Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskuus ilman viinaa on teeskentelyä.

Vierailija
13.02.2024 |

Pitääkö paikkansa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että ilman hauskaa voi olla viinaa.

Vierailija
2/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hauska tapahtuu selvinpäin, mutta kohtuudella nautittuna viini ei haittaa. Raja menee sössöttämisessä ja jankuttamisessa sekä muiden tönimisessä. Jos laseja alkaa särkyä, joku on ottanut liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämiselle on kautta historian pitänyt aina keksiä syitä ja selityksiä.

Osalla on sentään niin hyvä luonne, että osaavat oikeasti pitää hauskaa ilman viinaa. Se ei tarkoita, että nämä olisivat jotain absolutisteja, se vain tarkoittaa, että sitä viinaa ei ole pakko ottaa joka tilaisuudessa.

Vierailija
4/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hauskuus? Se on oikeasti: "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä."

Älä vääristele sanontoja.

Vierailija
5/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin aina ollut hauskaa. Alkoholia en ole käyttänyt koskaan kun maksansiirto tehty jo lapsena.

Vierailija
6/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Muutkin huumeet on ihan kivoja.

Hauskuus selvinpäin on teeskentelyä.

Vierailija
7/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa sitä tärpättiä, maailman typerin päihde.

Vierailija
8/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa viinalla mitään vaikutusta.Joillakin on kuulemma hirveän hauskaa.

Vierailija
9/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokaa sitä tärpättiä, maailman typerin päihde.

Parin tunnin hauskuudesta muutaman vuorokauden kärsimys. Aika huono päihde.

Vierailija
10/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on syntymähumala !

Vierailija
11/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sekä absolutistien, että muiden illanistujaisissa. Molemmissa on sama tunnelma paitsi että absolutistit eivät ikinä ala haastamaan riitaa tai iskemään varattua.

Vierailija
12/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ilman hauskuutta on säälittävää

Vierailija
13/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla iloa ja hauskaa ilmankin viinaa. Silloin kun olin juoppo niin ei voinut olla, vaan viinaa piti saada. 

Vierailija
14/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava katsoa koiranpentuja, kun ne telmivät ja juoksentelevat ympäripäissään.

Vierailija
15/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla iloa ja hauskaa ilmankin viinaa. Silloin kun olin juoppo niin ei voinut olla, vaan viinaa piti saada. 

Istutko nykyisin kädet ristissä ynisemässä jotain virrentynkää. Haaskoo haaskoo tosi haaskoo. 

Vierailija
16/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istutko nykyisin kädet ristissä ynisemässä jotain virrentynkää. Haaskoo haaskoo tosi haaskoo.

Jotain sen suuntaista, ja voin nyt huomattavasti paremmin.

Vierailija
17/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on myrkky, ja humala on myrkytystila, joten ei, ei se hauskuus ole aitoa kun se muodostuu myrkytystilassa olevissa aivoissa, toki silloin luulee että on hauskaa, kun oikeasti vaan nolaa itseään eikä tajua sitä.

Vierailija
18/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajattelutapa. Lapsille ei anniskella, mutta lapsilla on usein hauskaa. Huvipuistoissa ja muissa vastaavissa ei myydä alkoholia, mutta ei sielläkään ole tylsää. Harva harrastaakaan päissään. Mahtaa olla tylsä elämä, jos hauskuus vaatii alkoholia.

Vierailija
19/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajattelutapa. Lapsille ei anniskella, mutta lapsilla on usein hauskaa. Huvipuistoissa ja muissa vastaavissa ei myydä alkoholia, mutta ei sielläkään ole tylsää. Harva harrastaakaan päissään. Mahtaa olla tylsä elämä, jos hauskuus vaatii alkoholia.

Sitä lapsuuden hauskuutta on vaikeaa tai mahdotonta saada aikuisena. Oli syy sitten tuo tai joku muu niin ihmisillä on aina ollut halu päihtyä. Alkoholi on pirun rankka aine mutta se on laillista. Asiasta tekisi mieli keskustella mutta sehän on nähty ettei vaihtoehdoista saa keskustella. Suoraan sanottuna kieroutunutta ajattelua että vähemmän haitallisesta päihtymisestä pitää rangaista. Tuo ajattelu on niin nyrjähtänyttä että melkein sattuu päähän kun sitä ajattelee.

Vierailija
20/21 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on aika väsynyt aine. Onneksi on amfetamiini reseptillä. Tietää mitä saa eikä krimiksille mene senttiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi