Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella pettynyt. Vaimolla ja "ystävällämme" on suhde.

Vierailija
12.02.2024 |

Ystävä asuu meillä hetken, koska erosi.

Ystämme on komea ja urheilullinen, minä olen ylipainoinen ja kömpelö.

Vaimo ja ystävämme pelehtivät jo ennen tätä asumisjärjestelyä. Mutta käyttivät tätä tilaisuutta hyväksi, kun hänellä on vaikeaa. Minäkin halusin auttaa häntä ja otin hänet luoksemme asumaan.

En ole huomannut mitään. Vaimo ja ystävä ovat toimineet useimmiten, kun olen ollut töissä.

Kerran jopa oli*at sängyssä, kun olin suihkussa. Palasin suihkusta yllttäin ja näin vaimon peiton alla, outo mytty vierellä, hän sanoi olevansa väsynyt ja käymässä nukkumaan,  menin takaisin suihkuun. En silloin tajunnut mitään, mutta nyt tajusin.

Me myös saunotaan yhdessä ja minä lopetan saunomisen yleensä ensin, vaimo jää lauteille vielä.

Etsiskelin kaveria turhaan ympäri kämppää, mutta hän olikin livahtanut saunaan vaimoni kanssa.

En kuitenkaan osannut epäillä mitään, nyt kaverimme sai uuden asunnon johon muuttaa piakoin saa avaimet jo loppuviikosta.

Aivan yllättäin vaimo sanoi, että hänkin muuttaa sinne.

Ihmettelin, että miksi no syy selvisi. Suhde ollut kokoajan enkä ole huomannut mitään!

Minä olen antanut kaverin asua ilmaiseksi täällä ja he ovat n*ssineet kokajan, kun käännän selän.

Minä vielä autoin kaveria ja vaimoa muutossakin. Yhtäkkiä huomasin kantavani vaimoni tavaroita ulos asunnosta. Siinä kohtaa hälyt alkoi soida. Veimme tavaraa jo väliaikaisesti muualle säilöön.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun tarkemmin mietin niin usein kaverini katosi aina oudosti, kun vaimoni meni suihkuun tai saunaan. En siltikään tajunnut mitään.

Ap

Vierailija
2/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Nyt ne iltalääkkeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä merkillistä. Äsken tuli kaveripariskunnan ero ja nyt tuli ero meille tai minulle. Minä en tiedä mitä minä teen.

Ap

Vierailija
4/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minun pitäisi yrittää tuon kaverin ex vaimoa. Jos tilanne onkin tarkoitettu näin?

Ap

Vierailija
5/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse

Vierailija
6/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

cuck a doodle doo

Vierailija
7/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä minä teen. Minä tiedä ollenkaan. Meidän paikat vaihtui. Virkä viime yönä kaveri nukkui sohvalla, nyt sohvalla olen minä ja kaveri on vaimoni sängyssä minun paikallani.

Ap

Vierailija
8/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minun pitäisi yrittää tuon kaverin ex vaimoa. Jos tilanne onkin tarkoitettu näin?

Ap

Ei se sinua kelpuuta, kun atleettisen ja fiksumman kaverisikin heittänyt pihalle.

Vierailija
9/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, nyt voit hässiä ketä vain niin usein kuin haluat. Kyllä maailmassa naisia riittää mutta itse elät vain kerran. Ei suominaisiin kannata liikaa luottaa. Tulevat kuumana ja kosteana ja myrskyn jälkeen vievät koko talon.

Vierailija
11/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro. 👍

Vierailija
12/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä minä teen. Minä tiedä ollenkaan. Meidän paikat vaihtui. Virkä viime yönä kaveri nukkui sohvalla, nyt sohvalla olen minä ja kaveri on vaimoni sängyssä minun paikallani.

Ap

Jos tämä on totta niin asunnon hallintaauhteista riippuen he lähtevät hotelliin tai sinä. Et kai sinä vietä enää minuuttiakaan heidän kanssaan! Narsisti tai kaksi ja sinä joku autistinen tai läheisriippuvainen tai alkoholistin lapsi tms.

Vahva suositus terapialle. Olen itsekin ollut supersinisilmäinen, joten tiedän, mistä puhun. Nyt silmät auki toisten ystävien ja oman järjen avulla. Et anna heidän vedättää sinua enää yhtään tai hyötyä sinusta!

Vierailija
13/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
14/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken koputtelemassa ex makuuhuoneeni ovea. Yritin pyytää tyynyä, mutta oven läpi huudettiin, ei tipu, painu *elvettiin sieltä. Palasin sohvalle takaisin ja nyt en saa unta.

Ap

Vierailija
15/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
16/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken koputtelemassa ex makuuhuoneeni ovea. Yritin pyytää tyynyä, mutta oven läpi huudettiin, ei tipu, painu *elvettiin sieltä. Palasin sohvalle takaisin ja nyt en saa unta.

Alistuvaa sorttia olet :'D

Vierailija
17/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ap satuiluasi aamulla klo 7, kello soimaan. 👍

Vierailija
18/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija