Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pistikö kellään muulla silmään kun Mannola jäi halitta

Vierailija
12.02.2024 |

Stubin eilisessä tilaisuudessa. Jalas isänsä ja sit Pirkko katto siihen malliin että nyt mun vuoro mutta ohi meni. Kiinnitin tähän samaan huomiota jo ensimmäisellä kierroksella. Voi olla että halaili myöhemmin kyllä. Aattelin että Pirkko on sanonut jotain mistä Alexis ei ole pitänyt ja sen jälkeen Pirkko on ilmaa

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko oli alunperin missi, joka rupesi rallattamaan joitain lauluja ja Ooke armostaan työ ti joihinkin roolehin.... Itse asiassa ei osannut kumpaakaan.  Missiksi hänet kyllä valittiin. En ole noteraannut häntä minään.. 

Mikä perk eleen Ooke!

Vierailija
62/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko tuumaa että hui hai, ja vetää spagaatin. Eu Pirkko kanna kaunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, turhaan Pirkko pojottanut tenteissä mukana iltakaudet. Ellei sitten saa rahallista korvausta esiintymisistään.

Ei ole niin kova julkkis että maksettaisiin tuolla pönöttämisestä. Ei ole näyttelijä alalle mitään koulutusta. Ooke  Lindman otti pikkurooleihin ja opetti sikäli mikäli.. 

Ei ole näyttelemiseen eikä laulamiseen mitään taitoa eikä koulutusta.. Ratsasasti Lindmannin siivellä...  

Kukaan muu elokuvaohjaaja ei tietenkään ottanut attitaidotonta edes mykkä rooliin.. 

Vierailija
64/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko haluaa esitellä salaista solaa, vaikka itse vaatii muita peittämään sen.

Vierailija
65/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on hyötysuhteesta. Jos ei mitään hyödy Pirkosta, ei tule haliakaan. 

Vierailija
66/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliitin silmissä suomalainen on aina maakuopassa kyyhöttävä ja jäistä naurista peloissaan järsivä vähä-älyinen metsäläinen ja turvenuija.

Tämä on niin tarkkanäköinen mielikuva, että siitä voisi maalata taulun.

Vierailija
67/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä halauksista ja Stubbin perheen sisäisistä väleistä, mutta minulle on jotenkin jäänyt mieleen, että Pirkko ja Göran olivat menossa naimisiin (tai ehkä vain Pirkko halusi naimisiin, en tiedä, mutta häistä ainakin puhuttiin sovittuna juttuna). Sitten jonkin ajan kuluttua oli lehtihaastattelu, missä Pirkko selitteli jotain, että he eivät halua naimisiin ja ovat löytäneet itselleen sopivan tavan olla yhdessä tai jotain diibadaabaa. Vaikka siis ihan hiljattain oli lehdissä kerrottu tulevista häistä ihan konkreettisesti (en muista oliko se tyyliin "tulevana kesänä" tai jotain).

Muistan kun äiti kummasteli kovasti tätä ja sanoi, että hän olisi Pirkkona lähtenyt vetämään.

Vierailija
68/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko on ollut kotiapulaisenakin teini-ikäisenä.

Vierailija
69/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä halauksista ja Stubbin perheen sisäisistä väleistä, mutta minulle on jotenkin jäänyt mieleen, että Pirkko ja Göran olivat menossa naimisiin (tai ehkä vain Pirkko halusi naimisiin, en tiedä, mutta häistä ainakin puhuttiin sovittuna juttuna). Sitten jonkin ajan kuluttua oli lehtihaastattelu, missä Pirkko selitteli jotain, että he eivät halua naimisiin ja ovat löytäneet itselleen sopivan tavan olla yhdessä tai jotain diibadaabaa. Vaikka siis ihan hiljattain oli lehdissä kerrottu tulevista häistä ihan konkreettisesti (en muista oliko se tyyliin "tulevana kesänä" tai jotain).

Muistan kun äiti kummasteli kovasti tätä ja sanoi, että hän olisi Pirkkona lähtenyt vetämään.

Taisi olla vaan Pirkon päiväunia.

Vierailija
70/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halit saanut aina, joten älä jaksa. Ensin halataan läheisimmät. Ei hän äiti ole, mutta ei ole jäänyt ilman haleja myöhemmin. 

Ihan videolla se tilanne on ylen uutisessa.

Kyllä ja selvääkin selvempää että Stubb nykäistiin tilanteesta heti lehdistön eteen.

Mikä intohimo ihmisillä täällä on puhua rumasti muista joita ei varmasti tunne? Mitä se Pirkko on teille tehnyt?

Vierailija
71/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi iloinen siitä että Stubb valittiin. Luin hänestä jutun tänä aamuna ja siinä oli positiivisia asioita. Minulle tuli olo että haluan toivottaa hänelle jumalansiunausta, vaikka en edes usko jumalaan. Toivon kaikkea hyvää hänelle siinä vaativassa tehtävässä, jonka hän on halunnut ottaa suurella kunnioituksella ja arvostuksella vastaan. Hän on meidän kaikkien keulakuva (vähän vanhoillisesti ilmaistuna), me voitaisiin yrittää myötäillä kunnioittamisen jaloa taitoa hänen esimerkkiään seuraten. Sanon suoraan, että hänen ansiostaan presidentinvaali oli niin sopuisa, sivistynyt ja toisia arvostava kuin oli. Hän kun otti aivan alusta alkaen käyttöön tavan tuoda myönteisessä sävyssä kilpakumppaneita esiin ja huomasin että tämä sama henki tarttui muihinkin. Saamme olla ylpeitä. Katsokaa vaikka USA:n tyyliä kampanjoida, niin ero on kuin yöllä ja päivällä - ja Suomessa on se Päivä. Kiit

"Sinä olet astunut juuri siihen ansaan, mihin sinun on haluttu astuvan.

Sinua on petetty ja tulet sen huomaamaan seuraavan kuuden vuoden aikana. Muista minun sanani. Me olemme kansana kusessa.

Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää."

Onnea valitsemallasi kyynisyyden tiellä. Maamme tarvitsee presidentin, ja kansa on hänet valinnut. Tottakai kaikki perustuu luottamukseen, siihen että vaikeisiinkin asioihin pyritään löytämään Suomen edun kannalta optimaalisen onnistuneet ratkaisut. Ei ole mitään syytä epäillä että Suomen presidentiksi valittu ei toimisi Suomen ja suomalaisten edun puolesta aina ja kaikkialla. Ottakaa huomioon, me emme ole muu maa, me olemme Suomi.

Toki solvaajille on suotava heidän sananvapautensa, mikä ettei, vapaassa maassa.

Vierailija
72/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuommoinen ylimielinen ja pöyhkeilevå Stubb on. En nähnyt tilannetta telkkarista, mutta sopii hyvin luonteeseen. Moukkamaista jokatapauksessa jos tämä tapahtui jo ensimmäiselläkin kierroksella.

Vierailija
73/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliitin silmissä suomalainen on aina maakuopassa kyyhöttävä ja jäistä naurista peloissaan järsivä vähä-älyinen metsäläinen ja turvenuija.

Tämä on niin tarkkanäköinen mielikuva, että siitä voisi maalata taulun.

Vastavalitusta tuli jotenkin mieleen Stephen Elop Nokialta ja Maidanin vallanvaihto. Toivotaan että mielikuva on väärä.

Vierailija
74/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei "pistänyt silmään".

Vierailija
75/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

"Onnea valitsemallasi kyynisyyden tiellä. Maamme tarvitsee presidentin, ja kansa on hänet valinnut."

Vastaus:

Kansa valinnut, minä en.

Ja koska minä en hänelle ääntäni antanut, kuten en antanut myöskään hänen vastaehdokkalleen, minä en ole osasyyllinen hänen tekoihinsa, kuten te häntä äänestäneet olette.

Minä olen vapaa, puhdas ja viaton tältä osin.

- kirjoittaja-

Vierailija
76/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomionkipee mummeli pirkko on   surkuhupaisaa

Vierailija
77/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kylläkin Pirkko Arstila, joka kirjoitti salaisesta suolasta.

Vierailija
78/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkko kuin Pirkko, ei solvaajille ole väliä. Ilkeitä ihmisiä täällä elämänsä tyhjiötä täyttämässä ilmeisesti.

Vierailija
79/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai isän kumppani jo monen vuoden takaa kuuluu perheeseen, ainakin Alexilla ja muilla hyvin käyttäytyvillä ihmisillä.

Vierailija
80/84 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*salaisesta solasta! Tekstinsyöttö😖