Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sua ärsyttää just nyt?

Vierailija
12.02.2024 |

Mua ärsyttää se, että googlasin apua yksinäisyyteen ja kaikkialla neuvotaan soittamaan läheiselle. En varmaan olisi yksinäinen jos mulla olisi läheisiä joille soittaa? Höh. Mä kirjoitan nyt sitten tänne.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi-iho. Huulet ihan ruvella vaikka laitan illasta Blisteksia, käsiin jalkarasvaa että ois tömäkämpää ja kaamee kutina mut jos liikaa raapii niin alkaa veri valuun. Voi, tulispa jo kesä.

Vierailija
2/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät neuvot täälläkin.

Kuten; Kaikilla on samat mahdollisuudet...

Se, että joidenkin elämä on oikeasti hel*** paljon vaikeampaa kuin toisten.

Ja se, että pyhimykset hokevat; Kaikilla meillä on omat vaikeutemme...

Todella latteaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi-iho. Huulet ihan ruvella vaikka laitan illasta Blisteksia, käsiin jalkarasvaa että ois tömäkämpää ja kaamee kutina mut jos liikaa raapii niin alkaa veri valuun. Voi, tulispa jo kesä.

No tämä! Sitten kun käsiä pitäisi rasvata vielä monta kertaa päivässä mut sit pitää varoa tekemistä kun kädet on rasvassa. Joskus laitan rasvaamisen jälkeen kumikäsineet käteen. ap

Vierailija
4/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo, uusi presidentti ja windows95man

Vierailija
5/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät neuvot täälläkin.

Todella latteaa.

I feel you. Äsken just mietin tätä kouluttautumisen näkökulmasta. Sanotaan että kaikki voi vaan kouluttautua paremmin työllistävään tai palkattuun työhön. Mut se, et voi irrottautua töistä opiskelemaan vaatii rahaa (varsinkin kun koulutustuista nyt leikataan). Ihan avoimen yliopiston kurssitkin maksaa pienituloiselle tai työttömälle paljon, jos tahtoisi kokeilla mikä kiinnostaa tai aloitella opintoja ennen seuraavaa hakua jos tällä ei kertaa päässyt. ap

Vierailija
6/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vastata Tinderissä vaikka on mielenkiintoinen match

Vierailija
7/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pattiin kun ei pääse ulos.

Vierailija
8/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät neuvot täälläkin.

Todella latteaa.

Kaikilla on mahdollisuus, mutta ei samoja. 

Vierailija
9/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan jatkuva valitus. 

Vierailija
10/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt sanaan nainen. 

Vierailija
11/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä harventaa suihkussakäyntiä, äläkä käytä kovin lämmintä vettä. Pese vain pyllyä, varpaita, kasvoja ja kainaloita päivittäin.

Vierailija
12/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan jatkuva valitus. 

Saako nyt oikeasti sanoa sen mitä ajattelee?😂

Koko ajan valittavat sossupummit, keski-ikäiset entiset koulukiusatut, muut koko ajan valittavat luuserit painukaa vi t tuun täältä. 

Suoml on hyvä maa tehdä työtä, harrastaa, viettää aikaa kavereiden, jne kanssa. 

Vierailija
13/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä harventaa suihkussakäyntiä, äläkä käytä kovin lämmintä vettä. Pese vain pyllyä, varpaita, kasvoja ja kainaloita päivittäin.

Ihminen on sitä mitä syö. 

Vierailija
14/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien muiden olevan yhtä ilkeitä kuin itse ovat ja kilahtavat täysin viattomista asioista, koska tulkitsevat ne omien ilkeiden ajatustensa pohjalta. 

Vierailija
15/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, ettei mistään voi ostaa kunnollista perunasalaattia. Kaikissa atria, Forssa, ym. Perunat raakoja. Pakko tehdä itse jauhoisista perunoista ja keittää kauan. Ennenvanhaan mummon lihakeitto muhi tuntitolkulla liedenreunalla ja kyllä oli hyvää. Lihakin suussasulavia ja potut muussina nam nam.. 

Vierailija
16/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän palstajankkaus, joku haluaa jatkuvasti lisää pois kaikki köyhiltä ja muilta ihmisiltä. Onko niillä joku mt-ongelma. Iteltään eivät kai halua pois mitään vaan lisää. 

Vierailija
17/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käytti sanaa positiivinen.

Vierailija
18/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen ketjujen nostajat ja yksi miekkonen, joka valehteli että voidaan olla tekemisissä, mutta selkeästi kuvitteli minun haluavan parisuhdetta eikä nyt sitten vaivaudukaan juttelemaan, kun halusinkin vain olla tekemisissä ilman mitään sen kummempaa. Vituttaa, ettei yhtään mihinkään sanaan voi ikinä luottaa yhtään missään paikassa eikä missään tilanteessa.

Vierailija
19/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen ketjujen nostajat ja yksi miekkonen, joka valehteli että voidaan olla tekemisissä, mutta selkeästi kuvitteli minun haluavan parisuhdetta eikä nyt sitten vaivaudukaan juttelemaan, kun halusinkin vain olla tekemisissä ilman mitään sen kummempaa. Vituttaa, ettei yhtään mihinkään sanaan voi ikinä luottaa yhtään missään paikassa eikä missään tilanteessa.

Mutta tuli tarpeeseen sullekin tämä vanha nosto. 😄

Vierailija
20/38 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuumuus. Kuin kasvihuoneessa olisi. Kuumaa ja kosteaa.