Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joillain parisuhde tosiaan vain tollasta some-elämää

Vierailija
11.02.2024 |

Toimivat jatkuvasti toistensa kameramiehinä jotta saadaan hyvää kontenttia jota jakaa muille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tylsältä ja sieluttomalta.

Vierailija
2/8 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kamerahenkilöinä kröhömm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen joka tuntuu käyttävän miehiään just vaan jonkinlaisena kameramiehenä ja hänellä on arkisto täysi hänestä itsestään kuvattuja videoita joita ihastelee aika ajoin. Mielestäni hieman outoa ehkä.

Vierailija
4/8 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan julkisuuden hakua. Ja tiedän ainakin yhden tapauksen joka kierrättää sen avulla miehiä kuin sukkia ja kuvat ovat tyyliä tssivako..

Vierailija
5/8 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen suhde oli miehen puolelta tällainen. Koko ajan oli räpsimässä yhteiskuvia, oikeasti suorastaan lavasti tilanteita että ollaan muka tekemässä jotain yhdessä, ja mentiin tapahtumiin sen verran että mies sai otettua kuvan ja sitten miehellä tuli kiire pois. Mm. levitti herkut ja lautapelin pöydälle ja julkaisi kuvan, että laatuaikaa rakkaan kanssa, mutta koskaan ei pelattu ja herkutkin hän söi itse.

Keskittyi someensa ja oikeasti häntä ei kiinnostanut yhtään viettää kanssani aikaa, vältteli läheisyyttä eikä kuunnellut jos koetin jutella. Sain somesta lukea, kuinka sovitaan täydellisesti yhteen, ja vaikka kuinka masentaisi niin saamme aina hymyn toistemme huulille, olemme sielunkumppanit jne. Miehen valtava somekaveripiiri lähetteli sydämiä ja onnentoivotuksia.

Miehen jokainen aamu alkoi sillä, että hän selasi somesta vanhoja päivityksiään ja luki niitä ääneen, katsoi isolla volyymilla videoita itsestään. 

Vierailija
6/8 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hälyyttäviä narsismin merkkejä kyllä tuollaiset itsensä ihastelut.

Vierailija
7/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tosiaan mielenkiintoista kuulla toinenkin näkökulma tuollaiseen somekiiltokuvaan. Kokeeko se ihminen itse elävänsä sellaista elämää mitä somessa näyttää, vai tunteeko hän hampaat irvessä esittävänsä ja organisoivansa? Uskooko kaiken lavastava muidenkin ihmisten elävän samalla tavalla teatterin keskellä? Varmasti on jokunen sellainenkin, jonka elämä näyttää muiden silmiin lavastetulta ja glitteröidyltä mutta kuvat ja julkaisut ovat kuin ovatkin aivan todellista elämää. 

Vierailija
8/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sortuu eräs tuttavakin joka itse on paheksuvinaan moista. Ei ilmeisesti tajua tekevänsä samaa kun käskee sitä kumppani(ehdokastaan) kuvaamaan itseään kun tekee hassuja. En usko että kukaan olisi jatkuvasti puhelin esillä kuvaamassa muuten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan