Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi melkein kaikissa rintaliiveissä on olkaimet kainaloissa?

Vierailija
12.02.2024 |

Kenelle tuollaiset oikein sopii?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki saivartelee kainaloissa olevista olkaimista 100% varmasti tiesi mitä ap tarkoitti. Kunhan haluavat kinastella. 

Kaikki jotka saivartelee 

Vierailija
22/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa balconnette-mallisissa on. Osta erimallisia liivejä, suurimmassa osassa ne oon keskemmällä.

Tuo olikin ääriesimerkki. Monissa muissakin malleissa olkaimet on väärässä kohdassa. Minkähän takia ne pitää edes sijoittaa niin reunaan? Jotta voisi käyttää avokaulaisia paitoja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän arkena jopa urheilurintsikoita/toppeja, kuten nytkin enkä rimpularintsikoita. Antavat hyvän tuen. 

Vierailija
24/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa balconnette-mallisissa on. Osta erimallisia liivejä, suurimmassa osassa ne oon keskemmällä.

Tuo olikin ääriesimerkki. Monissa muissakin malleissa olkaimet on väärässä kohdassa. Minkähän takia ne pitää edes sijoittaa niin reunaan? Jotta voisi käyttää avokaulaisia paitoja?

Ap

Esimerkiksi tuon takia. Itselläni ei ole ongelma olkainten valuminen kuin liian isoa ympärysmittaa olevissa liiveissäni. 

Vierailija
25/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki saivartelee kainaloissa olevista olkaimista 100% varmasti tiesi mitä ap tarkoitti. Kunhan haluavat kinastella. 

Totta, olen tyhmä 75 v mummo, mutta heti ymmärsin, mitä ap tarkoittaa. Ihme saivartelijoita täällä.

Vierailija
26/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimerkiksi tuon takia. Itselläni ei ole ongelma olkainten valuminen kuin liian isoa ympärysmittaa olevissa liiveissäni. 

Mulla ei ole mitään olkaimien valumista.

Ap

Vierailija
27/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivejä on eri mallisia eri tarpeisiin. Kannattaa valita omiin tarpeisiin sopivat liivit. AP:n linkkaamien balconette-liivien ideana on, että kupit ovat melkeinpä vaakatasossa ja olkaimet sijoitettuna mahdollisimman kauas toisistaan. Näin ne eivät näy esimerkiksi venekauluksisen paidan kaula-aukosta. Fullcup-liiveissä taas olkaimet on sijoitettu keskelle. T-paitaliiveissä löytyy molempia tapoja.

Vierailija
28/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kainalot olkapäillä. Ap on nyt sekaisin.

Vierailija
29/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No mikä sitten on ongelma? En aidosti tajua. Olen käyttänyt rintaliivejä viimeiset 30 vuotta enkä vielä ole törmännyt rintsikoihin joissa olkaimet olisivat "kainaloissa". Ja sinun mukaasi näin on "lähes kaikissa".

Vierailija
30/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juurikin siksi, että olkaimet eivät näkyisi paidan kaula-aukosta. Toinen vaihtoehto olisi olkaimeton malli, mutta ne valuvat helposti.

Vierailija
31/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivejä on eri mallisia eri tarpeisiin. Kannattaa valita omiin tarpeisiin sopivat liivit. AP:n linkkaamien balconette-liivien ideana on, että kupit ovat melkeinpä vaakatasossa ja olkaimet sijoitettuna mahdollisimman kauas toisistaan. Näin ne eivät näy esimerkiksi venekauluksisen paidan kaula-aukosta. Fullcup-liiveissä taas olkaimet on sijoitettu keskelle. T-paitaliiveissä löytyy molempia tapoja.

Näyttää tuossa full cup -mallissakin olevan leveälle sijoitettuja olkaimia. Kaikissa on.

Vierailija
32/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No mikä sitten on ongelma? En aidosti tajua. Olen käyttänyt rintaliivejä viimeiset 30 vuotta enkä vielä ole törmännyt rintsikoihin joissa olkaimet olisivat "kainaloissa". Ja sinun mukaasi

Se, että on vaikeaa löytää sopivia liivejä.

Ap

Vierailija
33/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ok, mikä niissä sitten on ongelmana?

Vierailija
34/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No mikä sitten on ongelma? En aidosti tajua. Olen käyttänyt rintaliivejä viimeiset 30 vuotta enkä vielä ole törmännyt rintsikoihin jois

Se, että on vaikeaa löytää sopivia liivejä.

Ap

Millä lailla ne on epäsopivia jos ei olkaimetkaan valu? 

Vierailija
35/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balconette liiveissä olkaimet on ihan reunoissa. Itselle ei se malli sovi. Full cup liivit pienessä koossa itselle parhaat. Vaikeaa vaan välillä löytää, kun valmistetaan enimmäkseen plus kokoisille.

Vierailija
36/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta liivit, joissa on irrotettavat olkaimet, ja kiinnitä ne takaa ristiin. Ei valu enää.

Vierailija
37/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap itse saivartelee. Ei kannata ostaa tai edes sovittaa balconette-mallia, jos ei siitä tykkää. Muitakin malleja on. 

Vierailija
38/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuskan. Minäkin luovutin ja käytän enää pelkästään sporttiliivejä. Todella harvassa on kauniit liivit joissa olkain lähtisi keskeltä. Olen joskus ommellut olkaimia selkäpuolelta keskemmälle, mutta haluaisin, että liivit olisi toimivat ja nätit ilman muokkauksia.

Vierailija
39/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta irrotettilla olkaimilla olevat liivit ja laita selästä riskiin. Silloin olkaimet kulkevat lähemmäs niskaa. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
40/84 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskan. Minäkin luovutin ja käytän enää pelkästään sporttiliivejä. Todella harvassa on kauniit liivit joissa olkain lähtisi keskeltä. Olen joskus ommellut olkaimia selkäpuolelta keskemmälle, mutta haluaisin, että liivit olisi toimivat ja nätit ilman muokkauksia.

Tämä on minusta aika hyvä malli, koska olkaimet lähtee noin ylhäältä.

https://www.change.com/fi/product/lissi-plunge-rintaliivit-ivory-999903…

Ap