Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kanssasisaret :)

Minulle jälleen huonosti nukuttu yö takana. Iltaisin kun kömmin sänkyyn alkaa kovat kivut nivusissa ja liitoksissa. Särkee ja pakottaa eikä mitenkään ole hyvä. Mies hieroi eilen illalla alaselkää ja siihen nukahdin mutta kivut olivat entisellään kun yöllä heräsin. Kolme kertaa viime yönä vessaan ja juomaan. Plääh!

Tänään on pakko saada otettua pienet päiväunet, muuten tämä äiti ei jaksa.

Muuten olo on ihan hyvä, ottaen raskauden keston huomioon :) Ensi viikolla olisi nuorimmaisen synttärit. Ensin torstaina päiväkotikavereille ja sitten lauantaina sukulaiset ja ystävät. Kun niistä selviää niin sitten seuraavat synttärit onkin huhtikuun lopussa kun esikoinen täyttää 7v. Silloin pitäisi ollakin perheessä jo kolme lasta :) Maltan tuskin odottaa.

Käytiin eilen ostamassa vaunut. Luovuin ajatuksesta ottaa ystävältäni ne vanhat ja hyvä niin. Uudet ovat ihanat! Kiva saada edes jotain uutta kun suurinpiirtein kaikki muu on tullut käytettynä. Kyllä nyt kelpaa työnnellä!

Taidan mennä hetkeksi pitkälleen ennen kuin on lähdettävä ruokaostoksille, jääkaappi huutaa tyhjyyttään.

Zeldatar, hieman valivalilinjalla 32+0 *poksista poo*

Vierailija
2/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että teille kaikille kivaa lauantaita vain, jotka täällä jouatte lueskella näitä vähiä stooreja. Kovasti on hiljasta. Ajattelinkin tossa jo, että minä taas peränpitäjän paikalla täällä, mutta kappas, kun ei ollutkaan muut ko Z ehtinyt paikalle.

Oma napa on ennallaan. Mies laittoi mut eilen kävelemään piiitkän lenkin ja sen jälkeen sattui joka paikkaan. Aivastelun lakattua ängin itseni peiton alle ja otin päikkärit. Flunssa tekee tuloaan. Oli hurjan viileä ilma siis, mutta muuten kiva. :)

Hermanni voi hyvin, mä taasen en millään enää jaksais odottaa, että saan pojun syliini. Nään jo unia joka yö miten häntä hoidan ja miten hoidan arkea vauvan kanssa. Aivan ihanaa siis.

Papu ja Hermanni 31+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z: onnea uusien vaunujen johdosta :), onhan se ihana saada jotain uutta ja mieluista, nyt saat maaliskuussa ylpeänä vauvaa niissä työnnellä! Yritähän nukkua kunnon päikkärit.

Mäkin nukuin vähän huonosti kun mies ja poika valtasivat sängyn ja jatkuvasti sai pissilläkin juosta, mutta sain kuitenkin nukuttuakin.

Ihanaa kun on viikonloppu ja mies kotona, poika on koko päivän vaan halaillut iskää, sanoen: minun rakas isi <3.

Joku kyseli närästyksestä, välillä oli tosi paha närästys, sit se meni ohi, sitten taas palaili, mutta pysyi kuitenkin kurissa maidolla (vaan kevyt maito vei närästyksen). Eilen olikin sitten aivan kauhea päivä, mikään ei auttanut, sisuskalut oli kirjaimellisesti tulessa! Närästyslääkettäkään ei kaapista löytynyt, enkä tiedä voinko noita käyttää, kun olen herkkä oksentamaan ja saan melkein kaikesta migreenin. Outoa, että närästää vaikka vauva on selvästi alempana kuin aikaisemmin..

Mitäs Duppiksen pojalle kuuluu?

möhkis ja tiitiäinen 30+1

Vierailija
4/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tuota Gavisconia närästykseen? Minulla on sitä nestemäistä jota käytän kotona ja sitten tabletit kulkee mukana. On muuten ainoa käsikauppatavarana saatava nestemäinen närästyslääke.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far00…

Tehtiin juuri pizzaa ja tuli maha niin täyteen, että sattuu. Hullu pitää olla kun syö liikaa. Ja sen refluksivaivan vuoksi en voi mennä edes pitkälleen heti ruuan jälkeen, kaikki tulee ylös. Siispä surffailen ja palstailen :)

Vauvantarvikkeista: Ostin sen maidonkerääjänkin valmiinki, on ollut ainakin ennen tarpeen. Pikkuinen tutti pitää vielä oman mielenrauhan vuoksi hankkia ja ottaa mukaan jo synnärille. Sitten muistin, että onhan minulla jotain tavaraa jäänyt talteen, itkuhälytin! Jes! Ja näytti vielä olevan ihan kunnossa, nuorimmaisen kanssa sitä testattiin ja hauskaa oli =)

Niin, Duppiksen vauvakuulumisia olisi mukava lukea. Kuinka poika jaksaa?

Zeldatar, palstaterroristi

Vierailija
5/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis just nuo nestemäiset ja imeskeltävät saa oksennuksen lentämään, pienenäkin piti antibiootit saada tabletteina :). Pitäis kuitenkin uskaltautua jotain kokeilemaan...

Vierailija
6/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähti pulkkamäkeen ja mies asioille, ihanaa kun saa hetkeks rauhoittua.

( . ) Mulla pari ihmeen hyvin nukuttua yötä takana, meidän illat on selvästi rauhoittuneet, kun nuorimmaisille laitettiin " huutelu" -kielto sängystä. Kuopuskin on taas nukkunut rauhallisesti (ei siis mitään jänniä piirrettyjä iltaisin). Hyvä näin, ettei sit tarvi alkaa tehdä muutoksia, kun vauva syntyy. Kävely, istuminen ja seisominen edelleen tuskaisaa, mutta tänäänkin kyllä menin miehen kanssa kauppaan. Päivät jolloin ehtii kunnolla levätä, on paljon helpompia, kun sellaset et on " pakollisia" asioita hoidettavana.

Maanantaina loppuu saikku, eikä tervhoitaja saanut eilen lekuria, että olis voitu jatkaa. Tai eivät kuulemma suostu jatkamaan ilman tutkimuksia. Arvauskeskuksesta saan sitten maanantaina KAKSI päivää saikkua, kun olen kerran menossa keskiviikkona Kättärille. Siellähän on vaan tarkoitus katsoa kohdunsuu ja Hipun tilanne masussa, ei se mikään saikkukontrolli pitänyt olla. MÄ en tajuu, ihme pompottamista taas.

Z: tekö päädyitte uusin vaunuihin, kiva kun jotain uuttakin saa, ettei pelkkiä vanhoja. Mun pitää se itkuhälytin hommata, odotan vaan sitä äippäpakkausrahaa.

Närästyksestä kärsiville tsemppiä.

Nyt lepäämään.

-m- ja Hippu rv 32+3

Vierailija
7/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi oli tänään reipas, Tappi oli koirien kanssa metsällä yli 6 tuntia (eikä luojan kiitos nähty susia)..nyt Tappi lämmittää uunia, ja kohta menee kauppaan ostamaan pizza-aineksia..joku mainitsi ja nyt tahtoo pitsaa - pakko saada.

Ajurin lotko makaa sohvalla reporankana, tyytyväisenä kun mikäkin - kunpa itsekin pystyis juoksemaan tosta vaan 6 tuntia putkeen..vaan kun ei pysty - edes kävelemään, kävin pelloilla käpyttelemässä toisen koiran kanssa muutaman pidemmän lenkin, ja loppuajan istuskelin mökillä.

Nivuset on yhä niin kipeet ettei oikein kauas uskalla lähteä, ties vaikka jäis sinne. Siskolle soitin ja todettiin että tää on taas sukuvika - siskolla oli niin kovat liitoskivut, ettei kahteen vikaa kk;n voinu lähtee mihinkään kotoa, kun kipu iski, oli päästävä heti istumaan tai maaten tai muuten lähti jalat alta..samaan suuntaan taidan olla menossa..nyt vielä onneks pääsee liikkumaan vähän kerrallaan. Keljuttaa.

Hassua että ilman noita liitoskipuja olo olis loistava - suorastaan hehkee (no joo, vähän liioteltua). Taidan olla ainoa joka nukkuu yönsä nykyään hyvin? Sen jälkeen kun Puksutti käänty jostain asennosta poikittain, mä olen nukkunu kun uppotukki kaikki yöt, vessaan saatan joutua yöllä menemään, mutta ei muuta..yleensä herään jo ennen kuutta ja valvon hetken kun mies lähtee töihin..sitten nukun taas lähelle yheksää, ellen ylikin..koirat useimmiten herättää.

Mua ei ees närästä..oonko mä jotenkin outo? mua ei oo koskaan närästäny, ihme kyllä ei vaikka taustalla on vuosien bulimia-kierrekin, monesti se viimeistään aiheuttas närästysvaivoja mutta ei..ei mitään..

iih...nyt mä keksinkin tehdä tonnaripizzaa niin ei tartte ees mennä kaupalle...hitsi että mä olen NERO! Taidan mennä tekemää..nälkä on.

Tappert ja Puksu 31+6 kohta poksuu jeeeee

Vierailija
8/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do diin maltoinpa olla pari päivää poissa koneelta ;) Hyvin oli pinoja kertyny.Mitä duppikselle kuuluu????Masulin vaivta kuulostaa kyl hurjilta,itelle tuli toissa päivänä hurjia supistuskohtauksia ja niitten lisäks todella huono olo,siis oksetti ihan ja sit ku supistukset loppu ni loppu huono oloki...??Kummallista..En nyt sen ihmeemmin säikähtäny ku ke kun kävin kontrollissa ni paikat oli visusti kiinni ja kohdunkaulaa 3,5cm jälellä.Meen taas kolmen vk:n päästä kontrolliin.Höh,unohin taas mihin piti kommentoija,hirveesti oli teille asiaa mut kun rupesin rustaamaan ni kaikki unohtu!! 8D Hitsi miullekkaa ei tuu e-saimaata kotii,pakko kai käyvä mummolassa urkkimassa tapin vihkiäis kuvat!! =) Tappihan se kai oli,mikä hitto minuu vaivaa??!!En muista enää mistää mitää...aaargh!!Noh,pitänee yrittää myöhemmin uudellee,meinaan nyt lähen kyl haukkaa vähän koiran kaa happee,on taas niin outo olo..

Vierailija
9/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joati kummaa kirjottelin taas mut kaikki hävis johki dääm!!Lähen kyl nyt tähän välii koiran kans haukkaa vähän happee....koitan muistaa myöhemmin mitä kirjotin =) Jotenki hiton outo olo...

Vierailija
10/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan ne molemmat tekstit xDDDD Taijan tosiaan kaivata tuota raitista ulkoilmaa ;)

Vierailija
11/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMULIINII on iskeny raskausajan sekoiluvaihe :) se on sukua raskausajan dementialle. keksin sen just, ihan ite.

Ai hitsi..mä vaan hekotan täällä..tarttis tehdä sitä ruokaa ja kaikkee, kun en ole syöny kun aamupalan ennen kaheksaa, nyt en vielä raati syödä kun koirille ei voi antaa ennenkun hetken päästä ja...sitte ne kattos mua niin syyttävästi kun söisin eikä nekään ole vielä saanu ruokiaan..ootan vielä hetken ja syödään kaik yhes koos.

Nyt pitää kyllä mennä...

T

Vierailija
12/28 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt kerkeän istahtamaan koneelle edes hetkeksi! En käynytkään eilen muistaakseni pinoutumassa... Muiden jutut kävin kylläkin lukemassa, enhän minä täältä malta pysyä poissa edes yhtä päivää!! :) Nyt sitten ajattelin pinoutua. Poikakin myllä isänsä kanssa tuolla meidän sängyssä. Siis yrittää käydä yliväsyneenä nukkumaan, eipä taida tulla siitä mitään...

Kävimme tänään koko perheen voimin kaupungilla. Meidän piti kylläkin aamulla mennä vauvauintiin... Emme olekaan siellä käyneet vähään aikaan, joten surukseni huomasin et pojan uikkari oli jäänyt superpieneksi. No ensi viikonloppuna sitten uusi yritys, jos vaikka saisin hankittua suuremman uikkarin!!

Tuli osteltua vähän kaikenlaista. Lähinnä mies teki heräteostoksia... Minä löysin kirpparilta kaikkea kivaa. Löysin kestovaippojen lisäimuja ja sitten ihan niitä sisävaippoja. Oli tosi halvat ja käytetythän imevät paremmin kuin uudet... :) Ostinhan minä tosiaan kangaskaupasta verhokankaat keittiön ikkunaan ja pinnasänkyihin lakanakangasta... Ne verhot ajattelin ommella huomenna. Äitini oli ihana ja lupasi ommella ne lakanat!! :)

Omaan masuun ei mitään ihmeellistä... Pikkuinen on ruennut myllertämään ihan kunnolla. Kävin tänään myös vaa' assa ja huomasin ilokseni ettei painoa ole kahden viikon aikana tullut yhtään!! :) Mutta ei minua kylläkään turvota yhtään. Saas nähdä milloin sekin inhottava juttu alkaa. En tiedä turvottaako raskauksissa aina vai voikohan siltä välttyä kokonaan??!!

Minua on myös ruennut hieman jänkättämään tuo synnytys... Nyt kun tiedän mitä siellä on odotettavissa!! Mutta ehkä sekin jännitys ehtii hävitä vielä...

Zeldatar: Uudet ovat aina uudet!! Minäkin kävin tänään ihailemassa uusia sisarrattaita meidän autotallissa, kun kävin pulkan sieltä hakemassa... En malta odottaa, että pääsen niitä työntelemään!! :)

Ensi viikolla ajattelin hankkia loput jutut uudelle tulokkaalle; kuten tutit jne. Me ollaan ajateltu ostaa toinen pinnasänky (saa poika nukkua omassaan) ja sitä ajattelin käydä katsomassa jostakin osto- ja myyntiliikkeestä, jos vaikka löytyisi mieluinen... Kaikki muu alkaakin sitten olla jo kondiksessa. Tosin huonejärjestystä pitää vielä muuttaa, mutta muuten kyllä... :)

Mutta nyt iltapalalle!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Hanna rv 30+jotain...

Vierailija
13/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin ja olen onnellinen raskaudesta ja tulevasta vauvasta mutta,aiemminkin olen " valittanut" ,nämä vauvan liikkeet...

Siis ne SATTUU ihan hirveesti!Vauva vaihtaa(?)asentoa monta kertaa päivässä ja jalkoja käsiä kohoilee vatsanpinnasta ulospäin,vihloo ja vihloo.

En ymmärrä onko normaalia???Olen nyt hakenut kirjastosta vinon pinon raskaus/kätilö/sikiödiagnostiikka kirjoja mutta en ole vastausta löytänyt mistään.Onko kuudes raskaus ohentanut vatsa peitteitäni näin radikaalisti että tuntuu ihan kirjaimellisesti vauva tulevan nahan läpi?Sektion sanotaan ohentavan kohtua mutta entä monta raskautta??

Vai onko vauva joku ihan mega suuri?????

Kysymyksiä kysymysten perään!Huomenna tilaan ultran josko siitä jotain selviäisi(oma nla täti ei varmasti anna lähetettä ä-polille tai ultraan,ei kuuntele, ei ymmärrä)Mutta ruikutin nyt teille jos jotain viisasta sanomista löytyisi!!!;)

Vierailija
14/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin ihanan talvinen keli, että oikein kovastikin himottaa lähteä ulos kävelylle. Alapää on kuitenkin toista mieltä, joten luultavasti jää kävelylenkit tältä päivältä. Ellei kivut jostain syystä helpota..

