Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reima-rukkaset, käyttääkö 10-vuotiaat vielä yleensä tällaisia?

Vierailija
11.02.2024 |

Sain kasan keväthanskoja sukulaiselta, joissa muutamat eri värit näitä molempia malleja. Meillä on ollut vähän erilaisia ja toisen merkkisiä hanskoja nyt, mutta nuo vaikuttaa laadukkailta ja koko juuri sopiva, ei viitsisi poiskaan antaa.

https://www.reima.com/fi-FI/products/reimatec-rukkaset-askare-1

https://www.reima.com/fi-FI/products/kurarukkaset-kura?colorId=6980

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ostanut 11v lapselleni Reiman hanskat, mutta ainakaan marketeissa ei myyty niin isolle lapselle. 

Kuinka iso käsi hänellä on?. Just pistin meidän 14v kokeileen nuoremman 6 koon hanskaa. Mahtuu hyvin niinkuin myös mullekin 40v naiselle. 

Vierailija
22/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet pitää olla sen mukaan, mitä lapsi tykkää ulkona tehdä. Jos on ulkona touhuamisesta ( mäenlasku, lumilinna jne) pitävä lapsi, niin lämmintä vaatetta lapselle, että tarkenee touhuta pihalla.

Mun lapsellani on aina kinnasmalliset käsineet, koska niissä kädet pysyvät lämpöisinä. Meillä on myös lämpöisiä kypärämyssyjä pipojen alle, ettei pieni pakkanen haittaa. Kengät ovat sellaiset, että tarkenee välisukalla. Olen ostanut kenkiin lämpöpohjallisia. ulkohousut ovat henkselihousut. Lapsi on 11v. 

Lapselle on myös kura- ja loskasäätä ajatellen ihan ns. kurahousut (vyötärömallin sadehousut) ja ihan kurahanskatkin löytyvät kotipihakäyttöä varten.

Ei tarvitse olla muodikas. Tärkeintä on, että pihalla on mukava olla säällä kuin säällä. Jossain pulkkamäessä lapsi on tälläkin hetkellä. Arvostan lapsen punaisia poskia.

Kiitos vertaistuesta! :) Itse joskus miettinyt, että olenko liian nipottaja vaatteiden suhteen, kun olen suunnilleen tällaista linjaa pitänyt vapaa-ajan vaatteissa kymmenvuotiaan kohdalla. Kouluun voi laittaa vähän muodikkaampaa, mutta kun koulun jälkeen tai viikonloppuna on pidempään ulkona, kelin mukaan juurikin esimerkiksi aloituksessa mainittuja hyviä varrekkaita toppa- ja kurarukkasia, toppavaatteita, lämpimiä kenkiä, kurahousuja, kumppareita, aluskypäräpipoa kovemmalla pakkasella. En siis ole ainoa nipottaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen kommenttina, kun ei nämä lainaukset taas toimi, meillä oli n. 7 -vuoden iässä vaihe, että mikään vaate ei olisi kelvannut. Mutta nyt 9 -vuotiaana lapsi itsekin hoksaa vaikkapa sen, että kurahousut ja kurahanskat onkin aika hyvä juttu silloin, kun piha lainehtii vetistä loskaa.

Vierailija
24/24 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi