Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt asioita joista joutuu helvettiin

Vierailija
11.02.2024 |

Rukoilkaa että en jää kiinni vaan pääsen taivaaseen

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jää kiinni? Jumala on nähnyt jo kaiken.

Vierailija
42/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sama !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon, ettei läheisesi tulisi tätä palstaa lukemaan. Joku ehkä sinun äidin tunteva kertoi tässä ketjussa, että oli laaja tukiverkko sisaruksista, äidistä, mummosta. Missä se tukiverkko oli, kun sitä tarvittiin? Tässä on jälleen kerran Suomen hyvinvointivaltiossa pienen ihmisen pettänyt kaikki: oma äiti, tukiverkko sekä kirkko

Vierailija
44/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jää kiinni? Jumala on nähnyt jo kaiken.

Elämässä kuuluu jäädä esimerkiksi rikoksista kiinni. Jumala näkee ne kyllä mutta ei se poista tämän yhteiskunnan sääntöjä. 

Vierailija
45/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette pahoja asioita mutta ette kestä itse mitään omalle kohdallenne sattuvan?

Vierailija
46/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny Jumalan puoleen ja tee parannus syneistäsi. Niin pelastut.

Vierailija
47/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa myöskin että pelkkä rukoilu ei auta. Se voi auttaa siihen oloon sillä hetkellä, tuo turvaa se ajatus siitä että minä arvostan ja pyydän apua. Apua voi saada toki myös itsensä ulkopuolelta mutta kaikki mikä kuuluu sisäisesti tehdä itse on tehtävä itse. Halua itsellesi hyvää. Halua toisillekin hyvää. Auta muita mutta älä koskaan väkisin tai väärästä syystä, aina vain aidosti. Älä suotta kadehdi tai ole kenellekään ilkeä. Jos sinä teet muille pahaa, se kostautuu sinulle itsellesi tässä elämässä. Kuolema on katkoskohta sielun elämässä, se jättää kuoleman hetkellä fyysisen kehon ja siirtyy hengen tasolle elämään. Siellä ei ole mitään pahaa mutta sieltä käsin pystyy auttamaan muita taas uudelleen. Mielemme on yhteydessä hengen tasoon ja kaikki auttajamme kommunikoivat kanssamme suoraan mielemme kautta kun kyseessä on tiedon siirto ihmisen mieleen, mielikuvituksen ruokkiminen, luovien ajatusten antaminen työstettäväksi ih

Tämäpä erikoisesti olikin kirjoitettu. Tässä on paljon tuttua, myös kaikkea samaa mitä pitäisikin jo tietää. Luovuuden lähde on aina meidän saavutettavissamme ja mielikuvituksellisuutemme auttaa luovuuden kehittämisessä. 

Vierailija
48/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny Jumalan puoleen ja tee parannus syneistäsi. Niin pelastut.

Eli käytännössä lopeta kaikki pahat tapasi, korjaa virheesi, pyydä anteeksi ja elä jatkossa parempilaatuista elämää itsesi sekä muidenkin vuoksi. 

Vierailija
49/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta uskot helvettiin, mutta et usko, että Jumala näkisi? Mitä uskontoa edustat?

Vierailija
50/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta uskot helvettiin, mutta et usko, että Jumala näkisi? Mitä uskontoa edustat?

Itse en mitään mutta miksi sinäkin liität helvetin ja Jumalan toisiinsa?

Vierailija
51/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee niin kuin Jumala opettaa, joudut helvettiin! Yksinkertaista ja tehokasta.

Vierailija
52/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me kaikki ollaan tehty asioita, jotka johtuu synnistä.

Taivaaseen et pääse sillä, että et jää kiinni. Sen sijaan rukoilen, että pääset irti synnin siteistä - mikä tapahtuu uskomalla Jeesusta.

Vierailija
53/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meillä olisi kuolemamme jälkeen vaihtoehtoina taivas tai helvetti oikeasti? Voisiko joku kertoa miten kukaan haluaa oikeasti näinkin ajatella. Se ei ainakaan minun pelkoani kuoleman suhteen helpota eikä myöskään sitä ajatusta että jo edesmenneet läheiseni viruisivat jossakin helvetin lieskoissa.

Siksi kun Raamatussa niin lukee.

Vierailija
54/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin menen suoraan helvettiin tiedän sen ei ole varmaan enää keinoa mun pelastua. Sinänsä sääli. Mutta tiedän että minusta ei ole hyötyä Jumalan valtakunnalle koska olen tälläinen pelkuri.

Vierailija
55/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä väliportaan reittejäkin. Katolisella kirkolla on tarjolla kiirastuli, jonka kautta pääsee puhdistautumalla Taivaaseen. Suomalaiselle tuttu ajatus. Tosin tää pätee vain mietoihin tapauksiin. Pahemmat survotaan suoraan alakertaan.

Ja vielä kerran: Jumala näkee, vaikket jäisikään kiinni.

Vierailija
56/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just eilen, et voiko päästä taivaaseen, jos polttaa tupakkaa. Kaljaakin mietin, vaikka toisaalta viini kyllä kuuluu kristinuskoon.

Vierailija
57/77 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan aloittaja. Jokainen meistä on tehnyt. Kyse on vain siitä, että haluatko itse kärsiä rangaistuksen teoistasi vai annatko Jeesuksen kärsiä rangaistuksen puolestasi. Mutta se on kyllä totta, että rikkomuksista seuraa aina rangaistus.

Vierailija
58/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Jumalalle mahdollista. Et voi päästä taivaaseen, ennen kuin jäät kiinni.

Vierailija
59/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän. e jumalat jos ovat olemassa tuedä sinun syntisi. mutta eivät ole olemassa täy välitä. sitä paitsi kristinuskossa katumus riittää. 

Vierailija
60/77 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten sinne helvettiin, minne kuulutkin. Vaihtoehtoisesti ole selkärankainen ja korjaa se, minkä rikoit.