Masuasukki otti ja vääntäytyi yöllä istumaan, joten nyt on vähän raskaampi olla ja ilkeitä nuo potkut, jotka alhaalla saa virtsarakon eritoten koville. :( Miehelle jo nauroinkin, että parempi sitä on vaippaa kohta ryhtyä käyttämään, ettei tarvitse jokaisen pienen lorahduksen takia veskiin vauvautua. :D

Toivottavasti lapsi nyt kuitenkin ottaa ja kääntyy pian takaisin oikeaan asentoon.

Lasten kanssa täällä on ollut juttutuokioita. Meidän uusioperheen keskimmäinen, joka siis asuu äitinsä kanssa, nukkuu äidin vieressä ja ikää on siis 7v. Oma sänky on ostettu jo lähes vuosi sitten, mutta kynnys siirtää lapsi pois siitä vierestä on ilmeisesti liian suuri, kun kerran ei vieläkään nuku omassa sängyssään. Lapsi itse kertoi tämän ja sanoi, että kun hän haluaisi nukkua jo omassa sängyssä, vaikka se vähän jännittääkin, mutta ei hän tiedä miten siitä äidille kertoisi. Ihana, kun nuo lapset osaavat edes meille kertoa kaiken mikä mieltä painaa, kun eivät kotona osaa suutaan avata. Siitä vissiin pojot meille. :) Kovasti mua silti surettaa se, että lapsi tietää itsekin, että häntä aletaan kiusaamaan, jos ei ala siirtyä omaan sänkyyn. Ei sillä ole omaa sänkyä vissiin pinnasängyn jälkeen ollutkaan. :(

Tänään olisi synttärikemutkin tiedossa. Eilen kuopus oli jo kaverin synttäreillä ja tänään ois toiset. Sinne äippäkin pääsee mukaan eli voi sitä herkuttelun määrää.. ;)

Toivottavasti täällä nyt ei ollu kauheesti mittään kommentoitavaa, koska mun lahopää ei kyllä muista niitä. Eilenkin kävin useampaan kertaan kurkkimassa, mutta eipä ollut paljon uutta juttua pukannut. Taitaa kaikki onnekkaat viettää siis ihanaa vapaa-aikaa perheen parissa. :) Meillä nuo tenavat rakentaa legoilla lastenhuoneessa ja isäntä piirtää vauvalle kuvakirjaa ja minä siis vain olen ja tässä istuskelen. Että perheen parissa meilläkin siis.. ;)

Mutta nyt lounasta kokkaamaan ja sit juhlakuntoon. :) Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille.

Papu ja Hermanni 31+2

Vierailija
15/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, kuule tiedä häntä onko normaalia vaiko eikö, mutta täällä sama vika. Itkua meinaa välillä pukata, kun sattuu ihan saatanasti (jos nyt näin rumasti sitä voi kuvata..?). Siinä vilahtelee kättä ja jalkaa ja millon peppua nousee ylös noin 5cm ja se SATTUU!! Oon rasvaillut vatsanahkaanikin koko ajan, mutta ei se kyllä siihen ole vaikuttanut tippakaan. Tuntuu, että nahka kyllä venyy, mutta ne kivut tulee siitä nahan alta eikä nahasta. (oliko selkeää?) Itselläni siis kolmas vatsanvenytyskerta menossa..

Papu ja Herppu

Vierailija
16/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,vatsanahan alta vihloo.Jos olen liikkeellä,tai seison vauvan vaihtaessa asentoa on pakko koukistua kivusta.Nyt olen huomannut että kaikkein voimakkaimmt liikkeet aiheuttavat supistuksen.Ja napero liikkuu silti vaan.Vaikka luulis " jähmettyvän" supparin aikana,AUTS!

Vierailija
17/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi: täälä myös tehdään tänään pizzaa ja lounaaks kanakeittoa.

Hanna: huuto.netistä kannattaa niitä pinnasänkyjä katsella, siellä on halpoja ja täällä vauvan osta ja myy palstalla.

Leanna ja Papu: mulla myös sattuu toiset liikeet masuun, varsinkin jos satun pitämään kättä masun päällä. Ja just sieltä sisäpuolelta sattuu, itekkin oon tota ihmetelly.

( . ) Pallo laajenee tonne eteenpäin. Selkää särkee yhä ja ruuan laittokin alkaa olla tuskaa, jos pitää seisoskella hellan tai pöydän ääressä. Hippu kyllä liikkuu aktiivisesti, varsinkin yöllä. Väillä tulee oikein viiltäviä kipuja alapäähän, mun mielestä ei kuitenkaan liitoskipuja.

Huomenna yritän saada lekurille ajan, viimeistään keskiviikon Kättärin jälkeen on viisaampi.

-m- Ja Hippu rv 32+4

Vierailija
18/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntaita siis täältäkin päin!!! Kylläpä on taas hiljaista meidän keskuudessa... Missä kaikki ooo-oon???

Inhottavan kuuloista on toi Leannan ja Papun vihlonta!! Minua ei vihlo vatsanahan alle, mutta häpyluuhun, liitoksiin ja nivusiin kylläkin!! Sekin on jo niiiiiiin inhottavaa, etten halua tuota vatsanahan vihlontaa edes kokea... Saas nähdä miten vaivanen olen ihan raskausajan loppussa, kun nytkin on jo tällaista?? Eipä ole tämä mamma palautunutkaan synnytyksestä kunnolla, siitä kun on alle vuosi aikaa... Jos meille vielä muita lapsia joskus suodaan, niin toivon ettei ainakaan näin lyhyillä ikäeroilla. Alkaa käydä jo nyt kunnon päälle!! Ylimääräiset kilot rasittavat etenkin polvia jne...

Nukuin yön taas todella levottomasti... Hyvin nukuin kolmeen saakka, mutta pakollisen veskireissun jälkeen alkoi taas kaksi tuntia kestävä pyöriminen ja ahdisti. Tuntu kuin en olisi saanut kunnolla happea. Plääh!! Mä olen nin taivaallisen kyllästynyt tähän unettomuuteen ja nukahtamisvaikeuksiin. No ei ole kuin kaksi kuukautta niin sitten saan taas nukkua mahallani... :) Rupee vähän rasittamaan tämä, kun mieskin herää pyörimiseeni!! Sitten päivällä olen niin lopen uupunut, että räjähdän ihan todella typeristä asioista... Mälsää... Tappi: taidat todellakin olla ainoa, joka saa nukuttua kunnolla!! :)

Masuun ei mitään kummallista. Mieletön myllerrys senkun jatkuu jo toista päivää... :) Taisi saada pikku menninkäinen kunnon tällin kun kaaduin silloin muutama päivä sitten! Heh!!

Eipä tänne muuta... Tuli vähän omaa napaa, anteeksi!!

Hanna

Vierailija
19/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna: mä odotin esikoisen aikana kans että pääsis taas nukkumaan mahallaan, MUTTA rinnat oli niin täynnä maitoa ja kipeet, ettei siinä kyllä mahallaan vielä pitkään aikaan päässyt nukkumaan. Sorry viedä toikin ilonaihe, mutta mulla ei ainakaan ole onnistunut mahallaan nukkuminen kummankaan imetyksen aikana.

-m-

Vierailija
20/28 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tää vatsanahan vihlominen tuntua ihan normaalilta kun luen teidän kirjoituksia!

Eipä vaan aiemmin oo liikkeet näin tuntuneet vaikka edellinenkin potki lujaa kovaa.

Vihlontaa ja kolotusta joka puolella mutta sekin kuuluu kuvaan!Kestettävä on siis vaan=)

Nukkuminen mahallaan.Sitä minäkin jälleen kerran odotan mutta tosiaan täydet,pingottuneet tissit ei heti sitäkään iloa suo;)

Jalat puutuu ja kädet yöllä.Lantio on ihan kipeä.Valituslaulua olisi vaikka kuinka mutta nyt suu hymyyn.Pian meillä kaikilla ihanat tuhisevt nyytit sylissä ja ei jälkeäkään kivuliaan ja vaivaisen raskauden muistoista=)

Lähinnä tässä itseäni muistuttelen,miksen teitäkin kanssa sisaret=D

L ja rv 30+ ja kakrut