Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt asioita joista joutuu helvettiin

Vierailija
11.02.2024 |

Rukoilkaa että en jää kiinni vaan pääsen taivaaseen

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just eilen, et voiko päästä taivaaseen, jos polttaa tupakkaa. Kaljaakin mietin, vaikka toisaalta viini kyllä kuuluu kristinuskoon.

Eiköhän jokainen saa elää yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

Vierailija
62/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu ja ajattelu johtaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilu ja ajattelu johtaa siihen.

Älä syytä luonnollista kykyä, ihmisen tulisi itse vastata omasta toiminnastansa. Jotkut osaavat ilmeisesti ajatella.

Vierailija
64/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään, helvettiä ei ole ainakaan kristinuskon mukaan olemassa. Toiseksi ei ole olemassa taivastakaan se keksittiin kirkon kirjoihin 300 jälkeen Kristuksen. Joten ole huoleti. Mikään ihmisen keksimä tapahtuma ei osu kohdallesi.

Et siis tunne yhtään kristinuskoa. 

Jeesus puhuu helvetistä paljon enemmän, kuin taivaasta. 

Jeesus puhui helvetistä enemmän kuin kukaan muu: Ei tuli sammu eikä mato kuole. Itku ja hammasten kiristys. Iankaikkinen tuli, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleilleen.

Mark 9:42-48

42 "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa. 43 Jos kätesi viettelee sinua, hakkaa se pois. Onhan parempi, että käsipuolena pääset sisälle elämään, kuin että molemmat kädet tallella joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen [ 44 , missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'].* 45 Jos jalkasi viettelee sinua, hakkaa se pois. Onhan parempi, että jalkapuolena pääset sisälle elämään, kuin että sinut molemmat jalat tallella heitetään helvettiin [ 46 , missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu']. 47 Ja jos silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Onhan parempi, että silmäpuolena pääset sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut molemmat silmät tallella heitetään helvettiin, 48 missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'.

Matt. 13:49-40

49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista

50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

Matt. 25:41

"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 7; Ilm. 20:10,15]

Vierailija
65/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään, helvettiä ei ole ainakaan kristinuskon mukaan olemassa. Toiseksi ei ole olemassa taivastakaan se keksittiin kirkon kirjoihin 300 jälkeen Kristuksen. Joten ole huoleti. Mikään ihmisen keksimä tapahtuma ei osu kohdallesi.

Et siis tunne yhtään kristinuskoa. 

Jeesus puhuu helvetistä paljon enemmän, kuin taivaasta. 

Jeesus puhui helvetistä enemmän kuin kukaan muu: Ei tuli sammu eikä mato kuole. Itku ja hammasten kiristys. Iankaikkinen tuli, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleilleen.

Mark 9:42-48

42 "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa. 43 Jos kätesi viettelee sinua, hakkaa se pois. Onhan parempi, että käsipuolena pääset sisälle elämään, kuin että molemmat kädet tallella joudu

Jeesus sanoo olevansa ainoa Pelastaja ihmiskunnalle:

Joh 14:6 Jeesus sanoo

Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän luo muuten kun minun kauttani.

Joh 11:25

Jeesus sanoo Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin.

Vierailija
66/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko himoinnut lähimmäisesi karjaa?

Vierailija
67/77 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meillä olisi kuolemamme jälkeen vaihtoehtoina taivas tai helvetti oikeasti? Voisiko joku kertoa miten kukaan haluaa oikeasti näinkin ajatella. Se ei ainakaan minun pelkoani kuoleman suhteen helpota eikä myöskään sitä ajatusta että jo edesmenneet läheiseni viruisivat jossakin helvetin lieskoissa.

Se onkin vain kuvainnollista. Kuolemamme jälkeen vallitsee vain rauha ja rakkaus.

Vierailija
68/77 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen. 

Vierailija
69/77 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilkaa niin pääsette taivaaseen.

Vierailija
70/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoletta. Se helvetti eletään maan päällä jo. Kuoleman jälkeen ei ole mitään 

Totta TämäKIN. Siitä, että helvetti on tässä ja nyt maan päällä eläessä, on annettu vuosikymmenten varrella niin monta konkreettista todistetta, ettei siitä ole enää tässä kohtaa mitään epäselvää. Hyvin on kaapin paikka näytetty. Tyhmä olisi, jos asiaa ei olisi vieläkään tajunnut. Täällä helvetissä ollaan edellisessä elämässä tehtyjen syntien tähden. Tämä on nyt se loppusijoituspaikka, missä ihmisellä menee sen huonommin, mitä enemmän pahaa hän on edellisessä elämässään tehnyt. Menestyjät ovat korkeintaan kirkoissa käyneet ja päin punaisia kävelleet. Joutuivat tänne helvettiin, koska kuuluivat väärään kirkkoon ja uskoivat väärään jumalaan. Ahdingossa ja köyhyydessä elävät olivat olleet huijareita peleissä, kiinteistökaupoissa ym. bisneksessä ja huijasivat monilta kaikki rahat. Muiden pilkkaajat ovat täällä nyt niitä pilkattuja, eli köyhiä, sairaita, tummia jne.

Itse luultavasti elin jossain Klondikessa, missä pidin kapakkaa, ilotaloa, hotellia, ja luultavasti vielä murhasinkin muutamia saadakseni heidän kaivamat kullat itselleni. Myöhemmin elämässä varmaan myös huijasin maapläntin itselleni, jotta löysin öljyä ja rikastuin. Mustia ja intiaaneja en vissiin kait haukkunut, koska olen valkoihoinen. Tai ehkä ihan vähän, koska olen lyhyt. 

Vierailija
71/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan lopun ajoista ja maailmanlopusta yms. On vain tapahtunut käännösvirheistä johtuvat väärät aikamuodot ja se kaikki on jo tapahtunut. Ollaan nyt helvetissä kukin ansioidemme mukaan.

Vierailija
72/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä karjalla tarkoitetaan, nykyaikaan sovellettuna, suuryrityksen omistamista ja alaisuudessa toimivia osaajia, jotka tuovat sitä rahaa. Muinaisessa maailmassa, ajassa jossa Raamattua kirjoitettiin, karja tarkoitti nimenomaan lehmiä ym. eläimiä, jotka toivat elannon. 

Vierailija
73/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käänny Jumalan puoleen ja tee parannus syneistäsi. Niin pelastut.

Eli käytännössä lopeta kaikki pahat tapasi, korjaa virheesi, pyydä anteeksi ja elä jatkossa parempilaatuista elämää itsesi sekä muidenkin vuoksi. 

Mutta eihän teoillaan voi pelastua!

Vierailija
74/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilulla yritetään vaikuttaa kaikkivaltiaan tekemisiin. Sehän ei tietystikään voi onnistua ja on jopa syntiä.

Vierailija
75/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilulla yritetään vaikuttaa kaikkivaltiaan tekemisiin. Sehän ei tietystikään voi onnistua ja on jopa syntiä.

Jeesus: *KUN te rukoilette, älkää rukoilko niinkuin pakanat, kuvitellen että heitä kuullaan heidän monisanaisuutensa tähden - vaan rukoilkaa näin sanoen: Isä meidän, joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi jne.*

Eli eipä suinkaan ole syntiä rukoilla, vaan Jeesus OLETTAA ihmisten rukoilevan; *kun te rukoilette.*

Siinä samassa rukouksessa pyydetään tiettyjä, aika isoja asioita.

Vierailija
76/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jää aina. Mutta kaikilla on tehtyjä syntejä. Ja niiden huomaaminen itse on hyvä asia, että voi muuttaa itseä parempaan.

Vierailija
77/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on jo sovittanut meidän syntimme, uutta putkeen vaan! Party on! 🥳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi