
24/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Siis appiukko on haukkunut lapsiaan aina. Milloin mies on juuri tuo nössö ja epäsosiaalinen luuseri. Useasti on sanonut *että eipä ole pojista tullut isänsä kaltaisia*.

Lunasti mökin jotta sopu säilyy muttei tajunnut että todellakaan mikään sopu ei säily ikinä.

Mies ei ole mökki-ihmisiä. Lukee paljon ja viihtyy yksin. Kuten myös itse. Sekä viherpeukalo puuttuu.

Jatkuva ajelu edestakaisin mökille ei ole kovin luontoystävällistä toimintaa. Laskettiin että kun siellä mökillä pitää käydä joka viikonloppu hoitamassa pihaa niin kesällä ajelua sellainen 1500 km.

Ja viikonloppuna ylipäätään naapuri jatkuvasti sirkkelöi, ajelee mönkijällä ja vesijetillä (sukua hänkin).

Vierailija
25/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja appi vielä vittuilee jos siellä mökillä ei käydä. 

Vierailija
26/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän ovat juuri niitä vaadittuja kuolinsiivousjuttuja.  Järjestäkää omaisuutenne kun jäätte eläkkeelle.

Ei ole. Siivouksen tarkoituksena on helpottaa jälkeläisten kuormaa, ei kasvattaa sitä kuten tässä tehtiin.

Vierailija
27/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joka viikonloppu hoitamassa pihaa?! Miksi ihmeessä?

Vierailija
28/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä?

Vierailija
29/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni opetti aikoinaan katsoa äitiä, näet tyttären.

Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja ennen lopullista päätöstä kannattaa katsoa hyvin tarkkaan sitä lapsuudenkodin dynamiikkaa. 

Mutta jos on tullut isäänsä? Perheessä on eri luonteisia ihmisiä. Tai vaikka perinyt luonteen mummolta?

Vierailija
30/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Siivouksen tarkoituksena on helpottaa jälkeläisten kuormaa, ei kasvattaa sitä kuten tässä tehtiin.

Tässä helpotettiin jälkeläisten tehtävää kuoleman jälkeen.  Vain yksi pystyy päättämään mökistä.  Eikä tule perintöriitoja kun kukaan ei peri sitä. 

Siis ap ei pidä miestään ihan täytenä.  Justiina on mielestään se joka päättää .

Ei kai se mies väkisin vaiko yksinkertainen kirjoittanut nimiään kauppakirjoihin ja hakenut lainhuutoa?

Vierailija
31/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää mökki pois. 

Vierailija
32/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appivanhemmat on tosi haastavia, heillä on jotenkin sellainen tapa että muiden "vioista" pitää koko ajan huomautella eikä mikään kelpaa, ja kumpikin kiukuttelee jos ei mene heidän mielensä mukaan. 

Olen pistänyt rajat ja niitä yrittävät edelleen 20 vuoden jälkeenkin kaataa, kun heillä on joku kummallinen tapa yrittää provosoida muita. Minä olen hyväksynyt, että he nyt on sellaisia ihmisinä, enkä minä sille mitään voi, kaikissa meissä on omat vikamme, eikä muiden tarvitse niiden meidän vikojen vuoksi kärsiä. 

Ainoa mikä enää harmittaa on se, että heidän käytöksensä on vaikuttanut siihen, miten lapset suhtautuu heihin isovanhempina. Mutta sekään ei ole minun käsissä. 

Nuorempana tilanne tuntui kyllä pahemmalta, ne kaikki ristiriidat ja erityisesti se heidän tapa, että keskusteluista ja sopimisista huolimatta niitä rajoja piti jatkuvasti koittaa rikkoa tai jollain tavalla mollata ja alentaa muita. Nykyisin en niin välitä, jos ottavat nokkiinsa, kun muistutan vaikka sitten rajoista tai käytöstavoista. Sittenpä ottavat, menee aikansa ja unohtavat taas. Ainoa mikä vähän jännittää enää on se, että appiukon muisti on alkanut vähän reistailla, ja tuntuu aiheuttavan aika m*lkeroa käytöstä. 

Vierailija
33/33 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun appivanhemmat on tosi haastavia, heillä on jotenkin sellainen tapa että muiden "vioista" pitää koko ajan huomautella eikä mikään kelpaa, ja kumpikin kiukuttelee jos ei mene heidän mielensä mukaan. 

Olen pistänyt rajat ja niitä yrittävät edelleen 20 vuoden jälkeenkin kaataa, kun heillä on joku kummallinen tapa yrittää provosoida muita. Minä olen hyväksynyt, että he nyt on sellaisia ihmisinä, enkä minä sille mitään voi, kaikissa meissä on omat vikamme, eikä muiden tarvitse niiden meidän vikojen vuoksi kärsiä. 

Ainoa mikä enää harmittaa on se, että heidän käytöksensä on vaikuttanut siihen, miten lapset suhtautuu heihin isovanhempina. Mutta sekään ei ole minun käsissä. 

Nuorempana tilanne tuntui kyllä pahemmalta, ne kaikki ristiriidat ja erityisesti se heidän tapa, että keskusteluista ja sopimisista huolimatta niitä rajoja piti jatkuvasti koittaa rikkoa tai jollain tavalla mol

Hienoa kun sinussa ei ole vikoja, osaat käytöstavat.  Mitä teillä noin paljon on yhteisiä asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi