Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset/puhdistat kasvosi jos et meikkaa?

Vierailija
12.02.2024 |

Itse kaksi-kolme kertaa viikossa kun pesen hiukset tai käyn suihkussa. Teen etätöitä. Jos lähden ulos pyyhkäisen kostealla liinalla "yön kuolat".

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä, ennen nukkumaanmenoa. Laitan kosteusvoidetta ja vitamiiniöljyä. Näiden jäljiltä kasvot ovat aamulla vähän öljyiset, mutta silloin vain pyyhin ylimääräiset öljyt kasvoilta kuivalla paperilla. Vaikka meikkaisinkin, niin en pese erikseen aamulla kasvoja. Ihoni on ollut parhaassa kunnossaan sen jälkeen, kun lopetin sen pesemisen aamuisin ja siirryin pesemään vain kerran päivässä. Vaihdan tyynyliinan 3 päivän välein. Muutenhan ihoon ei mitään likoja tule yön aikana. 

Vierailija
22/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä ihmiset "kerran viikossa käyn suihkussa/peseydyn" ovat niitä jotka haisevat monen metrin päähän, kun ihmisten ilmoilla käyvät. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan uskomaton kaunotar

Vierailija
24/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin. Minulla on öljyinen iho.

Vierailija
25/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella kuiva iho niin pelkällä vedellä pesen, kemikaaleista iho menee ruvelle ja alkaa hilseilemääb. Hiukset pesen kerran viikossa miedolla pesuaineella, tosin hoitoainetta on laitettava runsaasti, toisinaan öljyhoitoja oikein hiuspohjaa myöten.

Jos minä kuivaihoisena toimisin noin, niin saisin ihoni ja päänahkani aivan kauheaan kuntoon. Puhdistan kasvoni puhdistusöljyllä ja pesen hiukset vähintään joka toinen päivä. Ei tee iholle hyvää muhia pesemättömyydessä, hilseessä, pölyssä ja kuolleissa ihosoluissa.

Sitä sulla ei ole yhtä kuiva iho kuin minulla, ihoni pysyy kunnossa juuri näin, yrittäjää hyväksyä

Vierailija
26/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä ihmiset "kerran viikossa käyn suihkussa/peseydyn" ovat niitä jotka haisevat monen metrin päähän, kun ihmisten ilmoilla käyvät. 🤭

Pesemättömän päänahan haju on aivan järkyttävä ja se todella haisee kahdenkin metrin päähän.

Vierailija
27/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella kuiva iho niin pelkällä vedellä pesen, kemikaaleista iho menee ruvelle ja alkaa hilseilemääb. Hiukset pesen kerran viikossa miedolla pesuaineella, tosin hoitoainetta on laitettava runsaasti, toisinaan öljyhoitoja oikein hiuspohjaa myöten.

Jos minä kuivaihoisena toimisin noin, niin saisin ihoni ja päänahkani aivan kauheaan kuntoon. Puhdistan kasvoni puhdistusöljyllä ja pesen hiukset vähintään joka toinen päivä. Ei tee iholle hyvää muhia pesemättömyydessä, hilseessä, pölyssä ja kuolleissa ihosoluissa.

Sitä sulla ei ole yhtä kuiva iho kuin minulla, ihoni pysyy kunnossa juuri näin, yrittäjää hyväksyä

Minulla on kuiva iho, ja se kuivuu entistä enemmään, jos se on kosketuksissa veden kanssa, eli suihkun jälkeen on AINA pakko kosteuttaa.

Eri.

Vierailija
28/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin käyn joka päivä suihkussa, aamuisin pesen naaman vedellä.

Vierailija
29/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesemättömän päänahan haju on aivan järkyttävä ja se todella haisee kahdenkin metrin päähän.

Kerran jouduin olemaan samassa pienessä huoneessa sellaisen tuhdin luomu tyttelin kanssa... se oli kamalaa kidutusta.

eri

Vierailija
30/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin suihku, perjantain iltasuihku siirtyy usein la-iltapäivään. Pakkasilla pesen kasvot kosteusvoiteella, kesällä jotain lactolinea tms.

N51

Vierailija
31/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuiva iho, ja se kuivuu entistä enemmään, jos se on kosketuksissa veden kanssa, eli suihkun jälkeen on AINA pakko kosteuttaa.

Eri.

Mun iho kuivuu, jos sitä ei kosteuta. Eli on käytävä suihkussa päivittäin.

Vierailija
32/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin pesuorja, kosmetiikkafirmojen puhdistusaine valheen orja, pesin aamuin illoin kalliilla tuotteilla. Sain kai burn outin, nykyään psen illalla vain vedellä.

Vierailija
33/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myös kotoa töitä enkä meikkaa. Pyrin 2x / pv kasvojenpuhdistusaineella pesemiseen, mutta joskus menee vahingossa 1x / pv

Vierailija
34/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen astiat ja pyykitkin pelkällä vedellä ilman kemikaaleja. 

Vesi on kemikaali. 

Vierailija
35/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin suihkun yhteydessä miedolla puhdistusaineella. Aamuisin en pese lainkaan enkä meikkaa. Joskus harvoin saatan huuhtaista vedellä, jos tuntuu että tarvii. On varmasti jonkun ohjeen vastaista, mutta näin tuntuu olevan hyvä couperosaiholleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi