Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset/puhdistat kasvosi jos et meikkaa?

Vierailija
12.02.2024 |

Itse kaksi-kolme kertaa viikossa kun pesen hiukset tai käyn suihkussa. Teen etätöitä. Jos lähden ulos pyyhkäisen kostealla liinalla "yön kuolat".

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin. Meikki ei ole ainoa "lika", jota kasvoille kertyy.

Vierailija
2/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin huuhtelu viileällä vedellä ja rasvaaminen (+aurinkorasva aamuisin), vaikka en kävisi suihkussa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun yhteydessä huuhtelen vedellä.

Ei kemikaaleja naamaan eikä hiuksiin.

Ei ole iho-ongelmia eikä hiukset rasvoitu.

M41

Vierailija
4/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin ja illoin, joskus aamulla ja joskus illalla. Kun olen mökillä niin en lainkaan.

Vierailija
5/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin kotona enimäkseen niin tosi harvoin 😁. Kieltämättä iho paljon parempi nyt ilman kaikkea kemikaalien käyttöä...

Vierailija
6/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen astiat ja pyykitkin pelkällä vedellä ilman kemikaaleja. 

Vierailija
7/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aamulla kun käyn suihkussa. Välillä illallakin jos haluan laittaa vaikka jonkun kuorinnan yöksi. 

Vierailija
8/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aamuisin puhdistusvaahdolla. 

Vierailija
9/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Kasvoille kertyy meikittömyydestä huolimatta rasvaa ja likaa. Olisi yököttävää siirtää se tyynyliinoihin.  Jos en käytä meikkiä, puhdistan kasvot usein iltaisin pelkällä puhdistusöljyllä joka ei kuivata liikaa.

Vierailija
10/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin kun käyn suihkussa.

Vierailija
11/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella kuiva iho niin pelkällä vedellä pesen, kemikaaleista iho menee ruvelle ja alkaa hilseilemääb. Hiukset pesen kerran viikossa miedolla pesuaineella, tosin hoitoainetta on laitettava runsaasti, toisinaan öljyhoitoja oikein hiuspohjaa myöten.

Vierailija
12/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa hiustenpesun yhteydessä.

Vierailija
13/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin. Ja yleensä kotiin palatessa. En paljoa käy ihmisten ilmoilla, etätoimisto 

Vierailija
14/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun käyn lauvantaisaunassa.

Terveiset tytöille, terveisin Einari

Vierailija
15/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa hiustenpesun yhteydessä.

Ogeii, ite en pystyis.

Vierailija
16/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka päivä. Mulla on öljyinen iho ja kerran olin pari kuukautta puhdistamatta ja tuli sellaisia ihon alaisia paukamia joita oli vaikea saada pois kun ei ollut reikää

Vierailija
17/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella kuiva iho niin pelkällä vedellä pesen, kemikaaleista iho menee ruvelle ja alkaa hilseilemääb. Hiukset pesen kerran viikossa miedolla pesuaineella, tosin hoitoainetta on laitettava runsaasti, toisinaan öljyhoitoja oikein hiuspohjaa myöten.

Jos minä kuivaihoisena toimisin noin, niin saisin ihoni ja päänahkani aivan kauheaan kuntoon. Puhdistan kasvoni puhdistusöljyllä ja pesen hiukset vähintään joka toinen päivä. Ei tee iholle hyvää muhia pesemättömyydessä, hilseessä, pölyssä ja kuolleissa ihosoluissa.

Vierailija
18/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho puhdistaa kyllä itse itsensä, en ole huomannut kemikaalien kautta mitään eroa ainakaan kasvoissani.

Vierailija
19/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese välttämättä ollenkaan. Saippuaa en naamaan käytä, mutta vartalon pesen suolasaippualla. Suihkussa tietysti naama kastuu, kuivaksi en sitä pyyhi vaan se saa kuivua itsekseen. En meikkaa koskaan.

Vierailija
20/35 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkun yhteydessä huuhtelen vedellä.

Ei kemikaaleja naamaan eikä hiuksiin.

Ei ole iho-ongelmia eikä hiukset rasvoitu.

M41

Minä käytän shampoota, mutta kasvojen pesuni on ollut kymmeniä vuosia se, että suihkussa hiusten pesun yhteydessä korkeintaan huuhteluvedet valuu kasvoja pitkin. Naiset ovat kehuneet, että hyvä iho. En pese kasvojani koskaan. Korkeintaan jos helteellä kova hiki, niin vedellä huuhtelen.

M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä