Miehen suku pitää itseään todellakin parempina ihmisinä
Todella raskaita ihmisiä. Joka asiaan tulee kommentti ja he tietävät kaiken.
Rajojen laittoi ei auta vaan sen jälkeen kahta kauheammin alkavat painostaa.
Tätä ei ulkopuolinen voi käsittää kuinka raskaita he ovat. Esim miehen piti lunastaa itselleen mökkikiinteistö.
Emme ole mökki-ihmisiä ja varsinkin kun mökkeillessä saisimme *joutuisimme* viettämään automaattisesti aikaa myös suvun kanssa.
Heidän mielestä mökillä tehdään pihahommia aamusta iltaan. Yms yms
Kommentit (33)
Lähdet uimaan, kirjastoon, kyään äitille jnejne kun he tulevat.
Ukolle sanot että ei mitään mökkihommia, tehkööt itte. Tai myytte sen mökin!
Siis mökki on jo lunastettu. Nyt sitten appivanhemmat tuovat omia vieraita mökille. Kiva keskustella tuntemattomien ihmisten kanssa ja kun kyläilyt tulevat ilman sopimista.Ja kun ei ole sitten vieraille tarjottavaa niin tulee haukut.
Anoppikin oikein odottaa että pääsee moittimaan.
Isäni opetti aikoinaan katsoa äitiä, näet tyttären.
Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja ennen lopullista päätöstä kannattaa katsoa hyvin tarkkaan sitä lapsuudenkodin dynamiikkaa.
Joo. En mene mökille enää. Mies sen lunasti ja saa tehdä hommat. Ihan turha ongelma mutta kun appivanhemmat tietävät kaiken.
Myykööt mies sen pois jos ei jaksa hoitaa.
He ovat kuitenkin onnistuneet kasvattamaan aikuisen, vahvan, rohkean ja upean miehen sinulle?
Ase ohimollako he pakotti lunastamaan mökin? En mä muuta keksi miten aikuisen ihmisen pystyy pakottomaan yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mökki on jo lunastettu. Nyt sitten appivanhemmat tuovat omia vieraita mökille. Kiva keskustella tuntemattomien ihmisten kanssa ja kun kyläilyt tulevat ilman sopimista.Ja kun ei ole sitten vieraille tarjottavaa niin tulee haukut.
Sehän on hyvä! ÄLÄ pidä vierasvaraa jos se kerran on sun ukon ja sun mökki. Piruakos tuppaavat.
Anna moittia, pistä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
JA joo, lähe uimaan kun tulevat, ulos ottamaan aurinkoa...tai lyö lapiot kouraan "nyt pottumaata kaivamaan, ei luoja laiskoja ruoki"
Vierailija kirjoitti:
He ovat kuitenkin onnistuneet kasvattamaan aikuisen, vahvan, rohkean ja upean miehen sinulle?
Ase ohimollako he pakotti lunastamaan mökin? En mä muuta keksi miten aikuisen ihmisen pystyy pakottomaan yhtään mihinkään.
Kyllä voi, vittuilun jalo taito!
Mun äidin anoppi oli just tommonen, mutta mutsipa pistikin kampoihin, alusta asti.
Eipä ollu sitte mummoakaan, kun ei mummolle miniä kelvannu!
Vierailija kirjoitti:
Joo. En mene mökille enää. Mies sen lunasti ja saa tehdä hommat. Ihan turha ongelma mutta kun appivanhemmat tietävät kaiken.
Myykööt mies sen pois jos ei jaksa hoitaa.
Girl power💪
Jännä, mun ei ole ollut ikinä pakko ostaa mitään kiinteistöjä eikä edes irtsimistoja. En ota myöskään tuntemattomia tai epätoivottuja vieraita vastaan. Kuka miehesi edunvalvoja on? Miksi hän sallii hyväksikäytön?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt mökillä? Mun miehellä on mökki, mutta en mä siellä juurikaan käy.
Ostimme mökin vaikka emme ole mökki-ihmisiä ja se on miehen suvun vika. Piristävä poikkeus näinä aikoina, kun vika ei ole nykyisenä hallituksen.
Typerys tuo ap. Todennäköisesti myös k e h i t y s v a m m a i n e n
Aloitus on suttuinen trolli.
Häpeä ap. Olet vajaa. Keksi seuraavalla kerralla uskottavampi provo.
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Häpeä ap. Olet vajaa. Keksi seuraavalla kerralla uskottavampi provo.
Idiootti!
T. ap
Taitaa olla ap:n mies nynny nyhverö, joka ei ole vieläkään päässyt irti äidin esiliinan nauhoista, koska suostui ostamaan vanhempiensa mökin, vaikkei ole sanomasi mukaan mökki-ihminen, eikä pidä puoliaan vanhempiaan vastaan, vaan nämä käyttävät edelleen mökkiä kuin omaansa ja raahaavat sinne teiltä kysymättä vieraita itsensä lisäksi. Myykää mökki pois miehen vanhemmille kertomatta. Sehän on teidän mökkinne, jolle saatte tehdä, mitä itse haluatte.
Hommaa itsellesi töitä tai muita virikkeitä niin lakkaat märehtimästä joutavia.