Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että miehelle minun kanssa ajan viettäminen on sama asia kuin

Vierailija
12.02.2024 |

Vaikka työssä käyminen, paitsi että hän ei saa palkkaa siitä. Yhtäkään ehdotusta yhteisestä tekemisestä ei mieheltä tule, ja hän laskee sen ajan viettämiseksi minun kanssani, kun hän tulee makuuhuoneeseen illalla kymmenen tai yhdentoista jälkeen ja alkaa siitä pian nukkua. 

"Mä tulin nytkin tähän sun kanssa!" Niin, paikkaan jossa nukutaan.

Minun kanssa yhteinen loma on hänelle varmaan sama asia kuin työmatka, josta itse joutuu maksamaan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako mies tehdä sitten sohvalla mitään. Entä pidättekö ihan eri asioista tai eri puheenaiheet. Onko jokin sama pinta.

Vierailija
2/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se on vaan miehen vika. 

Mitä jos vaikka puhuisit sen kanssa? 

Enkä tarkoita nyt puhumisella sitä että kesken riitaa huudat sille asiasta naama punasena, vaan että puhut sille ihan asiallisesti vaikka viikonloppuna aamukahvin ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole onnellinen kanssasi, varmasti hän miettii, miten ainutkertainen elämä menee kanssasi hukkaan. Hän kerää rohkeutta lähteä ja muuttaa kaikki, mutta todennäköisesti käytännön asiat saavat mietteliääksi. Missä sinä asut, kun asunto myydään jne.

Usko pois, muutos on tulossa!

Vierailija
4/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa kuukausi tai kaksi, sitten mies on saanut asiansa järjestykseen ja voi ilmoittaa erosta. Keskeneräisiä asioita on turha ryhtyä julistamaan.

Vierailija
5/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitte toisissanne alun perin? Menittekö yhteen heti ja aloitte luonnollisesti piereskellä toistenne seurassa? Kotona tietysti nuhjuisimmat mahdolliset kamppeet päällä? Ei enää omia menoja eikä omia ystäviä, sisällä asunnossa kaikki aika mikä ei mene työhön, eikö vain? Ja sitten ihmetyttää kun alkaa toisen naama kyllästyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi