Olen tehnyt asioita joista joutuu helvettiin
Rukoilkaa että en jää kiinni vaan pääsen taivaaseen
Kommentit (77)
Ole huoletta. Se helvetti eletään maan päällä jo. Kuoleman jälkeen ei ole mitään
Pääset taivaaseen kun kuolet, ei liity kiinni jäämiseen elämässäsi. Jäät kiinni jos se on tarkoitus ja omasta mielestäni jokaisen tulisi jäädä kiinni tai parasta olisi jättää pahat asiat tekemättä kokonaan.
Voi sinun kanssasi,ap.
Viimeisenä päivänä, mikäli sellaista edes on, eivät ratkaise synnit, ei usko, vaan lähimmäisenrakkaus.
Onneksi taivas ja helvetti ovat vain mielikuvituksen tuotetta. Uskovaisilla on kyllä karmea elämä kun pitää pelätä keksittyjä juttuja.
Vielä ei ole myöhäistä rukoilla. Rukoilen myös puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi taivas ja helvetti ovat vain mielikuvituksen tuotetta. Uskovaisilla on kyllä karmea elämä kun pitää pelätä keksittyjä juttuja.
Pelko tulee syystä. Jos tekee pahoja asioita tai mitä tahansa rikollista niin tässä elämässä me kärsimme. Kuolema vapauttaa meidän fyysisestä kärsimyksestä ja pääsemme jatkamaan hengen tasolla elämämme, siellä kaikki ovat sulassa sovussa. Helvetti on maanpäällinen rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinun kanssasi,ap.
Viimeisenä päivänä, mikäli sellaista edes on, eivät ratkaise synnit, ei usko, vaan lähimmäisenrakkaus.
Alapeukuttajat eivät ole tutustuneet aiheeseen: "Sillä minkä te olette tehneet yhdelle näistä pienimmistä, sen te olette tehneet minulle"?
Voi olla että on peloteltu tuonpuoleisella ja tällä taivas sekä helvetti-ajatuksella jotta toimisimme oikein täällä elämässämme. Sitten se asia onkin käännetty niin että tehkää vaikka rikoksia sekä kaikkea pahaa elämässä, Jumala suojelee ja Jeesus auttaa. Kuoleman jälkeen ei olekaan mitään. No, puolestani saa ajatella että kuoleman jälkeen ei ole mitään mutta se tarkoittaa minulle että ei ole mitään pahaa kuoleman jälkeen.
Pitäisi rukoilla anteeksiantoa eikä sitä, ettei jää kiinni
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi rukoilla anteeksiantoa eikä sitä, ettei jää kiinni
Voi tehdä niin jos se tuo turvaa turvattomuuden sekä pelon hetkellä. Jumala saattaa katsoa että parempi jäädä kiinni ja kärsiä rangastuksensa, se on apu sekin. Ei tarvitse sitten elää enää niiden salaisuuksiensa kanssa.
Ymmärtäkää jo että kenellekään ei ole sallittu tässä elämässä pahantekoa, se kerää huonoa karmaa itselle. Kannattaa aina korjata sekä sovittaa asiansa. Se auttaa itseä myöskin.
Miten ne suuret johtajat kun aiheuttavat miljoonien kuolemia
Sinnehän joutuu, vaikkei tekis mitään. Se on vähän niinku perusasetus.
Vierailija kirjoitti:
Helvettiin päätyvät Sipilä ja Räsänenkin.
Joo. Ahneet eivät peri Jumalan valtakuntaa eivätkä ne, jotka toisia tuomitsevat.
Kenenkään ei pitäisi uskoa joutuvansa helvettiin ja luoda niitä mielikuvia. Vaan uskoa että pääsee hyvälle tasolle ja positiivisia mielikuvia. Ellei synny uudelleen. Mutta että itse päättää ja tutkii asioita. Tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne suuret johtajat kun aiheuttavat miljoonien kuolemia
Jokainen kärsii itse omassa elämässä sen minkä kärsii ja sillä tavalla kuin kärsii. Kaikki on aina täysin henkilökohtaista. Muistakaa myös että elämässä tapahtuu aina meidän mielistämme pahoja asioitakin jotka ovat todellakin Jumalan mielestä hyväksi joten suhteellisuutta tulkintoihin pahuudesta.
Tänään on Sovintosunnuntai, joka aloittaa Pääsiäiseen saakka kestävän paaston. Rukoile, paastoa ja kadu syntejäsi ja egoasi.
Naah, kun vain viimeisellä tuomiolla kadut oikein kovasti niin taivaspaikka aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pitäisi uskoa joutuvansa helvettiin ja luoda niitä mielikuvia. Vaan uskoa että pääsee hyvälle tasolle ja positiivisia mielikuvia. Ellei synny uudelleen. Mutta että itse päättää ja tutkii asioita. Tiedostaa.
Ei kukaan synny uudelleen. Yksi elämä ja takaisin kotiin. Tässä elämässä saa kyllä uskoa myös helvetin olemassaoloon jos haluaa, ei se totuutta poista. Itse uskon siihen että kuoleman jälkeen olemme kaikki yhdessä turvassa. Luovan mieleni vuoksi kuitenkin ymmärrän erilaisia ajatuksia kuoleman jälkeisestä elämästä. En siis usko että helvetti on todellinen mutta pystyn sitäkin soveltamaan.
Helvettiin päätyvät Sipilä ja Räsänenkin.