Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se voi johtua, että herää monta kertaa öisin? Todella ärsyttävää.

Vierailija
13.02.2024 |

Harvoin nykyään tulee nukuttua putkeen. Heräämiskertoja on useita. Katson kelloa ja pyörin taas 15 min -2h kunnes nukahdan uudestaan. Tänä yönä heräsin neljä kertaa ainakin, kerran kävin vessassa vai kaksi. Öisin usein pissattaa, saatan käydä useammankin.

Asun yksin, ei häiriötekijöitä eikä stressiä siitä, että täytyy nousta aikaisin ylös. 

Olen toki murheellinen mutta edes opamox ei tunnu oikein aina auttavan, painajaisia näen usein. Liekö se sitten masennuksesta, en tiedä. Yleensä ottaen olen ollut ennen todella hyvä nukkuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttaa läpi yön nukkumaan Atarax. Ennen kuin aloin niitä lääkärin suosituksesta käyttää, saatoin valvoa koko yön.

Vierailija
2/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä oli sama viimeyönä. kello 2 vaa heräsi ilman mitää syytä, muistan toki nähneeni jotain unta. liekkö tarkotuksena kerrata unen tapahtumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen laatu huononi ja yöheräilyt alkoivat 38-39 -vuotiaana. Perimenopaussia siis.

Vierailija
4/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin aikoinaan lihavuus vaikutti ja jos join kahvia klo 18 jälkeen. Nyt olen onneksi molemmista asioista päässyt eroon, niin nukun oikein hyvin : )

Vierailija
5/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet alkoivat kun olin 55v ja sen takia yökukkuminen tuli tutuksi.

Noin 10v sitä aikaa kesti ja sen jälkeen alkoi uni olla kunnollista.

Vierailija
6/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, stressi, "häiriöäänet" naapurista...

Jostain luin että matala ferritiinitaso vaikuttaa myös yöuniin. Mulla viimeksi mitattaessa oli 9. 🙄

Vierailija
7/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet alkoivat kun olin 55v ja sen takia yökukkuminen tuli tutuksi.

Noin 10v sitä aikaa kesti ja sen jälkeen alkoi uni olla kunnollista.

Apua 10v! Mulla on ollut nyt 4 vuotta, alkoi 51v. En jaksa enää vuosia :(

Vierailija
8/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vajaa kolmekymppinen ja tämä on alkanut ihan viime kuukausina. Yöni ovat levottomia. On kuuma/kylmä, pyörin sängyssä, otan peittoa pois ja vuoroin päälle. Tosiaan nousen vessaan 1-4 krt yössä. Viime yönä vielä sain ekaa kertaa koskaan ihmeellisen jalkojensärky"kohtauksen". Oli pakko heilutella jalkoja, sattui niin paljon. Tätä kesti jonkin aikaa kunnes nukahdin uudestaan. Kertakaikkisen ärsyttävä yö takana. Ap

Vierailija
9/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut 5g:t sun muut häiritsevät ihmisen aivoja, kun aiheuttavat haittaa eläimillekin

Vierailija
10/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogel auttoi mulla

Vierailija
11/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nukkunut huonosti viime kuukausina 

Vierailija
12/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni apnea se lienee. Voi hoitaa crap-laiteella Itselläni autaa parhaitenn leijona viina!

Vierailija
13/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa? 

Vierailija
14/14 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso kelloa. Mitä se edes auttaa? Kun heräät, ajattele, että vielä on yö ja aikaa nukkua, unnes kello herättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi