Oletko kohdannut kuntosalilla erikoisia tai ahdistavia tilanteita? Vastaa HS:n kyselyyn
Taas on laatujournalismia tulossa kun hesarilla on kysely
"Oletko kohdannut kuntosalilla erikoisia tai ahdistavia tilanteita? Vastaa HS:n kyselyyn"
Vastausvaihtoehdoissa ei löydy "en ole" vaan automaattisesti annetaan ymmärtää että kyseessä on jokin suurikin ongelma.
Ja tietysti vain naisten vastauksia kaivataan. Se, että sokea mies heitetään pihalle "naisen tuijottamisesta" tuskin tulee kelpaamaan hesarin agendalle.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko miesten välinen seksi sellaista? 🤔
En tiedä, onko naisten välinen? Entä miehen ja naisen välinen? Entä naisen ja miehen välinen?
Olen. Osaan omat kuntoilurutiinit ja liikkeet ulkoa. En tarvitse apua. Silti, kesken kuntoharjoituksen, siihen änkee setämiehet mukamas neuvomaan ja auttamaan. Ahdistavaa!
Penkissä laitoin 150kg tankoon, eikä se noussut kertaakaan. Silloin ahdisti.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Osaan omat kuntoilurutiinit ja liikkeet ulkoa. En tarvitse apua. Silti, kesken kuntoharjoituksen, siihen änkee setämiehet mukamas neuvomaan ja auttamaan. Ahdistavaa!
Tuttu tunne, meidänkin salilla tätinaiset tekee samaa. Sit jos on joku oikea kolli paikalla, ne menee pyytämään siltä vinkkejä ja varmistamaan kun ne kyykkää 25kg tangossa.
Naiset, muistuttaisin myös ettei miesten "pumpin" kokeilu ole ok ilman lupaa. Tätä näkee joka kerta kun käy salilla.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies homoilee kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Ei kukaan tule sinua neuvomaan.
Näggerit uimahalleilta ovat siirtyneet sinne. Muljotusta, rivoilua ja kähmintääkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt saleilla yli 30 vuotta enkä muista koskaan nähneeni että joku "setämies" menisi neuvomaan ketään.
Erikoisia tilanteita vaikka kuinka, ahdistusta en koskaan. Salihommat on muuttunut aika radikaalisti tässä viimeisen parin vuosikymmenen aikana, aiemmin se oli pienempi ja jotenkin tiiviimpi yhteisö, jossa oli ihan normaalia jutskailla muille treenaajille. Ruuhka-aikaan saatettiin vääntää penkkiä kuuden kanssatreenajan kanssa vuorotellen, vaikkei oltu edes tuttuja.
treenaaminen on kieltämättä muuttunut järkevämpään suuntaan valtaosalla, mutta jotenkin kaipaan niitä entisajan meininkejä.
Sata kommenttia "yhyy yhyy miehet tuijottaa mun peppua jota esittelen vetämällä housut syvälle persvakoon"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt saleilla yli 30 vuotta enkä muista koskaan nähneeni että joku "setämies" menisi neuvomaan ketään.
Mulla sama...