Olen tehnyt asioita joista joutuu helvettiin
Rukoilkaa että en jää kiinni vaan pääsen taivaaseen
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Naah, kun vain viimeisellä tuomiolla kadut oikein kovasti niin taivaspaikka aukeaa.
Kyllä koska vapaudut synnistäsi. Voisin ajatella esimerkiksi nykyajan ongelman eli ahdistuksen tähän kuvaan. Helvetinmoinen ahdistus ja kärsimys, kun sen on kärsinyt niin taivaspaikka on avautunut elämässä. Se tarkoittaisi sitä että olo parantuu ja olo on voitokas, hyvä olotila kuin taivas olisi avautunut. No, tälläinen tähän esimerkkinä.
Kaikki ansaitsee helvetin ja Jumala tietää kaiken. Fiksuinta siis ottaa vastaan vapauttava tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ansaitsee helvetin ja Jumala tietää kaiken. Fiksuinta siis ottaa vastaan vapauttava tuomio.
Mitä tämä tarkoittaa? Voisin ajatella sen niin että kärsin helvettini tässä elämässä joka vapauttaa minut kulkemaan vapaammin sekä olemaan onnellisempi ihminen. Eli tunnustan syntini ja TEEN tarvittavat muutokset. Ne pitää itse tehdä ne kaikki asiat, meitä voidaan auttaa tuomalla tukevia ajatuksia. Esimerkiksi: Minähän voisin tunnustaa tai minäpä kysäilen kaveriltani tätä asiaa tai katsonpas netistä löytyykö asiaan tietoa. Tai mitä muuta tahansa. Elämä on tutkimista ja oppimista. Voimme tehdä itsemme eteen paljon asioita jotta voisimme olla onnellisempia.
Jos et ole nyt onnellinen, mistä se johtuu?
Hoida asiasi kuntoon heti ja aloita tarvittaessa elämäntaparemontti!
Muistakaa myöskin että pelkkä rukoilu ei auta. Se voi auttaa siihen oloon sillä hetkellä, tuo turvaa se ajatus siitä että minä arvostan ja pyydän apua. Apua voi saada toki myös itsensä ulkopuolelta mutta kaikki mikä kuuluu sisäisesti tehdä itse on tehtävä itse. Halua itsellesi hyvää. Halua toisillekin hyvää. Auta muita mutta älä koskaan väkisin tai väärästä syystä, aina vain aidosti. Älä suotta kadehdi tai ole kenellekään ilkeä. Jos sinä teet muille pahaa, se kostautuu sinulle itsellesi tässä elämässä. Kuolema on katkoskohta sielun elämässä, se jättää kuoleman hetkellä fyysisen kehon ja siirtyy hengen tasolle elämään. Siellä ei ole mitään pahaa mutta sieltä käsin pystyy auttamaan muita taas uudelleen. Mielemme on yhteydessä hengen tasoon ja kaikki auttajamme kommunikoivat kanssamme suoraan mielemme kautta kun kyseessä on tiedon siirto ihmisen mieleen, mielikuvituksen ruokkiminen, luovien ajatusten antaminen työstettäväksi ihmiselle sun muuta. Kaikki mikä tulee mieleemme tehtäväksi, tulee. Mielemme on kanava sekä yhdyskohta alitajuntaamme eli opastasolle joka on sama asia kuin hengen taso. Energiaa. Ajatelkaa kuinka yksinkertaisen kuuloinen tieto!
Meillä on tietoisuus joka tekee meistä juuri sen persoonan joka me olemme. Tietoisuutemme on yhteydessä eli yhteistyössä fyysisen kehomme kanssa. Tietoisuutemme painottuu pitkälti mieleemme, toisilla enemmän kuin toisilla. Mielemme on tärkeä. Kun mieli voi hyvin, ihminenkin voi paremmin. Arvostakaa mielenne tuotoksia, älä kiellä totuuksia ja tulet viisaammaksi ihmiseksi.
Ajattele kuinka kätevää.
On opetettu että enkeleiltä voi pyytää viestejä mieleensä. Joku voi saada kun hiljaa odottaa, kuinka mielenkiintoista ja jännittävää! Niinkö lähellä enkelimme ovat? Tupsauttavat mieleemme hassun ajatuksen ja meitä hieman naurattaakin ajoittain.
Enkelimme saattavat katsoa että nyt tämä ihminen pilaa kyllä elämänsä jos lähtee tuohon suuntaan ja he saattavat tuoda vahvan ajatuksen siitä että EN MENE TUONNE tai vaihtoehtoisesti ajatuksen älä mene sinne. Saatamme hämmentyä, kuka tämän ajatuksen toikaan, älä mene sinne? Pysähdymme ja vaihdamme suuntaa. Tai mitä tahansa muuta.
Hieman ohi aiheen mutta kuitenkin...
Enkelit ovat kanssamme jokaisena hetkenä. Emme yleensä sitä tietenkään tiedosta, tunne tai aisti mitenkään. Enkelit eivät suutu sinulle jos sinä et usko heidän olevan todellisia auttajiasi. Ei sellainen heitä kiinnosta.
Kyllä me todellakin työtämme vain teemme tämänkin hunsvotin kanssa he kertovat ja naurahtavat hieman lisäksi, hän ei usko että me kuuntelemme ajatuksia ja tuijotamme tuota samaa ruutua jota hän niin näpyttää innoissaan koko päivän ja välillä kiusaamme tuomalla mielihaluja juuri epäsopivimpaan aikaan. Voi rakas, tätä sinun elämäsi on etkä pääse meistä eroon koko ihmisen elämäsi aikana he vielä lisäävät ja päättävät että nyt emme kerrokaan enempää. Mukavinta iltaa kaikille!
Ensinnäkään, helvettiä ei ole ainakaan kristinuskon mukaan olemassa. Toiseksi ei ole olemassa taivastakaan se keksittiin kirkon kirjoihin 300 jälkeen Kristuksen. Joten ole huoleti. Mikään ihmisen keksimä tapahtuma ei osu kohdallesi.
Älä välitä, niin minäkin.
T. Vladimir P
Täällä ketjussa on asiaa josta on ollut puhetta kaipaajien keskuudessa. Tervetuloa lukemaan ennen kuin joku poistaakaan.
Eikö kiinnijääminen olisi hyvä asia? Saisit sovittaa tekosi ja omatuntosi saisi rauhan.
Kukaan ei voi tuomita edes itseään kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi tuomita edes itseään kadotukseen.
Kadotus voi olla myös hetki elämässä kun kadottaa itsensä mutta olet siltikin oikeassa, itsehän siitäkään ei päätä kukaan ihminen.
Olen kadoksissa. Olen eksynyt. Luojani näytä minulle viittasi. 🙏
Miksi meillä olisi kuolemamme jälkeen vaihtoehtoina taivas tai helvetti oikeasti? Voisiko joku kertoa miten kukaan haluaa oikeasti näinkin ajatella. Se ei ainakaan minun pelkoani kuoleman suhteen helpota eikä myöskään sitä ajatusta että jo edesmenneet läheiseni viruisivat jossakin helvetin lieskoissa.
Vaikka tekisit minkälaisia tyhmiä tekoja tahansa niin pääset sinne taivaaseen.
Uskotteko johdatukseen? Miksi meidän elämämme menee siten kuten se menee?
Ap, mitäpä jos tunnustaisit rikoksesi. Saisit apua, elämäsi muuttuisi helpommaksi.
Onneksi mielikjuvituspaikkaan ei voi joutua.
rukoile jumalaa ja pyydä anteeksi syntejäsi,pyydä jeesusta pelastamaan sinut.